Pathfinder
Hjälmskrapare
Snyggt med integrerade blinkare ser även att det kommit på en övningskörskylt eller är det bara photoshopat
X-up skrev:Ikväll har det skruvats i garaget....
Lina tyckte det var en bra idé att spendera kvällen inomhus för fulmekande i stället för att passa på & köra när det för en gångs skull är lite sol ute!
Men det var väl på tiden iofs. Vi har alltså nu fått dit det nya bakljuset med integrerade blinkers alá Fireblaargh på R6:an De löjligt långa orginalblinkerserna är nu borttagna. (eller var det sk framesliders kanske? )
Stellan & Mats, klockrena namnbyten!
heimdal skrev:sweeet...
varför e ni inte ute å åker i de fina vädret för då?
du kan jobba åt mig så kan jag köra hoj kanjaglova..
gillar fireblasrgh.. hehe... passar ....
fattas ju bara att nån döper om sig till "gringo"
men bögläppen ibak dåX-up skrev:Ikväll har det skruvats i garaget....
Lina tyckte det var en bra idé att spendera kvällen inomhus för fulmekande i stället för att passa på & köra när det för en gångs skull är lite sol ute!
Men det var väl på tiden iofs. Vi har alltså nu fått dit det nya bakljuset med integrerade blinkers alá Fireblaargh på R6:an De löjligt långa orginalblinkerserna är nu borttagna. (eller var det sk framesliders kanske? )
Stellan & Mats, klockrena namnbyten!
Pathfinder skrev:Snyggt med integrerade blinkare ser även att det kommit på en övningskörskylt eller är det bara photoshopat
Klart man aker dit o kikar lite! Ska dom hoppa pa ramper o grejer i ar?mr_rockster skrev:För er som har missat. www.hjulafton.nu . På torsdag i lidköping är det dags. Någon som ska dit eller?
Fireblaargh skrev:men bögläppen ibak då
smaken är som bakenC.A.T skrev:QUE!! Bögläpp!! Rat 6:an har inga bögsaker!!
Jag skall förlänga den ännu mer....det är sniggt
C.A.T skrev:QUE!! Bögläpp!! Rat 6:an har inga bögsaker!!
Jag skall förlänga den ännu mer....det är sniggt
mr_rockster skrev:För er som har missat. www.hjulafton.nu . På torsdag i lidköping är det dags. Någon som ska dit eller?
2fast4hjo skrev:plasten måste bort på lilla bus och dessutom har spruttibangbang en likadan
southwick skrev:Klart man aker dit o kikar lite! Ska dom hoppa pa ramper o grejer i ar?
Kul forra aret
Forresten, ingen som ska med ut o aka nu idag onsdag? Drar t Trollhattan snart, ring mej pa 0739-803188 om du vill aka med! Jaaaavligt fint vader, hehe! /Lasse
LiCrO skrev:Fem dagar kvar
Hur länge tror ni säsongen varar i år? Jag tror på September ut. Men hoppas på att Växthuseffekten fixar sommar värme till April 2006.
Älskligen #2
LiCrO skrev:Fem dagar kvar
Hur länge tror ni säsongen varar i år? Jag tror på September ut. Men hoppas på att Växthuseffekten fixar sommar värme till April 2006.
Älskligen #2
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |