Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Mats Mladin skrev:
2090222 Tack själv för trevligt sällskap :)
Kul att se dig igen Heimis efter vinterdvalan :D

hehe.. desamma :)

kände mig ganska så rostig bara, lätt avhängd :D

ja orkade inte åka vägen förbi hornborga, ja käkade godis å kolla TV istället :hihi

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
heimdal skrev:
2089208 moahahahhaaa.. hoppas du inte blev lessen när jag gav dig de internationella hälsningstecknet :hihi

:D ingen fara...däremot så är jag försiktig med att göra detsamma efter att ha fått den där galningen efter mig för ett tag sedan :skrämd (vad som hände står i mariestadstråden, inlägg 198 o framåt)

Jag o jörgen drog till Elmia o kollade på muppar/motorcyklar o uppvisning bil/mc. Fann ett nytt slip on märke som kan vara riktigt intressant :)

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Vaektra skrev:
2089546 Tackar tackar killar för turen idag. Vilket härligt väder :banana

Tack själv! Det var lite varmare idag som tur var, rktigt skönt till & med.
Har väl blivit ca 40 mil i helgen iaf. :tummenupp

Får hoppas vädret står sig i veckan.

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
r1an e påställd nu me å de va riktigt kul å åka idag :banana

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
2090317 :D ingen fara...däremot så är jag försiktig med att göra detsamma efter att ha fått den där galningen efter mig för ett tag sedan :skrämd (vad som hände står i mariestadstråden, inlägg 198 o framåt)

Jag o jörgen drog till Elmia o kollade på muppar/motorcyklar o uppvisning bil/mc. Fann ett nytt slip on märke som kan vara riktigt intressant :)
orka kolla.. säg va som hände ist

Aragorn

Guest
Mötte ett gäng hojar vid södra IP idag (jag åkte bil), var säkert ni. Kan ni inte skriva upp i samåkningstråden när ni ska åka, så kanske man kan hänga på?

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
X-up skrev:
2090651 Körde du / ni genom Stenstorp idag? Såg en Röd/vit R1:a som liknade din...

jupp det gjorde vi. Vi var två på min hoj. vet inte vad klockan var riktigt, halv sex halv sju kanske. Förbannat att vi inte kom iväg tidigare när det var varmt... Men nu verkar det mörkt med vädret va?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
heimdal skrev:
2090896 orka kolla.. säg va som hände ist

:6surkart ditt :trött gamla skrälle. Lång historia, kopierar det jag skrev i mariestadstråden.

San..nu har jag också blivit "offer" för en sådan där jävla gubbe som du och dreas vart utsatta för i somras..

Jag körde om många bilar på E20 idag men när jag körde av mot lyrestad så kände jag mig förföljd.. Först trodde jag det var peter (såg bara en silver bil) men när jag såg att personen hade skägg så..*helvete* civilsnut, nu är det kört :huvet

Han följde med ända fram till garageporten :4skrika och började gorma och skrika..gick inte ur för jag väntade på att han skulle ta fram polisbrickan..

Gubben visade sig, för att göra en lång historia kort, förbannad för att jag hade kört om honom. Började göra hotelser om att "jag vet vart du bor och det kommer bli efterspel av detta :koko". Killen tog hans regnr men ingrepp inte då han tyckte att jag skötte det så bra själv. :hihi

" va fan tål du inte att du blev omkörd av en :tuttar :rofl

Pms för karlar..vad heter det :va

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
heimdal skrev:
2091419 hahaha.. träligt läge :D med surgubben

Surgubbe...det var mer än så (han har tidigare anmält grannen för en mycket allvarlig sak som jag inte vill gå in på här för något år sedan fick vi senare höra) :död ..han hade fan "mord i blick" . Jag har nog aldrig varit så nära att sparka någon på kulorna :4skrika.

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
2fast4hjo skrev:
2091388
Om ni åker vägen mellan Hjo och Gate, se upp för hjortarna. Vi var tvugna att stanna för vi trodde först inte våra ögon.

Humm, jag misstänker det är på almenäs ägor ni såg dom, det har blivit en korsing mellan dovhjort och vanlig hjort. Dom gammla dovhjortarna är igentligen tamdjur som smet ut i stormen -95, så dom är tama och inte direkt rädda överhuvudtaget. Dock har ja aldrig sett så många på ett och samma ställe :)

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
men dom brukar inte dra över vägen av nån anledning passerar där varje dag de e bara älgar å rådjur som drar över vägen har iallafall aldrig behövet bromsa för hjortarna men nån gång kanske man får göra de

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
alltså jag har o polarna har kört ca 30 mil förra veckan "runt i skövde med omnejd tibro/hjo/mariestad/, har endast möt en sporthoj en yzf 750 lila svart
tror jag det var som jag mötte på varola vägen, tycker det verkar lite svagt med tanke på att det verkar som ni åker rätt mkt här inne..

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
mojjsan skrev:
2094203 alltså jag har o polarna har kört ca 30 mil förra veckan "runt i skövde med omnejd tibro/hjo/mariestad/, har endast möt en sporthoj en yzf 750 lila svart
tror jag det var som jag mötte på varola vägen, tycker det verkar lite svagt med tanke på att det verkar som ni åker rätt mkt här inne..

jag körde ca 15 - 20 mil förra veckan.. i och runt skövde..
lite på varolavägen, lite på skövde - timmersdala - axvallvägen, å lite bara runt i krokarna, å jag mötte endel sporthojar.. typ 4 st eller nått :D

EDIT: om du kör jättelångsamt så kommer du vara exponerad mer i trafiken å därmed öka risken å möta fler åkare :hihi

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
heimdal skrev:
2094324 jag körde ca 15 - 20 mil förra veckan.. i och runt skövde..
lite på varolavägen, lite på skövde - timmersdala - axvallvägen, å lite bara runt i krokarna, å jag mötte endel sporthojar.. typ 4 st eller nått :D

EDIT: om du kör jättelångsamt så kommer du vara exponerad mer i trafiken å därmed öka risken å möta fler åkare :hihi

mm, ja det dyger la upp mer o mer, var iof ute i lårdags/söndags o averkade lite mil, antar dom flesta var fulla på elmia :) söndag var det inga många ute på iaf :)

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
mojjsan skrev:
2094335 mm, ja det dyger la upp mer o mer, var iof ute i lårdags/söndags o averkade lite mil, antar dom flesta var fulla på elmia :) söndag var det inga många ute på iaf :)

ja va ju tvungen att göra premiärturen i lördags, bakfull som ett jävla ass å heimdal som handledare :3freak

men helvete va gött de kändes!! nu måste ja fixa kortet så jag kan åka lagligt me!!! :banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln