Samåkning Skövde

heimdal skrev:
2145602 fuck off.. both of u.. ju mer ni tjatar desto mindre sugen blir jag .. SÅDETSÅ.. jag trivs bra även nykter..

å marcus din fete.. du satt fan inte själv å söp.. du va ju med seb-cp som kastade snusdosa på min bil, vart han glad över mitt tutande eller :D

jo men ja var för nykter för att supa me dem :3freak
de va nog en tändare han kasta :)
tobbe kastar ut sin fru å barn på lörda så vi ska vara där, ett jävla gäng :fyllisar

och hjo.. jo jag försöker få den fete :tuttar att förstå att vi ska ta ihop nån gång :)

J_Park skrev:
2144632 Helt apropå...
Ingen här som jobbar Volvo Powertrain som vet om det söks underhållselektriker till någon fabrik utom gjuteriet (har varit där)?

Inte vad jag vet för tillfället, är du Volvoanställd idag? Hör med pesonalavdelningen eller UH-chefen.

Mr.Brink skrev:
2145985 Grus åkandet på Torsö var givande. Lite åkande mycket skruvande & en liten fika. Men roligt! :banana

Bra sammanfattning, ska du med och göra
vägarna på Hökensås osäkra i helgen?

A_o_D skrev:
2145991 jo men ja var för nykter för att supa me dem :3freak
de va nog en tändare han kasta :)
tobbe kastar ut sin fru å barn på lörda så vi ska vara där, ett jävla gäng :fyllisar

och hjo.. jo jag försöker få den fete :tuttar att förstå att vi ska ta ihop nån gång :)
fet va han iaf .. hehe.. tur de ionte va en bit av hans fläsk han kasta.. då hade bilen vart skrot sen

Pathfinder skrev:
2146279 Bra sammanfattning, ska du med och göra
vägarna på Hökensås osäkra i helgen?
Vi får se. Jag har fått en massa jobb att göra hemma. Men man får väll prioritera. :hihi Sa byta olja & kolla ventilerna först. Det är dags nu igen!

heimdal skrev:
2144669 kollat med ford? eler ja.. volvo PV

iofs så är de anställningsstopp... men de skadar ju inte å ha en ansökan liggandes där

X-up skrev:
2146178 Inte vad jag vet för tillfället, är du Volvoanställd idag? Hör med pesonalavdelningen eller UH-chefen.

Tar studenten från Volvogymnasiet i juni, är anställd redan på PV och de anställer ju inga underhållare tyvärr, möljigtvis i Floby.
Finns det nån UH-chef på PWRtrain nu? Hörde att han slutat och att ingen ny börjat än.

J_Park skrev:
2146753 Tar studenten från Volvogymnasiet i juni, är anställd redan på PV och de anställer ju inga underhållare tyvärr, möljigtvis i Floby.
Finns det nån UH-chef på PWRtrain nu? Hörde att han slutat och att ingen ny börjat än.

Volvo är ett ibland ett udda företag. Det bästa är att ta personlig kontakt med en chef eller liknade. Om du nu inte får tag på Underhållschefen så kolla upp varje enskild halls uh chef. På den vägen kan man ifall man har tur komma in.

J_Park skrev:
2146753 Tar studenten från Volvogymnasiet i juni, är anställd redan på PV och de anställer ju inga underhållare tyvärr, möljigtvis i Floby.
du har med andra ord ingen lust å ställa dig å montera?
annars är de väl ide å köra DW10 motorer.. å vänta på att de finns en UH plats på PV??

heimdal skrev:
2147211 du har med andra ord ingen lust å ställa dig å montera?
annars är de väl ide å köra DW10 motorer.. å vänta på att de finns en UH plats på PV??

Det är en trickfråga! Han vill bara ha en oskyldig liten pojke vid sin sida som han dra nytta av och utnttja för sin egen vinnings skull.. :D :D

Heimdal jag gjorde Evil testet i sin signatur. Jag har bara 44 % ond :( Jag kan säga att jag svarade ärligt på frågorna. Fast vissa tolkningar gjorde jag.

Dreas skrev:
2147305 Det är en trickfråga! Han vill bara ha en oskyldig liten pojke vid sin sida som han dra nytta av och utnttja för sin egen vinnings skull.. :D :D

Heimdal jag gjorde Evil testet i sin signatur. Jag har bara 44 % ond :( Jag kan säga att jag svarade ärligt på frågorna. Fast vissa tolkningar gjorde jag.
jag behöver ingen bitch.. jag klarar mig bra ändå.. idag blir de ca 1½ timme montering.. de e gött å ha lite ansvar för kvalitet ibland :D

jag svarade också ärligt på alla de frågorna

heimdal skrev:
2148244 jag behöver ingen bitch.. jag klarar mig bra ändå.. idag blir de ca 1½ timme montering.. de e gött å ha lite ansvar för kvalitet ibland :D

jag svarade också ärligt på alla de frågorna

jo visst är det gytt att kolla kvalitet.. jag har nog jobbat ca 20% av denna arbetsdan och suttit i solen resten :)

A_o_D skrev:
2148534 jo visst är det gytt att kolla kvalitet.. jag har nog jobbat ca 20% av denna arbetsdan och suttit i solen resten :)
men du e ju bara så gay.. å e här tangentboret fnkar liite såär... :mad:

Halloj

Racet på Anderstorp på Lördag startar väl runt 11 men hur lång tid tar det att köra racet?

Detta frågar jag med tanke på hur länge vi blir kvar där nere ifall man åker med.

/Andreas

heimdal skrev:
2147211 du har med andra ord ingen lust å ställa dig å montera?
Nej, monteringen lockar inte men får man inget annat så...

Är det förresten din räser sexa jag parkerat vid i veckan? Jag gör min praktik nu och går kväll denna veckan.

J_Park skrev:
2149651 Nej, monteringen lockar inte men får man inget annat så...

Är det förresten din räser sexa jag parkerat vid i veckan? Jag gör min praktik nu och går kväll denna veckan.
jamenvisst är det de :)
de va med andra dig jag mötte igår när ja gick in

men de aset strular lite.. dör på tomgång när den står parkerad.. behöver njog skruvas upp lite tror jag :)

Dreas skrev:
2149645 Halloj

Racet på Anderstorp på Lördag startar väl runt 11 men hur lång tid tar det att köra racet?

Detta frågar jag med tanke på hur länge vi blir kvar där nere ifall man åker med.

/Andreas
Racet gar over 6 timmar.

/Lasse

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back