[KoRn]
www.mc-kompaniet.se
Mantorp på lördag?
Petter, ring mig ang detta...
Mantorp på lördag?
Dicken, önskar att du va 16 igen va?
[YOUTUBE-ID]ek8U3qMYfr4[/YOUTUBE-ID]
förutom rent allmänt då, hehe
Det är en fyra , vad gäller bromsae
R så handlar det bara o
Mmm att byta adapters alternativt ha tag på ett tvåkolvs flytande . Bra med fart i dom maskinerna .
Oh finns de supermoto också, visste att dom körde cross men inte sm också.kan tipsa om att supermoto race of nations finns att ladda ner =)
Jag funderar på att börja lackera igen, så om ni har ett lackjobb på G kanske jag kan ta det jobbet.
Sålt motarden för ett sporthojs köp, tänkte passa på nu i vinter när priserna sjunker om man kan hitta nått bra. Finns det något speciellt man ska tänka på när man köper hoj på vintern? är ju inte så lätt att provköra en nu direkt.
Det är ju lite olika från hoj till hoj/modell och årsmodell och skick,
tjöta med dig en kunnig polare när du ska kolla och fråga på Sh innan om just den modellen.
Jo det är sant, vet ju vad man ska kolla på när man köper en på sommaren. Antar att det är samma sak som på vintern. Kollat lite på en Fireblade http://www.blocket.se/skaraborg/Honda_CBR_929_RR_30631747.htm?ca=13&w=3 i våra trakter. Men den har gått lite väl långt?
Kanske ändå är bättre att vänta tills våren även fast det är lite dyrare så man inte köper grisen i säcken
jo rent generellt så är ju honda mkt bra i kvalitén,
just 929 har jag inte hört nått strul med så, mjaa
kallstart och lyssna efter ljud och kolla om den ryker i början kan nog vara värt att tänka på iaf.
Okej vad är det som är fel när den ryker då? drar mycket olja?. Aja det är ju ett tag kvar till säsongen är ska nog hitta något bra
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|