Nu har jag pratat med tidningen och bestämt tid och plats för reportage. De är väldigt intresserade av hur vår MC gemenskap fungerar osv. De kommer även ta bild på oss.
Var? Stortorget i Ängelholm
När? 16.00 den 2a augusti
Jag vill att ni som tänker dyka upp, vilket jag hoppas alla kan, skriver upp er på listan.
Nu har jag pratat med tidningen och bestämt tid och plats för reportage. De är väldigt intresserade av hur vår MC gemenskap fungerar osv. De kommer även ta bild på oss.
Jag vill att ni som tänker dyka upp, vilket jag hoppas alla kan, skriver upp er på listan.
1, Kriss
2, Vallonen[ Skriv nu upp er alla som kommer annars får ni kriss efter er!!!!!
Jag vill att ni som tänker dyka upp, vilket jag hoppas alla kan, skriver upp er på lista
haha Mr Möller!
Du får snart skaffa livvakter kriss..eller var inget. Du har ju tjej
1, Kriss
2, Vallonen
3, zm
4. J.O.B + kanske en till
Ps. Kriss. Du får locka med några kvinnor oxå. Det måste bli seriöst reportage. Ds.
Tycker det är mycket snack om reportaget. Men när är nästa körning. (inget ont menat)
Själv är jag klar med första bakdäcket. ca 550mil. Nytt är beställt.
Tycker det är mycket snack om reportaget. Men när är nästa körning. (inget ont menat)
Själv är jag klar med första bakdäcket. ca 550mil. Nytt är beställt.
Det var inte bakdäcket du skulle byta det var hojjen
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari