7 mil igår och 4 mil idag! 3-4 grader och molnigt men det var skönt ändå!
Va fan nu blir jag också sugen på att köra!!
Var körde du då?
7 mil igår och 4 mil idag! 3-4 grader och molnigt men det var skönt ändå!
Va fan nu blir jag också sugen på att köra!!
Var körde du då?
nu leder jag =) men de visste kriss=) plockade 9 mil idag=)
Ni borde få rött kort och därmed bli utvisade pga tjuvstart!!
haha =) då har jag många röda kort=) har kört en del under vinter =). och ska faktiskt köra imorron med=) du vet bensin blir gammalt och jag får så lätt stel högerhand
de hjälper tyvärr inte att motionera den hemma. bara på en gasrulle som leder till en hoj=)
Snackade precis med folksam och allt är nästan klart så att honda kan gå igång med mcn förutom att jag ska in och snacka med honom som har hand om min hoj den 13:e mars. Var tydligen rutin att man skulle till sist komma in och ha ett möte med handläggaren när polisen återfunnit hojen.
Så inget körande i mars i alla fall.
Tråkigt o höra, men tappa nu inte hoppet! Du vet om att hojen blir bra igen i alla fall! Snart så!!
Jao börja den 1/1 med att färsa 9mil på fajjtern. Sen tog jag millen några repor i februari bara för att det var kul.. Highlanden har dock fått stå till sig medans jag micklar med den.. Och nu är millen i småbitar med. Märkligt att man alltid för för sig att göra stora meckar-grejen när det närmar sig vår. Jaja, gixxern rullar ju alltid (sukkor har en förmåga att ha 9liv) Jag är stor i käften och påstår att jag nog leder med 25mil
Jao börja den 1/1 med att färsa 9mil på fajjtern. Sen tog jag millen några repor i februari bara för att det var kul.. Highlanden har dock fått stå till sig medans jag micklar med den.. Och nu är millen i småbitar med. Märkligt att man alltid för för sig att göra stora meckar-grejen när det närmar sig vår. Jaja, gixxern rullar ju alltid (sukkor har en förmåga att ha 9liv) Jag är stor i käften och påstår att jag nog leder med 25mil
Det är många som är sugna på våren nu. Hade premiär i lösdags. Inte varmt men skönt att se nålen passera 200....
Säg till när det drar ihop sig för åka i trakten.
Japp, på söndag om allt vill sig väl.Honda dagar i Fleninge på fredag och lördag! (13/3-14/3-09)
Hoppas vädret blir bättre imorgon och till helgen.
Kommer ni?
Japp, på söndag om allt vill sig väl.
Tänkte testa en CB1000R
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |