Wilcan
Socialdemokrati är klassförräderi.
Kvistofta -> Vallåkra -> Härslöv -> Tågarp -> Svalöv -> Torrlösa -> Vittskövle -> 180:an mot Marieholm och sen 17 till Eslöv.
Tur att det inte jag som ska ligga längst fram.
Last edited:
Kvistofta -> Vallåkra -> Härslöv -> Tågarp -> Svalöv -> Torrlösa -> Vittskövle -> 180:an mot Marieholm och sen 17 till Eslöv.
Jag skulle vilja föreslå:
Gantofta -> Kvistofta -> Vallåkra -> Härslöv -> Tågarp -> Svalöv -> Torrlösa -> Vittskövle -> 180:an mot Marieholm och sen 17 till Eslöv.
Men nån annan får bestämma, vi åker bara med till Eslöv.
Litta tradi väg... men men...Jag skulle vilja föreslå:
Gantofta -> Kvistofta -> Vallåkra -> Härslöv -> Tågarp -> Svalöv -> Torrlösa -> Vittskövle -> 180:an mot Marieholm och sen 17 till Eslöv.....
Om vi ska hinna till Eslöv på 25 minuter så kan vi inte göra för stora utsvävningar. Dessutom tror jag vi kommer vara rätt nöjda med milen på kringelikrokväg när rundan är slut.Litta tradi väg... men men...
....Dessutom tror jag vi kommer vara rätt nöjda med milen på kringelikrokväg när rundan är slut.
Om vi ska hinna till Eslöv på 25 minuter så kan vi inte göra för stora utsvävningar. Dessutom tror jag vi kommer vara rätt nöjda med milen på kringelikrokväg när rundan är slut.
Jag skulle vilja föreslå:
Gantofta -> Kvistofta -> Vallåkra -> Härslöv -> Tågarp -> Svalöv -> Torrlösa -> Vittskövle -> 180:an mot Marieholm och sen 17 till Eslöv.
Din mupp, kör nu till Gantofta och var där 08:05 så kör vi gemensamt till Eslöv.Då kan vi ses på vägen någonstans! Vi är några som kör från Bårslöv 08.10...
Krickan, det är okej att berätta att du ska tanka på JET i Eslöv.Jag kommer ta en liten av stickar i Eslöv men kommer till statoil
Då kan vi ses på vägen någonstans! Vi är några som kör från Bårslöv 08.10...
Varför inte köra till Statoil på Ättekulla om du nu kan ansluta vid Ramlösa?kör ni förbi Ramlösa på väg ut ur stan?? Jag kanske kan ansluta där?! eller
Jag hänger med och kommer till Statoil Ättekulla
Varför inte köra till Statoil på Ättekulla om du nu kan ansluta vid Ramlösa?
De kan ju inte skilja mer än nån minut?
Du fick ledigt
Din mupp, kör nu till Gantofta och var där 08:05 så kör vi gemensamt till Eslöv.
Krickan, det är okej att berätta att du ska tanka på JET i Eslöv.
Är nog bra att vi sprider ut oss, de blir en jävla kö till pumparna annars.
För er som fördrar Preem så ligger den mitt emot JET. Det finns även en Din X i närheten av Statoil.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|