Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Har du inte fått däcket ännu? alltså du är fan segare än vad André är på hojen!! :D


Nej nu ska vi klargöra en sak här... DET FINNS INGEN SLÖARE än André på hojen möjligtvis Jooons tyska släde! haha :D Kom på att det var lite taskigt sagt så sorry om någon tar illa upp! :rolleyes:

btw, kommer att köpa nytt bakdäck till våren.. den jag har nu får duga sålänge. Kommer bara att köra en sista gång och sen parkerar jag hojen tänkte jag. :tummenupp
 
Last edited:

tkdrille

Guest
haha :krama

Då är det inte du som är på denna bilden som du skicka mig igår? :va

Jo fan vad jag är vacker på den bilden :tungan

Fy fan vad jag hoppade till första gången vi kom under en bro. Aldrig hört något liknande... :D
Körning tisdag eftermiddag. Ska bli 15 grader sol..:banana :banana
Du får så jättegärna höra mer av den =) kan plocka av kolfiberhöljet med så blir de riktigt rakt rör =)
 
Last edited:

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Ska nog köra några gånger till...bara det är sol och 10-15 grader så är det helt ok. Ställer undan den om 16 dagar när jag börjar jobba nästa gång.
 

tkdrille

Guest
De va ju lite synd att bilden inte stämde!! För annars hade jag tänkt höra av mig! Är ju singel och tyckte han på bilden verkade vara en som kunde varit nåt.... :yoparty

Haha, men. Haha jag blir dissad även på sporthoj =) . jag har ju en sådan gul rääääser som låter som världens undergång fråga zm han gjorde ju nästan på sig i tunnlarna, är jag inte cool då ?
 

tkdrille

Guest
Hahaha... nja.. visst är det trevligt att det hörs när man kommer men det ska ju inte vara överdrivet?! :D

De har du så rätt i . vi kan ta en dejt tillsammans mellan båstad och hjärnarp och leta delar till min ljuddämpare =) så får vi många roliga timmar ihopa i fina naturen. :tummenupp
 

c.dotter

Gad som en speleman :)
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bjuv med min man pellehbg!!
Hoj
Yamaha FZ6
Hahahah skrattar så jag trillar av stolen snart! Har bara gått några timmar sen jag var här inne sist och ni har redan fixat dejt! SER DU RILLE!!?? Vad är vänner till för? :D :tummenupp

Vet inte om man kan kalla det dejt?! Sitta och titta på en pojkrumpa är helt ok :banana

haha men om du menar seriöst så får du pma mig ;) upp till bevis nu.

Seriös... Hmm... Vet inte om jag var tydligt med mitt förra inlägg.
Helgen... det jag menade var att jag var redan fullbokad :)
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top