Samåkning Skövde

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Ologiskt att betala för dom dagarna som man inte använder cykel...annars jävlar försäkring/skattbolag... :fatta!

Matsoo

Matsoo
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
blå zx9r -00
Mr San skrev:
Välkommen mannen.. o ju förresten .. du går väl inte till skolan även om det e 100m , klart du tar cykeln... :yoparty
Ses väl på vägarna i skövde.. kommer det nåt rött o låter V-twin o sen sviyyyyshhh förbi dig så e det jag !! :tungan

Ok...fel av mig, jag lovar att jag ska ta cykeln till skolan. Jag ska även ha som mål att ha uppe den i toppfart innan jag är framme... :tummenupp

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Matsoo skrev:
Ok...fel av mig, jag lovar att jag ska ta cykeln till skolan. Jag ska även ha som mål att ha uppe den i toppfart innan jag är framme... :tummenupp

Jo fattar nu nog att du menar vanligt cykel o inte mc eller .. isåfall kan du låna min nya här e den.. he,he... :banana :D :D

Bifogat

• Bild 030.liten.JPG
    Bild 030.liten.JPG
    15.2 KB · Visningar: 61

Matsoo

Matsoo
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
blå zx9r -00
Mr San skrev:
Jo fattar nu nog att du menar vanligt cykel o inte mc eller .. isåfall kan du låna min nya här e den.. he,he... :banana :D :D

Nej nej nej... Jag menar motorcykel.......

Nog för att jag har en vanlig cykel, fast den används inte möe..

Men det var en fin cykel du hade, rosa och allt!! :D

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Matsoo skrev:
Mr San Visst e den.. [/QUOTE skrev:
Snygg som satan..

Fast jag vet inte om jag vågar låna den utav dig, den ser lite för snabb ut för mig. :tungan

Den e inte så snabb som den ser ut ,, klart den e lite modad o nu med den nya helsystem på , men den e stabil , du ser ju på bilden , har faktisk nya sliks du kan ta oskuld på, ska montera dom till sommaren !! Ps , varv aint eför mycket ,, det ny turboagr. på så den e inte ikörd.. det e bara ringa i ringklocka ö trampa.. :tummenupp :tummenupp :D :D :D

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
Hej o hå era fån :p
Märkte ni hur solen låg på idag gatorna såg torra och fina ut. Hoppas de börjar sopa gatorna snart :)

Åter om hemsidan jag tycker Psychobikers förslag Skaraborg Street Maniacs är det bästa hittils kan vi enas om det eller är det för extremt namn, vill vi hellre ha något i stil med Skaraborg Bikers?.. Frågar er för det är eller kommer bli våran sida och inte min.

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
LiCrO skrev:
Märkte ni hur solen låg på idag gatorna såg torra och fina ut. Hoppas de börjar sopa gatorna snart :)

Åter om hemsidan jag tycker Psychobikers förslag Skaraborg Street Maniacs är det bästa hittils kan vi enas om det eller är det för extremt namn

Tycker det namnet passar bra :tungan , jag ger mitt stöd angående detta namn.

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Orange Retard Black Edition
2fast4hjo skrev:
:4skrika hjälp!!, 2fast4some, Bono, Korn, vet ni?

Min båge är skattad och försäkrad året runt så det är bareåk.

Angånde försäkringar så finns det dom som bara ställer på hojen dom dagar som dom använder den, skatten betalar man månadsvis men det är inte så många kronor det rör sig om.

Matsoo välkommen hit, vad har du för färg på bågen? Ägde en svart 98a för några årsen.

//Stellan

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
LiCrO skrev:

Åter om hemsidan jag tycker Psychobikers förslag Skaraborg Street Maniacs är det bästa hittils kan vi enas om det eller är det för extremt namn, vill vi hellre ha något i stil med Skaraborg Bikers?.. Frågar er för det är eller kommer bli våran sida och inte min.

:tummenupp Godkänt från min sida!!

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
David81 skrev:
Mr SAN .. Kan jag få låna din rosa cyckel i helgen .. Min Gula står i Garaget :tummenupp

Det e klart Mannen ,, förresten du vet ju var den står .. he,he.. I Angered på femtevåningen ,, he,he,, Vad ska du till helgen o göra?? Jag ska till Sthlm .. Men kan ringa kanske dig i helgen.. !! När kommer du upp?? Fanns det nåt jobb hos er .. kolla upp det !!:) :D

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
2024 Yamaha MT-09
LiCrO skrev:

Skaraborg Street Maniacs

Det namnet blir bra :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll