2fast4Some
Atlantes
Vi var 25 st härHanneZ skrev:2275325Ptja, dom flesta är inte direkt mc-intresserade. Vart var alla era på förlovningsfesten?
Vi var 25 st härHanneZ skrev:2275325Ptja, dom flesta är inte direkt mc-intresserade. Vart var alla era på förlovningsfesten?
heimdal skrev:2275401min cepehoj har gått sönder!
nånting i motorn är inte som de ska vara..
HanneZ skrev:2275059Är det ingen som vill med o kika på b-race i linköping imorrn?
hehe.. kollade runt lite ..Elgasen skrev:2275455Surt, aldrig roligt sådant där, såg dig mellan boulogner och högskolan ståendes under färdoch kollandes på framlampan i torsdags, varför gjorde du det för?
heimdal skrev:2275560hehe.. kollade runt lite ..
inspekterade bromsskivan av nån anledning
heimdal skrev:2275572min mage säger mig att de inte är billigt... å ja som sparade till en ny TV
jo den tanken slog mig faktiskt..Mats Mladin skrev:2275942surt heimis om det blir för dyrt är alternativet att köpa en annan motor
borde finnas en del kraschade r6 or.
Sälj den billigt till mig istället.heimdal skrev:2276202jo den tanken slog mig faktiskt..
va kostar en "ny" motor tro??
edit: mm.. hittade en för 16 000 på en demontering i tumba
heimdal skrev:2276202jo den tanken slog mig faktiskt..
va kostar en "ny" motor tro??
edit: mm.. hittade en för 16 000 på en demontering i tumba
hehheDreas skrev:2277769Stackars dig!
Gör så här.
1. Köp dig/ skaffa dig en mekar handbok till din hoj.
2. Tidigarelägg semestern.
3. Skaffa bra ljus i garaget
4. Lås in dig och kom inte ut förrän motorn är i molekyler och problemet ut klarat.
För övrigt kan vi som finns här vara snälla nog att ibland kanske skuva under en bit mat under garagedörren.
Hoppas iallfall att du fixar det.
heimdal skrev:2274341morgan.. klippte du gräset på campingplatsen innan du slog upp tältet?
Jag ska kanske dit. Fast samåkning kl 7 på morgonen till kinnekulle är väl inget vidare kul, eller har du svårt att hitta dit?Manhattan skrev:2280355Någon här som ska till kinnekulle den 28:e?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=118765
Funderar på att dra dit, lite roligare att samåka..
HanneZ skrev:2280609Jag ska kanske dit. Fast samåkning kl 7 på morgonen till kinnekulle är väl inget vidare kul, eller har du svårt att hitta dit?
När jag åkte dit i fredags så tänkte jag värma upp lite på vägen men gav upp det sen o la mig i normal marschfart efter en grusig kurva samt några självmordsbenägna fåglar.Manhattan skrev:2280743Är väl alltid roligare att köra några stycken än själv..
Är fan inte säker på att jag hittar heller när jag tänker efter
rimag skrev:2285746Är det livat i Skövde på helgerna nu när studenterna farit hem?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|