HanneZ
Avställd
Hehe.. näää det är på G! Vart la du de föresten? hehe2878100Jag ser att dörrhandtaget är lagat..
Hehe.. näää det är på G! Vart la du de föresten? hehe2878100Jag ser att dörrhandtaget är lagat..
ja tror det ramla genom nått av rosthålenHehe.. näää det är på G! Vart la du de föresten? hehe
Det låg under stolen, precis där vi la den2878118ja tror det ramla genom nått av rosthålen
Det låg under stolen, precis där vi la den
Idag har Lasse "Meket" Svedberg lagt en diagnos på Lö buzz. "Bättre än ny" tyckte Lasse. Några mindre detaljer bör dock fixas innan besiktningen. Jag vet att ni är hemskt intresserade av mitt liv och vad jag gör till vardags men skriver jag mer nu skickar Morgan omdelbart hotsms om att jag ska sluta spamma!
Eran okrönte moderator, Hannes
Ingen som har lust att traggla lite konbana med mig ? jag har ingen hoj klar ännu så det är bara konbana som är aktuellt.
mvh markus
Nån som har koll på när banåkning på Kinnekulle äger rum???
Ska du springa konbanan då eller hur har du tänkt?
SMC har en BKK 30/4... ska dit och sänka min premie tänkte jag...
Okok, men finns de nån sida man kan kika på för lite mer info? Kanske e helt bakom men, BKK?
SMC försäkring som i mitt fall blev otroligt mkt billigare...
Hur/vart kan man kolla blivande premie om man nu skulle gå den där kursen?
Nästan alla kurser kostade runt 1000-lappen förra året. Det va bara den på Sviesta som va så billig.2881693Man har höjt avgiften till i år med upp till c:a 430%
Det verkar som om SMC hellre vill väna om sig själva än om medlemmarna.
Förra året betalade jag 350:- vilket förvisso är ganska billigt.
Men att höja till 1500:- (1150:- avgiften + 350:- för icke-medlemmar) tycker jag är i saftigaste laget.
Visst var kursen bra, men inte SÅ bra....
//
M
Nästan alla kurser kostade runt 1000-lappen förra året. Det va bara den på Sviesta som va så billig.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |