Samkörning Ängelholm och Helsingborgs trakten

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
1:e mars och säsongen börjar närma sig med stormsteg!!! :banana :fyllisar
 

tkdrille

Guest
nu leder jag =) men de visste kriss=) plockade 9 mil idag=)
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Ni borde få rött kort och därmed bli utvisade pga tjuvstart!! :mad: :mad:
 

tkdrille

Guest
Ni borde få rött kort och därmed bli utvisade pga tjuvstart!! :mad: :mad:

haha =) då har jag många röda kort=) har kört en del under vinter =). och ska faktiskt köra imorron med=) du vet bensin blir gammalt och jag får så lätt stel högerhand :yoparty

de hjälper tyvärr inte att motionera den hemma. bara på en gasrulle som leder till en hoj=)
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Snackade precis med folksam och allt är nästan klart så att honda kan gå igång med mcn förutom att jag ska in och snacka med honom som har hand om min hoj den 13:e mars. Var tydligen rutin att man skulle till sist komma in och ha ett möte med handläggaren när polisen återfunnit hojen.
Så inget körande i mars i alla fall. :mad:
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Snackade precis med folksam och allt är nästan klart så att honda kan gå igång med mcn förutom att jag ska in och snacka med honom som har hand om min hoj den 13:e mars. Var tydligen rutin att man skulle till sist komma in och ha ett möte med handläggaren när polisen återfunnit hojen.
Så inget körande i mars i alla fall. :mad:


Tråkigt o höra, men tappa nu inte hoppet! Du vet om att hojen blir bra igen i alla fall! Snart så!! :)
 

winey

Snabbaste vägen till nästa kurva
Gick med
23 Feb 2009
Ort
Bjuv
Hoj
YZF-R1 -16
Sugen..

Tråkigt o höra, men tappa nu inte hoppet! Du vet om att hojen blir bra igen i alla fall! Snart så!! :)

Det är många som är sugna på våren nu. Hade premiär i lösdags. Inte varmt men skönt att se nålen passera 200....:hihi

Säg till när det drar ihop sig för åka i trakten.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jao börja den 1/1 med att färsa 9mil på fajjtern. Sen tog jag millen några repor i februari bara för att det var kul.. Highlanden har dock fått stå till sig medans jag micklar med den.. Och nu är millen i småbitar med. Märkligt att man alltid för för sig att göra stora meckar-grejen när det närmar sig vår. Jaja, gixxern rullar ju alltid (sukkor har en förmåga att ha 9liv) Jag är stor i käften och påstår att jag nog leder med 25mil :tungan
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Jao börja den 1/1 med att färsa 9mil på fajjtern. Sen tog jag millen några repor i februari bara för att det var kul.. Highlanden har dock fått stå till sig medans jag micklar med den.. Och nu är millen i småbitar med. Märkligt att man alltid för för sig att göra stora meckar-grejen när det närmar sig vår. Jaja, gixxern rullar ju alltid (sukkor har en förmåga att ha 9liv) Jag är stor i käften och påstår att jag nog leder med 25mil :tungan

Jag ligger nog sist med 15 meter..RULLANDES från släp till verkstad.
Får vänta till början av april med min debut.
Men jag gläds? ( :mad: :mad: ) med er för att ni kan köra! :)
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Jao börja den 1/1 med att färsa 9mil på fajjtern. Sen tog jag millen några repor i februari bara för att det var kul.. Highlanden har dock fått stå till sig medans jag micklar med den.. Och nu är millen i småbitar med. Märkligt att man alltid för för sig att göra stora meckar-grejen när det närmar sig vår. Jaja, gixxern rullar ju alltid (sukkor har en förmåga att ha 9liv) Jag är stor i käften och påstår att jag nog leder med 25mil :tungan


Inte illa alls!! :tummenupp Men se upp för är det bra väder imorgon så ska jag ut o köra en sväng! :D :banana Hann tyvärr inte med det idag.. :(


Det är många som är sugna på våren nu. Hade premiär i lösdags. Inte varmt men skönt att se nålen passera 200....:hihi

Säg till när det drar ihop sig för åka i trakten.



Den där lördags premiären låter inte alls dum! :) Se bara upp med kalla däck och grus på marken!

Min tips är att hålla utkik här i tråden.. kanske nån som ska ut o köra.
Tanken är att folk ska skriva här i tråden om de ska ut o köra och vill ha sällskap! :mattias :)

Jag ska i alla fall ut en sväng imorgon i förmån av tid och om det blir bra väder! :)
Tid och plats har jag faktiskt inte tänkt på så mkt.
Vädret bestämmer mycket.
 
Last edited:

tkdrille

Guest
söliga ni är:) igår 10 mil och 8 mil idag:d letar goa vägar nu ju =)
 

tkdrille

Guest
haha förlåt för idag kriss =), jag fick bara ett infall och dra till bromölla med bågen=). Lovar att vi ska köra nästa vecka om du kan =).
Jag lägger till 16 mil på min säsong ;)
Blev inköp av ett väldigt elegant kromvisir med=)
 

Bifogat

  • Visir.JPG
    Visir.JPG
    73.8 KB · Visningar: 35
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top