Dreas skrev:Personligen har jag lite idétorka vad det gäller för resmål och events som man kan göra under sommaren. Tänkte spalta upp mina.
V-Kusten
Emmaboda, En dag på stripen
Säve, Samma som ovan
Bike dagarna
Någon dag på Kinnekulle
Vättern runt
Vänern runt
Halmstad och "checka läget"
Ev Göteborg och göra samma sak. ( kanske när man åker till kusten?)
Fyll gärna på listan.
2fast4hjo skrev:Den här är också snygg, köper den som passar formen på skallen bäst
(shoei xr 1000 diabolic)
Elgasen skrev:De är ju en gammal hjälm...
Finns den kvar?
Själv har jag en Diabolic II som jag kanske blir nöjd med när snön försvinner...
Mr San skrev:Va det du engång i sommar , möte dig tror jag om det va du på Bensinmacken vid Götene när man ska svänga mot Lidköping.. Det va en Röd Mille o Gul Ducce.. där ,, det va jag o en kompis..
2fast4hjo skrev:stellan, har du övergett planerna att köpa R1 eller ska du ha kvar KTM:n?
BonO skrev:Ja det kommer jag nog ihåg att jag såg en gul ducce och en mille vid preem macken i Götene i sommras, vi får ta och åka en sväng när allt det här vita försvunnet.
Jag såg en cool KTM på mässan för några veckor sedan. Faller kanske för trycket och skaffar något tvåcylindrigt i V-formation.
R1 är inget vidare på grusväg tyvärr
BonO skrev:Ja det kommer jag nog ihåg att jag såg en gul ducce och en mille vid preem macken i Götene i sommras, vi får ta och åka en sväng när allt det här vita försvunnet.
Ajamänsan.... så klart ..
Mephiboseth skrev:Ska ni åka till Preem i Götene så måste ni ju bara hoppa förbi hemma hos mig på en kaffe och hojsnack ju...
Mephiboseth skrev:Ska ni åka till Preem i Götene så måste ni ju bara hoppa förbi hemma hos mig på en kaffe och hojsnack ju...
2fast4hjo skrev:Det gör vi!!!
Följ med oss i sommar, gänget från denna tråden brukar träffas vid statoil ryd i skövde.
Nu börjar tråden vakna till liv
Mr San skrev:Brukar inte alla samåkningar starta därifrån oxå .... Nu får fan snön smälta ..
--------------->>> Bort med dig SNÖN
Dreas skrev:Appro på snö....finns det dubbdäck till sporthojar? Eller går det att dubba däcken tro???
Dreas skrev:Appro på snö....finns det dubbdäck till sporthojar? Eller går det att dubba däcken tro???
2fast4Some skrev:Nu är min FZR såld
Skall hämta Svn om någon vecka.
Har beställt Leo Vince slipon (lite maffigare ljud får vi hoppas)
Hoppas ni kommer på festen
Vad fick du för den? Försöker sälja min...2fast4Some skrev:Nu är min FZR såld
2fast4Some skrev:Nu är min FZR såld
Skall hämta Svn om någon vecka.
Har beställt Leo Vince slipon (lite maffigare ljud får vi hoppas)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|