Samåkning Skövde

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
2fast4hjo skrev:
:7peta Om du ringade in HymAnyt:s: hoj får du ringa in våran också.... :fatta!

Allmän varning för HÖGER-svängande bilar...mötte troligen sveriges sämsta bilförare igår :4skrika

Undrar om föraren av volvon (V70R) vi "gasade" om såg slogan på SH-tröjan :lol (Gasa då Zatcymupp), ganska fräck baxkörning jörgen :yoparty



:tummenupp

Haha icke ni har ju fel färg på hojen för tusan :4skrika

Gixxers ska vara vit/blå som dom var från början :)

Slanga/Bakhjulet/Bakhjulskörning heter det ju :tummenupp

Bax låter som nån ölsort :D
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
Du, heimdal och C.A.T jisses...vart var ni och festade "egentligen" :D

uuäääöö.. me is not feeling well in me stomakk... för mykke pommakk,... eller så va de köttet som blev för bränt igår :rolleyes:

räkna inte med mig till 13.00 iaf
hör av mig senare om jag e någorlunda levande..
ni vet inte vart ni ska åka eller?
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
lika bra å tala om de
de va ja som krasha igår hade å välja på en bil eller en åker tog åkern kommmer ner i diket så är de en brunnjävel där missar den men runt den ligger singel får en lufttur på singler ca 7-9 m slår ner rullar nog ett varv me cykeln så de e la gränsfall om den ska lagas vill ha pengar nu så ja kan köpa en ny
 

dojje_xtr

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2004
Ort
tidaholm
Hoj
yamaha r1
var vergligen kul att ut å åka i lördags, men incedenten med pini kunde man ju klarat sej utan jaja gick ju bra i alla fall. hoppas det blir gött väder i veckan så man kan åka lite :tungan
 

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
Hej.

Det vart en långtur idag också 33 mil på allt från kurviga asfalt-grusvägar :va ja så kan det gå när man ska utforska okända vägar.

//Stellan
 

Bifogat

  • juni 19.jpg
    juni 19.jpg
    137.1 KB · Visningar: 58

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
Vaektra skrev:
Tackar så jättemycket för turen. Hade jättekul och bra träning. :tummenupp

Ja det blir nog bra träning alltid, du kör hela tiden och vi andra står och väntar i korsningarna :) Körningen ser jätte bra ut, dax för uppkörning snart?
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
BonO skrev:
Hej.

Det vart en långtur idag också 33 mil på allt från kurviga asfalt-grusvägar :va ja så kan det gå när man ska utforska okända vägar.

//Stellan


Hittar du hem utan GPS:n :hihi tänkte på vägen dit vi åt på Finngården, alla svängde in rätt utan du :lol

Underbart väder i helgen... :yoparty .

Lisa när kommer du hem ifrån skåne. :va ..så man kan börja ta fram regnkläderna igen :D
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Tellet skrev:
nu skall du vara tyst :)
vem är det som glömt ljuset? :tungan

glömnde ju för fan fortfarnade inte ljuset! jag stänger av på knappen inte nycklen säger jag ju. och lämna den med det på i 5min tror jag den klarar av, har fräscht batteri.... :tungan
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
dojje_xtr skrev:
var vergligen kul att ut å åka i lördags, men incedenten med pini kunde man ju klarat sej utan jaja gick ju bra i alla fall. hoppas det blir gött väder i veckan så man kan åka lite :tungan

du kan inte stava ju... Kan inte alla se till att "pini" köper sporthoj igen? han har börjat funderar på motard nu, det tycker vi väl inte? (och bono har ingen talan när det gäller denna fråga :tungan ) Hepp, blir till att ställa av hojjen nu i en vecka minst, har ingen tid över till att köra, tyck synd om mej :(
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
HumAnyt skrev:
du kan inte stava ju... Kan inte alla se till att "pini" köper sporthoj igen? han har börjat funderar på motard nu, det tycker vi väl inte? (och bono har ingen talan när det gäller denna fråga :tungan ) Hepp, blir till att ställa av hojjen nu i en vecka minst, har ingen tid över till att köra, tyck synd om mej :(

vad e de för försäkring som göratt du kan ställa av hur mkt som helst?
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
heimdal skrev:
vad e de för försäkring som göratt du kan ställa av hur mkt som helst?

folksam så klart... var bara sådana försäkringar som var intressant då jag har ett jobb som kan göra att ja inte har tid för annnat än just jobb en del veckor. och sen var dom betydligt mycket billigare än alla andra, och ja kollade alla bolag!
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Slappa skrev:
Klart att han ska köpa sporthoj, finns det nåt alternativ? :D

ne ja vet inte, HD kanske ha borde ha då... lika farligt med vilken hoj som helst, men man har roligare på en sporthoj ju :yoparty
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
HumAnyt skrev:
ne ja vet inte, HD kanske ha borde ha då... lika farligt med vilken hoj som helst, men man har roligare på en sporthoj ju :yoparty

Kromsläde går ju bort direkt, sporthoj är givet!

Har ochså folksam fast för mig skiljde det ca 500 kr på att ställa av dom månaderna jag inte använder hojen så det spelar inte nån roll :)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top