Ja känner verkligen med dig !! Dessa ohyror som inte kan respektera andras egendom borde utrotas. Genom kontakter har jag lagt ut trevare för att söka din hoj. Kan du PM:a mig ramnummret.Jag är helt förstörd idag dom jäkla svinen!!!!
Ja känner verkligen med dig !! Dessa ohyror som inte kan respektera andras egendom borde utrotas. Genom kontakter har jag lagt ut trevare för att söka din hoj. Kan du PM:a mig ramnummret.Jag är helt förstörd idag dom jäkla svinen!!!!
Ja känner verkligen med dig !! Dessa ohyror som inte kan respektera andras egendom borde utrotas. Genom kontakter har jag lagt ut trevare för att söka din hoj. Kan du PM:a mig ramnummret.
Hinner dåligt, kom precis hem... Drar ut mot de hållet ändå.
Om Nu någon missat årets höjdpunkt
Skånevårturen 2010
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=222710
JA nu när du har kört in dom?? hehe Mötte dig för nån dag sen i stan när du körde den gröna BMW:n.. precis vid trafikljuset vid brandstationen.. jag kom körandes på min 929.
Har bara kört 10 mil med den gröna i tisdags! har ju inte varit väder direkt! Ska bli skoj o prova den igen när första servicen är gjord och strypningen är borta....
Om det var mig du mötte så var det synd jag inte såg dig!
I lördags hann jag tyvärr inte med er ut, min fru övningskörde första gången i år på Duccen.
Nästa runda ska jag försöka hänga med!
Ok, inga problem! Du är så välkommen så! Det blev en alldeles lagom tur i lördags faktiskt!
Gick det bra för din fru?
Hon börjar få ordning på det nu! jätteduktig.....
Hon började med en aprilia 125 rs förra våren och sen tröttnade hon på den o köpte Ducati 999 istället.
haha så ska det låta! Hon har väl en proffs till lärare? hehe
Då har man börjat titta runder efter en ny hoj!det lutar mot en zx10 eller bladen skulle kunna tänka mig den nya R1an också men älskar ljudet av en skrikande rad 4.Jag får ut och varva sönder min gamla mazda323 före 3000 varv händer inget efter inget heller
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |