Samåkning Skövde

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Jag tillåter nicht ironi :mattias Gå till skammfråaun ümedelbart!

Jag ber om ursäkt! det skall ICKE upprepas...

På tal om inget förresten... Våren verkar vara på väg tillbaka! ca 10-13 grader på lördag!:yoparty

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
intressekoll för tysklandstripp

Tjaba tjena haloooo...

nu är det såhär. då jag av förklarliga undanflykter ( hoj innte klar inge körkort m.m.) missar brorsans planerade roadtripp ner till tyskland och ringen över heöa påskhelgen.så börjar jag nu planera in en egen resa dit ner..

tanken är att göra resan i säg slutet på juni början på april.. alternativt slutet på maj.. men första alternativet känns mest lockande..

tanken som jag tänker då är naturligtvis att man samlar ett gäng som är sugna att dra på en resa söderöver resan är tänkt att gå på kurviga treliga vägar i stort sett hela resan ner . med dagsetapper där man stannar och sover på väl utvalda vandrarhem där är lite fint i naturen också så fotagraferingen inte blir lidande.. någonstans i mitten av trippen så är man framme vid nurburgring och dom som vill drar där ett eller ett par pass på ringen medans dom andra bara njuter solen och alla coclla hojar och bilar som lär finnas där. resan är tänkt att dra ut på en iallfall 5 dagar..
vi vill ju inte ha bråttom .. öldrickandet får ju inte bli lidande.. *hehe*

skriv gärna på i listan om någon är intresserad så drar vi ihop ett gäng och åker ner. och vill ingen åka med så hotar jag linus så att iallfall han hänger på *hehe*

:tummenupp

Intressekoll nurburgring

1. Schneberger

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Tjaba tjena haloooo...

nu är det såhär. då jag av förklarliga undanflykter ( hoj innte klar inge körkort m.m.) missar brorsans planerade roadtripp ner till tyskland och ringen över heöa påskhelgen.så börjar jag nu planera in en egen resa dit ner..

tanken är att göra resan i säg slutet på juni början på april.. alternativt slutet på maj.. men första alternativet känns mest lockande..

tanken som jag tänker då är naturligtvis att man samlar ett gäng som är sugna att dra på en resa söderöver resan är tänkt att gå på kurviga treliga vägar i stort sett hela resan ner . med dagsetapper där man stannar och sover på väl utvalda vandrarhem där är lite fint i naturen också så fotagraferingen inte blir lidande.. någonstans i mitten av trippen så är man framme vid nurburgring och dom som vill drar där ett eller ett par pass på ringen medans dom andra bara njuter solen och alla coclla hojar och bilar som lär finnas där. resan är tänkt att dra ut på en iallfall 5 dagar..
vi vill ju inte ha bråttom .. öldrickandet får ju inte bli lidande.. *hehe*

skriv gärna på i listan om någon är intresserad så drar vi ihop ett gäng och åker ner. och vill ingen åka med så hotar jag linus så att iallfall han hänger på *hehe*

:tummenupp

Intressekoll nurburgring

1. Schneberger

Bra idé!

Dock är en tripp till Brno i Tjeckien för att glana på MotoGP mer intressant för egen del.

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E

Intressekoll nurburgring

1. Schneberger

Tror varken din hoj eller körkortet är klart i början på april va? :rolleyes:

MotoGP låter inte fel heller som sagt.

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
:arsele
Tror varken din hoj eller körkortet är klart i början på april va? :rolleyes:

MotoGP låter inte fel heller som sagt.

upps adam skrivfel har visst smugit sig på bakrifrån med en laddad bössa.

menade naturligtvis slutet på juni början på JULI... något jag sa till dig på msn linus :arsele men om du nu nödvändigtvis måste trakasera mig för allt jag säger så tycker jag att din bakdel ligger välidigt bra i mitt garage...*hehe*
kanske skulle KAPA i den lite.....:kulspruta

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

upps adam skrivfel har visst smugit sig på bakrifrån med en laddad bössa.

Skönt o se att man inte e ensam om att skriva knasigt :hihi

Allmän varning om ni har vägarna förbi Hjo:

Det vimlar av sådana där otäcka farbröder där (snutjävlar alltså). Tre polisbilar crusade runt när:tuttar jag, 4hjo sofia, och Marlene (inte marlean på forumet) var där o på hemvägen vart vi "förföljda" av en polishelikopter :jisses

Last edited:

4Hjo

I like you just the way you are
Gick med
2 Jan 2007
Hoj
flyger framåt
Allmän varning om ni har vägarna förbi Hjo:

Det vimlar av sådana där otäcka farbröder där (snutjävlar alltså). Tre polisbilar crusade runt när:tuttar jag, 4hjo sofia, och Marlene (inte marlean på forumet) var där o på hemvägen vart vi "förföljda" av en polishelikopter :jisses

:va va gjorde ni igentligen, hitta ni på ngt jävulskap som vanligt :rolleyes: , skulle inte ni bara shoppa o käka en bit mat, se fruntimmer ni lockar alltid hit snuten :huvet

Anders inloggad på sofia nick...

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Hämtade hem hojen från Mc-kompaniet idag.:hoppa

Åkte runt lite både i Skövde och i Mariestad men såg inga andra hojar.

Vart är alla:va

Blev 18 mil idag.

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
väntar på grejerna från lackeringen de borde va klart nu

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Gixxer 1000
Någon som har ett garage eller mc plats i garage att hyra ut?
Helst runt Billingesluttningen/Norra bergvägen?
Är lite desperat så alla förslag mottages tacksamt.

PM om har något tips.

//

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM