Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
HumAnyt skrev:
en utav dom hojjarna är skrotade nu... säger inte vilken, men det är inte min jarfall. får se ifall ägaren ger sej till känna, men det är en utav t-holms åken. föraren klarade sej dock utan några större skador som tur var!

låter allvarligt.. närvarhur?
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Nej! Inte kl 12.00! Kan vi inte säga kl 14.00? :confused:
Är upptagna här mellan kl 10.00-13.00.

Tack alla för dagens runda!
Kul att träffa er nya från Tidaholm också!

låter mkt intelligent.. för de bidde nåra pils idag med :rolleyes:
svårt att hålla emot när man tatt första klunken framför grillen

engångsgrillar rockar!

(ska lina ut idag med så hon e bakis mellan 10 å 13 idag med elelr :hihi )
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Liz Gsx-R skrev:
och ja som fixa fint väder i skövde bara för att du skulle få åka lite själv...
men men det kommer att vara bra väder i veckan också så du vet vart jag finns...

verkar vara bra väder när du inte e i stan :hihi

gött att de va kul iaf ..
de va en mopedträff du var på va?
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
heimdal skrev:
låter allvarligt.. närvarhur?

tyvärr så drog jag hem iförväg, så det är endast det dom har berättat, och han sjäv även. dom kom och åkte småvägar och tog några sköna kurvor, och sedan så råkade han komma för långt ut i vägen och det kom en bil, han valde mellan bilen och en åker då, körde ut på åkern och var nära en brunn, men i gruset runt brunnen stannade mc:en. vet inte när det var riktigt, kan det varit vid typ 5tiden. vet inte heller vart det var. otur, tur han hade helförsäkring jarfall. och bäst av allt, han klarade sej med ett ömt knä! :Bugar dom som var med vet nog bättre än jag.
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Slappa skrev:
Fanns ju ett par med bra smak i erat Gangster gäng iaf :D

man tackar, en utav dom är min och den andre kompisens, vi T-holmare är kända för vår goda smak och att vi är ganska så bra på allt... :tungan
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
HumAnyt skrev:
man tackar, en utav dom är min och den andre kompisens, vi T-holmare är kända för vår goda smak och att vi är ganska så bra på allt... :tungan

Haha svårt och vara ödmjuk när man vet att man är bäst eller hur är det? :D
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
HumAnyt skrev:
mjo, nåt i den stilen är det väl skulle jag tro :rolleyes:

Ang hojarna, gixxern har jag alltid gillat rent utseendemässigt. Sen har jag sagt "aldrig en Honda" men när jag fick provköra 929/954 ändrade jag uppfattning helt och hållet och helt plötsligt så började fireblade se ganska hyfsad ut :D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
HumAnyt skrev:
man tackar, en utav dom är min och den andre kompisens, vi T-holmare är kända för vår goda smak och att vi är ganska så bra på allt... :tungan

Hahaha, jo, det är ju i T-holm man samlar all skit.....tänker på Tidaholmsanstalten! :tungan :hihi
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Slappa skrev:
Ang hojarna, gixxern har jag alltid gillat rent utseendemässigt. Sen har jag sagt "aldrig en Honda" men när jag fick provköra 929/954 ändrade jag uppfattning helt och hållet och helt plötsligt så började fireblade se ganska hyfsad ut :D

provat nån gixxer än då? :yoparty då kommer ändra uppfattnign om det med ska du se. nä, tycker att 929/954/1000RR är jävligt fina faktiskt. Gillar honda, dom gör rubusta och bra grejer! så enkelt är det.
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
X-up skrev:
Hahaha, jo, det är ju i T-holm man samlar all skit.....tänker på Tidaholmsanstalten! :tungan :hihi

jo, för vi är så bra ja, ingen annan stad som klarar av att ta hand om dom ju, dom rymer och har sej, eftersom vi är så pass bra så tänkte vi att då måste vi ju klarar av att ha en bra anstalt... och inte rymer nån ofta härifrån? :fatta! :brinnerup
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
HumAnyt skrev:
provat nån gixxer än då? :yoparty då kommer ändra uppfattnign om det med ska du se. nä, tycker att 929/954/1000RR är jävligt fina faktiskt. Gillar honda, dom gör rubusta och bra grejer! så enkelt är det.

Nej jag har varit på väg flera gånger men det har aldrig blivit av, nu har polaren sålt sin så jag får se :)

Min första tanke när jag satte mig på Hondan var att man kände igen sig, kände sig hemma direkt liksom :D

Bra körställning
Skyddande kåpa
Fin motor

Firebladen hade allt det jag saknade hos R1:an som bara var jobbig att köra då det blåste bra mycket så fort man kom över 130, fick ont i ryggen nästan direkt. Hela hojen kändes nervös!
Hondan gick minst lika fort/bra men kändes mycket finare och köra!
 

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
2fast4hjo skrev:
Kan diskutera tiden på den "andra" tråden...har inte kollat hur många som har skrivit upp sig..klart vi kan ändra om det är många som vill det :tummenupp

Bild från "gruppfotot" idag...samt på S.F.T:s egna aldeles :3freak kanin..... :huvet biter av sig pälsen, tycker nog att det var lite varmt idag :hihi


vems hojj står i mitten?
han måste vara en riktigt gud eller? :Bugar :Bugar
 

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
HumAnyt skrev:
en utav dom hojjarna är skrotade nu... säger inte vilken, men det är inte min jarfall. får se ifall ägaren ger sej till känna, men det är en utav t-holms åken. föraren klarade sej dock utan några större skador som tur var!

Hoppas han klarade sig bra. Det var trevligt att ni kom och åkte med oss idag (igår) ni är välkomna igen.

//Stellan
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
BonO skrev:
Hoppas han klarade sig bra. Det var trevligt att ni kom och åkte med oss idag (igår) ni är välkomna igen.

//Stellan

ja han klarade sej, han kommer väl inte kunnar vara med på ett tag då försäkringsbolag inte är dom raskaste i den värld... och jag kommer jobba mycker framöver när det är bra väder, kasst att ha ett väderberoende jobb när man har hojj... :( men när jag är ledig, då kommer jag självklart vara med...
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
HumAnyt skrev:
jo, för vi är så bra ja, ingen annan stad som klarar av att ta hand om dom ju, dom rymer och har sej, eftersom vi är så pass bra så tänkte vi att då måste vi ju klarar av att ha en bra anstalt... och inte rymer nån ofta härifrån? :fatta! :brinnerup

bra cruising med..
fast de va nåra raggare som gapade nåra mindre trevliga grejer åt mig när ja kom å brände ris mellan plåtlådorna :va
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
ingen som vill köpa slicks? 1000 spänn för fram & bakdäck? 120/60(?)/17 180/55/17

(kan gå ner i garaget å kolla om nån e intresserad)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Slappa skrev:
Fanns ju ett par med bra smak i erat Gangster gäng iaf :D


:7peta Om du ringade in HymAnyt:s: hoj får du ringa in våran också.... :fatta!

Allmän varning för HÖGER-svängande bilar...mötte troligen sveriges sämsta bilförare igår :4skrika

Undrar om föraren av volvon (V70R) vi "gasade" om såg slogan på SH-tröjan :lol (Gasa då Zatcymupp), ganska fräck baxkörning jörgen :yoparty

Tellet skrev:
vems hojj står i mitten?
han måste vara en riktigt gud eller? :Bugar :Bugar

:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top