Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

tkdrille

Guest
tjena!
såg artikeln i tidningen idag. hade varit skoj o hänga med nån gång!
men undrar bara lite hur nu kör så man hänger med? om alla är knäskrapande bankörare så är det nog inte riktigt mitt tempo:p



Du kan vara rätt lugn. De kommer inte köra ifrån dig. Alla tar sitt tempo (inte pensionärstempo) så de slipper bli farligt.
 

J.O.B

alltid på rullning
Gick med
13 Jun 2009
Ort
"SS"
Hoj
R1 -07
Körning

Tycker det är dags för körning ikväll..?
Stortorget kl. 1830. Låter det bra?
 

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Ort
Malmö
Hoj
2010 BMW F800r

Ha ha, kommentarerna är ju fantastiska:

"helt rätt=) stoppa dom låt dom inte köra med sina jävuls maskiner i vårt fina Ängelholm. tänk på våra barn Politiker Agera innan dom tar över helt. Jag tycker har man MC så kan man parta med nån bonde:fyllisar om att få köra på hans åker nu när bönderna ändå har tröskat. Inga street race i ängelholm. Jag vet att det är många som håller med mig. Jag har själv en moped som jag kör när jag är i min sommar stuga. så jag vet att ibland vill man gasa på lite mer/:yoparty men grabbar gör det på en åker !!!!!!!!!" :brinnerup :skrämd
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Ha ha, kommentarerna är ju fantastiska:

"helt rätt=) stoppa dom låt dom inte köra med sina jävuls maskiner i vårt fina Ängelholm. tänk på våra barn Politiker Agera innan dom tar över helt. Jag tycker har man MC så kan man parta med nån bonde:fyllisar om att få köra på hans åker nu när bönderna ändå har tröskat. Inga street race i ängelholm. Jag vet att det är många som håller med mig. Jag har själv en moped som jag kör när jag är i min sommar stuga. så jag vet att ibland vill man gasa på lite mer/:yoparty men grabbar gör det på en åker !!!!!!!!!" :brinnerup :skrämd

Hahahaha!! den kommentaren var det konstigaste jag hört!:D

Tycker det är dags för körning ikväll..?
Stortorget kl. 1830. Låter det bra?

Jag måste jobba:huvet men jag kommer köra så mycket jag kan i veckan:tummenupp
 
Last edited:

tkdrille

Guest
Ha ha, kommentarerna är ju fantastiska:

"helt rätt=) stoppa dom låt dom inte köra med sina jävuls maskiner i vårt fina Ängelholm. tänk på våra barn Politiker Agera innan dom tar över helt. Jag tycker har man MC så kan man parta med nån bonde:fyllisar om att få köra på hans åker nu när bönderna ändå har tröskat. Inga street race i ängelholm. Jag vet att det är många som håller med mig. Jag har själv en moped som jag kör när jag är i min sommar stuga. så jag vet att ibland vill man gasa på lite mer/:yoparty men grabbar gör det på en åker !!!!!!!!!" :brinnerup :skrämd

Dirt race bokat på kommentatorns gräsmatta bokat. haha. Hade vi kommit så långt på en åker innan vi trillat ens.
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Körning till helgen om vädret tillåter! jag kommer även att köra varje dag i veckan om det inte regnar:yoparty alla är välkommna :krama skriv bara upp er i tråden:)
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Först och främst vill jag välkommna alla nya motorcyklister i vårt lilla gemenskap. :tummenupp Hoppas att vädret bli bra snart så att vi kan ordna en fin körning.

En annan sak. Telia håller på att installera nytt nät hemma hos mig som är inte färdig förens den 20e, men jag ska försöka vara aktiv så gott jag kan ändå. :)

BTW, kommentarerna på artikeln är helt fantastiska! :D:fakta haha
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Pratade precis med Olof han kunde inte köra till helgen han skulle köra med hans föräldras kompisar ! man blir ju mörkrädd!!!!:trött
 

X11Rider

Eldsvärd
Gick med
8 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
2006, Yamaha, FZ1-S
Kan man köra sportmoppe på en åker?

Vilja jävla mumier alltså!!!!!! Jag har själv småbarn och är mer än
väl medveten om hur man beter sig i trafiken. Undras var dom har
grävt upp den där reliken som tycker att man ska förbjuda "dom där"
innan dom tar över!!!
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Kan man köra sportmoppe på en åker?

Vilja jävla mumier alltså!!!!!! Jag har själv småbarn och är mer än
väl medveten om hur man beter sig i trafiken. Undras var dom har
grävt upp den där reliken som tycker att man ska förbjuda "dom där"
innan dom tar över!!!

Man undrar ju vad det är vi skulle nu "ta över". :va haha Men jag tycker att vi har fått bra respons ändå. :tummenupp



BTW, Är det bra väder imorgon så tycker jag att vi ska rodda en körning framåt 17-18 tiden. Vilka kan kör imorgon?
 
Last edited:

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Man undrar ju vad det är vi skulle nu "ta över". :va haha Men jag tycker att vi har fått bra respons ändå. :tummenupp



BTW, Är det bra väder imorgon så tycker jag att vi ska rodda en körning framåt 17-18 tiden. Vilka kan kör imorgon?[/QUOTE TAGET!!!!:tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top