HanneZ
Avställd
Nein! Jag är die ütvalde okrönte ordnungsvakt!2830181Men sluta gnäll! Hon är ju faktiskt trådens före detta ordningsvakt!
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=726690&postcount=23
Nein! Jag är die ütvalde okrönte ordnungsvakt!2830181Men sluta gnäll! Hon är ju faktiskt trådens före detta ordningsvakt!
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=726690&postcount=23
Nein! Jag är die ütvalde okrönte ordnungsvakt!
Jag tillåter nicht ironi Gå till skammfråaun ümedelbart!2830957Före detta skrev jag... dessutom va det en del ironi...
Jag tillåter nicht ironi Gå till skammfråaun ümedelbart!
Tjaba tjena haloooo...
nu är det såhär. då jag av förklarliga undanflykter ( hoj innte klar inge körkort m.m.) missar brorsans planerade roadtripp ner till tyskland och ringen över heöa påskhelgen.så börjar jag nu planera in en egen resa dit ner..
tanken är att göra resan i säg slutet på juni början på april.. alternativt slutet på maj.. men första alternativet känns mest lockande..
tanken som jag tänker då är naturligtvis att man samlar ett gäng som är sugna att dra på en resa söderöver resan är tänkt att gå på kurviga treliga vägar i stort sett hela resan ner . med dagsetapper där man stannar och sover på väl utvalda vandrarhem där är lite fint i naturen också så fotagraferingen inte blir lidande.. någonstans i mitten av trippen så är man framme vid nurburgring och dom som vill drar där ett eller ett par pass på ringen medans dom andra bara njuter solen och alla coclla hojar och bilar som lär finnas där. resan är tänkt att dra ut på en iallfall 5 dagar..
vi vill ju inte ha bråttom .. öldrickandet får ju inte bli lidande.. *hehe*
skriv gärna på i listan om någon är intresserad så drar vi ihop ett gäng och åker ner. och vill ingen åka med så hotar jag linus så att iallfall han hänger på *hehe*
Intressekoll nurburgring
1. Schneberger
tanken är att göra resan i säg slutet på juni början på april.. alternativt slutet på maj.. men första alternativet känns mest lockande..
Intressekoll nurburgring
1. Schneberger
Hej på er alla...
Ville bara tacka för mig och hoppas att ni får en bra säsong...
Ta det lungt...
Tror varken din hoj eller körkortet är klart i början på april va?
MotoGP låter inte fel heller som sagt.
upps adam skrivfel har visst smugit sig på bakrifrån med en laddad bössa.
Allmän varning om ni har vägarna förbi Hjo:
Det vimlar av sådana där otäcka farbröder där (snutjävlar alltså). Tre polisbilar crusade runt när jag, 4hjo sofia, och Marlene (inte marlean på forumet) var där o på hemvägen vart vi "förföljda" av en polishelikopter
Hämtade hem hojen från Mc-kompaniet idag.
Åkte runt lite både i Skövde och i Mariestad men såg inga andra hojar.
Vart är alla
Blev 18 mil idag.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024