Vaektra
Mamma
Tackar tackar killar för turen idag. Vilket härligt väder
Tack själv för trevligt sällskapVaektra skrev:2089546Tackar tackar killar för turen idag. Vilket härligt väder
Mats Mladin skrev:2090222Tack själv för trevligt sällskap
Kul att se dig igen Heimis efter vinterdvalan
heimdal skrev:2089208moahahahhaaa.. hoppas du inte blev lessen när jag gav dig de internationella hälsningstecknet
Vaektra skrev:2089546Tackar tackar killar för turen idag. Vilket härligt väder
pini skrev:2090598r1an e påställd nu me å de va riktigt kul å åka idag
orka kolla.. säg va som hände ist2fast4hjo skrev:2090317ingen fara...däremot så är jag försiktig med att göra detsamma efter att ha fått den där galningen efter mig för ett tag sedan (vad som hände står i mariestadstråden, inlägg 198 o framåt)
Jag o jörgen drog till Elmia o kollade på muppar/motorcyklar o uppvisning bil/mc. Fann ett nytt slip on märke som kan vara riktigt intressant
X-up skrev:2090651Körde du / ni genom Stenstorp idag? Såg en Röd/vit R1:a som liknade din...
heimdal skrev:2090896orka kolla.. säg va som hände ist
heimdal skrev:2091419hahaha.. träligt läge med surgubben
2fast4hjo skrev:2091388
Om ni åker vägen mellan Hjo och Gate, se upp för hjortarna. Vi var tvugna att stanna för vi trodde först inte våra ögon.
mojjsan skrev:2094203alltså jag har o polarna har kört ca 30 mil förra veckan "runt i skövde med omnejd tibro/hjo/mariestad/, har endast möt en sporthoj en yzf 750 lila svart
tror jag det var som jag mötte på varola vägen, tycker det verkar lite svagt med tanke på att det verkar som ni åker rätt mkt här inne..
heimdal skrev:2094324jag körde ca 15 - 20 mil förra veckan.. i och runt skövde..
lite på varolavägen, lite på skövde - timmersdala - axvallvägen, å lite bara runt i krokarna, å jag mötte endel sporthojar.. typ 4 st eller nått
EDIT: om du kör jättelångsamt så kommer du vara exponerad mer i trafiken å därmed öka risken å möta fler åkare
mojjsan skrev:2094335mm, ja det dyger la upp mer o mer, var iof ute i lårdags/söndags o averkade lite mil, antar dom flesta var fulla på elmia söndag var det inga många ute på iaf
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|