Sandlådan är visst igång igen märker man!
Morgan har ni fixat nåt boende till Gotland än? I såna fall vart?
Ser fram emot resan![]()
Sandlådan är visst igång igen märker man!
Sluta grina, när snittet ligger på ett inlägg i veckan skadar det inte med lite sandlåda. Du är med bjuden!![]()
Fakk!! Jag ställde en seriös fråga men den försvann osedd i allt spam men jag e inte den som e den![]()
Precis! Klart att ett & annat sandlådeinlägg ska få vara med, men det är MC-forum. Glöm inte det. Blir lätt att seriösa frågor försvinner i mängden.
Tips! Mycket utav "Off-topic" snick-snacket kan skötas via PM!
Ja men stämning blir mycket trevligare när det snackas lite skoj i trådarna också. Är det någon som kan rekomendera någon soft/frän/mysig körskola här i stan![]()
Ja men stämning blir mycket trevligare när det snackas lite skoj i trådarna också. Är det någon som kan rekomendera någon soft/frän/mysig körskola här i stan![]()
Någon som vet något om mc-butiken som öppnar i Köpstaden?
Dom skylltar med en XJ 900 från tidigt nittio tal... säger en hel del om den enorma ambitionen
Jag ger den 3 månader.
Dom skylltar med en XJ 900 från tidigt nittio tal... säger en hel del om den enorma ambitionen
Jag ger den 3 månader.
Jo jag skulle ju bli moderator för detta fartyg men det va några som tog väldigt illa upp så det hela sket sig2767488Jag tycker personligen att det är ren junk ni snackar här stundtals.
Håll er till MC relaterade inlägg i forumet och sköt allt övrigt snack på ett annat sätt. PM, som Morgan nämt, funkar ypperligt. Annars finns gästboken om ni vill vara med publika med erat prat
//
Holmberg
Jo jag skulle ju bli moderator för detta fartyg men det va några som tog väldigt illa upp så det hela sket sig![]()
Nån härifrån som ska med till kinnekulle 19 maj för lite bansmiska?![]()
Hehe nä det va inte dig jag tänkte på2767826Jag var inte en av dessa....
Nu när detta lugnat sig lite, kanske du kan mantla detta eminenta uppdrag ändå. Det är säkert fler än jag, som ser att det styrs upp lite i denna tråd?!
Rock on !
Actionpics2767849Bra sugen på att åka nu! Vilka är det som annordnar?
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!