Samåkning Skövde

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Matsoo skrev:
Den va ju riktigt snygg. Kan du inte sätta gubben i bak o köra själv så löser det sig ju med övningskörning... :tummenupp :tummenupp :.

Når inte ner på sv:n, så kort (165), heller :huvet
Vet att jag når ner på en duccati monster men de är dyra :va för att vara förstahoj.

Matsoo, har du bara lovat att gå på danskurs med sambon så har du kommit (för) lindrigt undan.

Korn, du vet ju att :tuttar är hårda i förhandlingar, blir det ngn tur på hästen?, (det måste man ju bara se).

Det blir till att lägga pengarna på morötter istället för på en eve zx10:a :rolleyes:

Edit, denna minimoto:n, MW augusta, når jag ner till :hihi (pris 22500)

Last edited:

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
2fast4hjo skrev:
Matsoo skrev:
Det är väl inte den svars-rosa från -93 du menar?? Den ser ju hemsk ut.QUOTE]

Provsatt cbr:n som hastigast när vi var på mc-kompaniet o hämtade sv:n
CBR:n är en av de första hojarna som jag har nått ner ordentligt på.....men jag letar vidare, tar inte första bästa......

Gillar att sitta bakpå jörgen o :krama o den här säsongen ser jag över honom :tungan

Bild 1 Vi hade en svart/lila fzr 1000 förut men "bytte" till
Bild 2, silverpilen, då den
Bild 3, matchar jörgens silver/svarta skinnställ :hihi

På den bilden lägst ut till höger killen längst bort ( mörkhårige ) vad heter han ?? :)

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
David81 skrev:
Kollar du på killar nu San eller ?? :va

Ajamänsan... nää .. kolla ba om det va en kompis som gick på volvogymnasiet me mig .. ser ut som han !! Vad gör du mannen?? jj aja .. jag vet vad du gör ..letar efter :tuttar ,, det e rätt .. höres ,, måste jobba lit ehe,he...

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
2fast4hjo skrev:
Det är en som mötte upp oss vid korsningen som hastigast, åkte vidare själv.
Annars är det jag, 2fast4some (jörgen) Bono (stellan) o Daniel.
Aha. okey ,, såg som en kompis från Gymnasiet.. David Davidsson hette han .. verkar som det e det ..:)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Fler pojkar

Mr San skrev:
Aha. okey ,, såg som en kompis från Gymnasiet.. David Davidsson hette han .. verkar som det e det ..:)

Du efterlyste bilder för ett tag sedan, här är bilder från en del av gänget som busade förra säsongen, nu ska vi se.....

Pöjk 1 från vänster "Ljungqvist", mattias (korn), jörgen (2fast4some), Niklas, Mattias och Mikemission.

Så har vi en stilstudie av stellan (Bono) :yoparty

På den sista bilden har vi :Bugar korn som spenderade hela sommaren på att lära jörgen att köra på bax

Last edited:

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
Mr San skrev:
Ajamänsan... nää .. kolla ba om det va en kompis som gick på volvogymnasiet me mig .. ser ut som han !! Vad gör du mannen?? jj aja .. jag vet vad du gör ..letar efter :tuttar ,, det e rätt .. höres ,, måste jobba lit ehe,he...

jag jobbar med... vil ha sommar ..bort med :tomten nu ... f*n .. Funderar på att flytta till Skara igen... vart är :tuttar hehe...hittar inga :huvet

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
2fast4hjo skrev:
Du efterlyste bilder för ett tag sedan, här är bilder från en del av gänget som busade förra säsongen, nu ska vi se.....

Pöjk 1 från vänster "Ljungqvist", mattias (korn), jörgen (2fast4some), Niklas, Mattias och Mikemission.

Så har vi en stilstudie av stellan (Bono) :yoparty

På den sista bilden har vi :Bugar korn som spenderade hela sommaren på att lära jörgen att köra på bax
okey ... blir nog kul o åka med dom i sommar :)

Bosanac

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
David81 skrev:
jag jobbar med... vil ha sommar ..bort med :tomten nu ... f*n .. Funderar på att flytta till Skara igen... vart är :tuttar hehe...hittar inga :huvet
He,he.. redan trött på GBG ,, jag som skulel flytta ner ,, he,he.. det e nog bättre.. Vad händer till helgen ska du hem eller stananr du i gbg .. kan komam ner nån helg o festa lite .. *förmodlar du känenr till bar på avenyn nu ..he,he..* måste jobab bossen e här.. he,he..

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
:6surkart Letar ju efter lämplig hoj........det finns en cbr 600 på mc-kompaniet som verkar :tummenupp
I keep on going..........

Edit, jörgen sälj inte saaben, då har jag ju inget att gasa med....inget blackrace i sommar :rofl

Du är inte sugen på en blå Yamaha R6 då? :)
Ska ev. byta till en R1:a & då ska R6:an säljas.

Mvh Morgan

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
[KoRn] skrev:
Utan resultat... :hihi

Det var som att bevittna en tennismatch, 2fast4some körde fram o tillbaka, fram o tillbaka på flygfältet. Inte konstigt att vi fick byta drivpaket o att framskärmen lossnade, "Rollerklass". :D

Ny motorcykel o mästarnas mästare till lärare, vad kan gå fel denna säsongen :va

Korn (bild)

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll