2fast4hjo skrev:2246654Bilderna jag tog idag gruset ligger fortfarande kvar.
Väggverkets favovits: Det var en väg och den var grusad.
2fast4hjo skrev:2246654Bilderna jag tog idag gruset ligger fortfarande kvar.
Blykometen skrev:2250690Ang "egen" forumsdel var det mest för att;
A: Annat folk från runtomkring lättare skall hitta till "oss".
B: Avsevärt enklare att sålla ibland trådarna, mellan publika
meddelanden och meddelanden av mer privata intressen.
Det var enbart en tanke för att underlätta informationsspridningen
:corn
edit: Hade det inte varit för 2fast4hjo hade jag *aldrig* hittat hit
med tanke på min tveksamma förmåga att behärska en sökmotor
X-up skrev:2250750...Som det är nu drunknar inlägg av denna karaktären i drösvis av smiley-prats-inlägg utan större mening.
...
X-up skrev:2250750Jag vill hellre öppna en ny "Samåkning - Skövde" tråd
.
2fast4hjo skrev:2251209
Edit smileyfunktionen går att ta bort
Pinky skrev:2251371Hade du vart kvar här på SH om smileysarna försvann för alltid ?
LiQUiD skrev:2252269bah... skrotcykeln gick ju inte igenom besiktningen... var bakhjulslagret som var lite dåligt, var väl iofs bra o få reda på det, segt bara att man måste dit o visa upp den igen.
Åkte till mc-konsult efteråt för att köpa lager, så man kunde fixa skiten på en gång, men givetvis hade de inget sånt hemma och jag orkade inte ens fråga hur många veckor de skulle ta på sig att fixa hem det. (Kompisen var där i förra veckan o skulle köpa bromsbelägg, vilket de inte heller hade hemma men de frågade iaf om de skulle ta hem åt honom. Kompisen frågade hur lång tid det skulle ta. Svaret var "bara" 2 veckor eller nått.) Grattis!
Psychobiker skrev:2252637
edit: som vanligt sitter blynissen och skriver parallellt med mig och postar 2 sekunder tidigare
Dom ringde hit idag och ville prata med Lena för det var hon som hade ring till dom och lämnat in en stämning.Tack Lena Han sa att någon höjdare i Göteborg skulle kontakta mig under dagen.Ringde till honom men han har semester till Måndag så då får vi se.Psychobiker skrev:2252664Höll på att flyga duktigt i korset i Åsle. Fick byta spår pga ett möte mitt i korset, och får ett fetkast, gick så fort att jag inte fatta vad som hände förren efteråt. Kollar bakåt och ser en jättegrushög mitt i korsningen. Tyvärr så är detta verkligheten vi lever i, fast jag måste säga att det korset som 2fast4some flög i ser ju helt sinnessjukt ut. Tror tyvärr inte vägverket bryr sig, står säkert nån liten skyltfan i grannlänet som dom hänvisar till.
Men stå på dig, ingen blir mer än jag om du får rätt.
2fast4Some skrev:2252714Dom ringde hit idag och ville prata med Lena för det var hon som hade ring till dom och lämnat in en stämning.Tack Lena Han sa att någon höjdare i Göteborg skulle kontakta mig under dagen.Ringde till honom men han har semester till Måndag så då får vi se.
Har ju en polisrapport att hänvisa till så lite ska dom allt få betala, minst självrisken
HanneZ skrev:2246007En egen forumsdel för 10 aktiva medlemmar?
southwick skrev:2254570Trevlig Midsommar pa er allihop nu drar bjag o Sanna till Smogen!
R2 skrev:2256520193st SH medlemmar bor i Skövde, starta mcklubb?
Hälsar krya på sig till Hanna också, skrot inskruvat i kroppen är kul..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|