Samåkning Skövde

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Kan inte följa med idag pga. en mindre olycka på jobbet igår som resulterade i en gratistrip på morfin, mailadressen till en mycket söt sjuksköterskestudent samt två veckors sjukskrivning. Bilder kommer... :gnissla
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Tranicos skrev:
2535501 Kan inte följa med idag pga. en mindre olycka på jobbet igår som resulterade i en gratistrip på morfin, mailadressen till en mycket söt sjuksköterskestudent samt två veckors sjukskrivning. Bilder kommer... :gnissla

:va

Ville hon inte ge dig sitt telefonnummer? :hihi

Kry på!
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
HanneZ skrev:
2536267 :va

Ville hon inte ge dig sitt telefonnummer? :hihi

Kry på!

Hon hade pojkvän serru, då måste man sköta saker och ting diskret. :) För att vara lite seriös så lovade hon bara att maila lite bilder från den stora operationen. :tungan
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
jag tar ut r1an ida nån som ska åka släng iväg ett sms till 0706714493 så får vi se var ja är
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Här kommer anledningen till att jag inte kan vara med och åka på ett tag. Väntar på bättre bilder från sköterskan men då hon inte verkar få tummen ur får ni nöja er med en bild från mobilen. :tungan
 

Bifogat

  • 061012_162630.jpg
    061012_162630.jpg
    109.5 KB · Visningar: 82

marsva83

I bury those cock-a-roaches!
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Skövde
Hoj
långsammast i ledet
aaaj...det såg inte skönt ut...:gnissla

hoppas du fick mycket morfin eller roliga piller:D

krya på dej!
 

Keyser Soze

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2005
Ort
Area noll-51-fem
Hoj
CB1000R -09
Tranicos skrev:
2538858 Här kommer anledningen till att jag inte kan vara med och åka på ett tag. Väntar på bättre bilder från sköterskan men då hon inte verkar få tummen ur får ni nöja er med en bild från mobilen. :tungan

Såg ju inte helt bekvämt ut. Har du kört ett borr genom fingern? Hur bar du dig åt människa!?
 
Last edited:

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
Keyser Soze skrev:
2538948 Såg ju inte helt bekvämt ut. Har du kört ett borr genom fingern? Hur bar du dig åt människa!?

Han ville väl prova och se om det skulle göra ont eller ej ;)

Ser som sagt inte så roligt ut, hoppas det läker snabbt o bra.
 

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Tranicos skrev:
2535501 Kan inte följa med idag pga. en mindre olycka på jobbet igår som resulterade i en gratistrip på morfin, mailadressen till en mycket söt sjuksköterskestudent samt två veckors sjukskrivning. Bilder kommer... :gnissla

En fråga fortsatte du borra när du märkte att borren var mot fingret.. Du måste ju ha kännt ngt MÄNNISKA !!!!!:va

Hoppas du frisknar till tills nästa säsong.... Men med din otur så kommer du väl att råka ut för fler olyckor med borr o annat dyl :D
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Snowstormer skrev:
2539757 En fråga fortsatte du borra när du märkte att borren var mot fingret.. Du måste ju ha kännt ngt MÄNNISKA !!!!!:va

Hoppas du frisknar till tills nästa säsong.... Men med din otur så kommer du väl att råka ut för fler olyckor med borr o annat dyl :D

Aah, jag stod och tänkte på annat serru. :) Det var en pelarborr så det var ingen vanlig handborrmaskin. Plötsligt fastnade jag med handsken i borret och sen vart det kört. Jag trodde först att borret bara satt i handsken och att fingret låg mot borret så jag ryckte till allt jag kunde för att slita sönder handsken innan fingret fastnade. Eftersom borret redan satt genom fingret gjorde det ganska ont. Då kom jag på att det kanske vore läge att stänga av maskinen. Sen vart det bara att lossa borret ur maskinen och åka in till akuten. :tungan

Det går snart över, men jag tänkte nog ändå ställa av hojen och köpa en biljävel som jag kan ha över vintern.
 

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hos fingert
Hoj
CC Dominator
ajajaj barbro....det jobbigaste är ju att det ser ut att bar högerhanden :pannkyss blir jobbigt att huda framöver kan jag tänka..

krya på dig
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
@Tranicos. Hej! Jag stannar med cheyen ikväll, ska ägna mig åt the finer things in life :kär

(Mobilen är paj igen.)
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
General E hur går de med hjälmen å mattan igentligen
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top