Samåkning Skövde

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
ja e fullt övertyggad att din flickvän blir så glad om ja kommer

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Sandlådan är visst igång igen märker man!

Morgan har ni fixat nåt boende till Gotland än? I såna fall vart?
Ser fram emot resan:yoparty

Japp, privat boende 1 kilometer från banan. Resa ToR bokad & klar, transportmedel fixat.

Bara att invänta avfärden nu i princip!

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Fakk!! Jag ställde en seriös fråga men den försvann osedd i allt spam men jag e inte den som e den :mad:

Precis! Klart att ett & annat sandlådeinlägg ska få vara med, men det är MC-forum. Glöm inte det. Blir lätt att seriösa frågor försvinner i mängden.

Tips! Mycket utav "Off-topic" snick-snacket kan skötas via PM!

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
644 Xjell-edition
Precis! Klart att ett & annat sandlådeinlägg ska få vara med, men det är MC-forum. Glöm inte det. Blir lätt att seriösa frågor försvinner i mängden.

Tips! Mycket utav "Off-topic" snick-snacket kan skötas via PM!

Ja men stämning blir mycket trevligare när det snackas lite skoj i trådarna också. Är det någon som kan rekomendera någon soft/frän/mysig körskola här i stan:rodnar

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Okej, ni har faktiskt helt rätt! Vi tonar ner spamandet lite och sköter det som saknar intresse för andra via pm eller msn. :)

Frasse!

Jag har ingen erfarenhet av körskolorna här i Skövde men kan varmt rekomendera Centrala Buss- o. Trafikskolan AB i Tidaholm. jag har tagit både A- och B-kort där och håller som bäst på att ta C-kortet där med. Säg att du vill övningsköra med Masse. Han är helgrym! Just det ja, själva övningskörningen (om det gäller mc) sker i Falköping.

Hade!

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Ingen & alla...
Ja men stämning blir mycket trevligare när det snackas lite skoj i trådarna också. Är det någon som kan rekomendera någon soft/frän/mysig körskola här i stan:rodnar

Jag tycker personligen att det är ren junk ni snackar här stundtals.
Håll er till MC relaterade inlägg i forumet och sköt allt övrigt snack på ett annat sätt. PM, som Morgan nämt, funkar ypperligt. Annars finns gästboken om ni vill vara med publika med erat prat ;)

//
Holmberg

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
>>>>frassefræs... wasastanær bra , gunnar ær trevlig, stannar och røker lite ibland och så snackar man lite skit . kørde dær en del i høstas.. kan varmt rekomenderas.

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
644 Xjell-edition
Vi får försöka ordna upp denna tråd lite bättre. Tona ner spammet, det kan vi väl alla enas om?

Jag skicka ett mejl till UJ Terräng, någon som kört där? Kvinnan som jag fick svar från sade att hon skrivit upp mig på nån lista, turordningslista kan jag tänka mig. Får se lite, kanske blir så att man kör där.

Någon som vet något om mc-butiken som öppnar i Köpstaden?

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Ingen & alla...
Dom skylltar med en XJ 900 från tidigt nittio tal... säger en hel del om den enorma ambitionen :)

Jag ger den 3 månader.

Har nån butik i spökstan klarat sig ?!? ....
Det jag har hört ska man sattsa på kläder mest, och det kan kanske funka.
Vi får väl se vad det blir.

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
2767488 Jag tycker personligen att det är ren junk ni snackar här stundtals.
Håll er till MC relaterade inlägg i forumet och sköt allt övrigt snack på ett annat sätt. PM, som Morgan nämt, funkar ypperligt. Annars finns gästboken om ni vill vara med publika med erat prat ;)

//
Holmberg
Jo jag skulle ju bli moderator för detta fartyg men det va några som tog väldigt illa upp så det hela sket sig :hihi

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Ingen & alla...
Jo jag skulle ju bli moderator för detta fartyg men det va några som tog väldigt illa upp så det hela sket sig :hihi

Jag var inte en av dessa....
Nu när detta lugnat sig lite, kanske du kan mantla detta eminenta uppdrag ändå. Det är säkert fler än jag, som ser att det styrs upp lite i denna tråd?!

Rock on !

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
2767826 Jag var inte en av dessa....
Nu när detta lugnat sig lite, kanske du kan mantla detta eminenta uppdrag ändå. Det är säkert fler än jag, som ser att det styrs upp lite i denna tråd?!

Rock on !
Hehe nä det va inte dig jag tänkte på :)

2767849 Bra sugen på att åka nu! Vilka är det som annordnar?
Actionpics

Last edited:
Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...