2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Mr San skrev:Så funkar väl det inte ,, du betalar bara extra för dom 5 dagar o sen för aprilmånad.... e det inte så... elle?
hjälp!!, 2fast4some, Bono, Korn, vet ni?
Mr San skrev:Så funkar väl det inte ,, du betalar bara extra för dom 5 dagar o sen för aprilmånad.... e det inte så... elle?
Gpx skrev:Nix! Åker inte så långt i kyla
2fast4hjo skrev:Det måste bli (tillräckligt) varmt tills dess
Det e klart det blir varmt.. tänkt positivt nu ..
Förra året var det 20 grader på Långfredan
Mr San skrev:Välkommen mannen.. o ju förresten .. du går väl inte till skolan även om det e 100m , klart du tar cykeln...
Ses väl på vägarna i skövde.. kommer det nåt rött o låter V-twin o sen sviyyyyshhh förbi dig så e det jag !!
Matsoo skrev:Ok...fel av mig, jag lovar att jag ska ta cykeln till skolan. Jag ska även ha som mål att ha uppe den i toppfart innan jag är framme...
Mr San skrev:Jo fattar nu nog att du menar vanligt cykel o inte mc eller .. isåfall kan du låna min nya här e den.. he,he...
Matsoo skrev:Nej nej nej... Jag menar ]cykel.......
Nog för att jag har en vanlig cykel, fast den används inte möe..
Men det var en fin cykel du hade, rosa och allt!!
Mr San Visst e den.. [/QUOTE skrev:Snygg som satan..
Fast jag vet inte om jag vågar låna den utav dig, den ser lite för snabb ut för mig.
Matsoo skrev:Mr San Visst e den.. [/QUOTE skrev:Snygg som satan..
Fast jag vet inte om jag vågar låna den utav dig, den ser lite för snabb ut för mig.
Den e inte så snabb som den ser ut ,, klart den e lite modad o nu med den nya helsystem på , men den e stabil , du ser ju på bilden , har faktisk nya sliks du kan ta oskuld på, ska montera dom till sommaren !! Ps , varv aint eför mycket ,, det ny turboagr. på så den e inte ikörd.. det e bara ringa i ringklocka ö trampa..
LiCrO skrev:Hej o hå era fån
Märkte ni hur solen låg på idag gatorna såg torra och fina ut. Hoppas de börjar sopa gatorna snart
Åter om hemsidan jag tycker Psychobikers förslag Skaraborg Street Maniacs är det bästa hittils kan vi enas om det eller är det för extremt namn
2fast4hjo skrev:hjälp!!, 2fast4some, Bono, Korn, vet ni?
Märkte ni hur solen låg på idag gatorna såg torra och fina ut. Hoppas de börjar sopa gatorna snart
Åter om hemsidan jag tycker Psychobikers förslag Skaraborg Street Maniacs är det bästa hittils kan vi enas om det eller är det för extremt namn, vill vi hellre ha något i stil med Skaraborg Bikers?.. Frågar er för det är eller kommer bli våran sida och inte min.
David81 skrev:Mr SAN .. Kan jag få låna din rosa cyckel i helgen .. Min Gula står i Garaget
Åter om hemsidan jag tycker Psychobikers förslag Skaraborg Street Maniacs är det bästa hittils kan vi enas om det eller är det för extremt namn, vill vi hellre ha något i stil med Skaraborg Bikers?.. Frågar er för det är eller kommer bli våran sida och inte min.
Låter kul!2fast4Some skrev:Någon som är sugen på lite Bowling idag eller imorgon?
Låter lite kul .. men ska till Sthlm över helgen .. *Fest *2fast4Some skrev:Någon som är sugen på lite Bowling idag eller imorgon?
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|