Samkörning Hässleholmstrakten.

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Vad va de för nått vid tydingesjön idag? Var ju flera hundra hojar där när ja körde förbi?! Eller de va bara vanlig söndag? :eek: haha
Iförsig typ bara glidare :)

TotalSatan

SouthSider
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
KTM 990 SM, HD1200 Bobber
Vad va de för nått vid tydingesjön idag? Var ju flera hundra hojar där när ja körde förbi?! Eller de va bara vanlig söndag? :eek: haha
Iförsig typ bara glidare :)

Mycket glidare ja .. men mycket sporthoj med. Jag körde rundan och den var nice som fan. Runt 700 hojar var med.

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Aha då förstår ja :p jajo, jag såg några sporthojar, hur mycket samlades in? Eller de sa dem inte?:)

f.ahlman

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2011
Hoj
Suzuki GSX-R 750 K8
Hallåja!

Jag är hel och hojen är hel så jag ska absolut inte klaga. Tycker bara det är så jävla tradigt att skrapa en annars så pedantskött hoj. Ang. egot så kan jag inte förneka att självförtroendet gått ner ett steg eller två men självinsikten har stigit det dubbla så en läxa lärd...

Ps.
Jag tog eftermiddagen och helgen till att fira avåkningen med ett par öl på stan:)

// Avåkaren

tkdrille

Guest
Hallåja!

Jag är hel och hojen är hel så jag ska absolut inte klaga. Tycker bara det är så jävla tradigt att skrapa en annars så pedantskött hoj. Ang. egot så kan jag inte förneka att självförtroendet gått ner ett steg eller två men självinsikten har stigit det dubbla så en läxa lärd...

Ps.
Jag tog eftermiddagen och helgen till att fira avåkningen med ett par öl på stan:)

// Avåkaren

Bra att du klara dig så bra och att du håller dig positiv. Även om de kom lite repor så går dem att fixa till några timmar så har du den i samma skick. Hade tagit betydligt många fler timmar för dig att repas om du brötit något ;)

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Ah, blev ju en del isåfall :)
när ja ändå är igång med min frågestund så kör ja på, hör alltid talas om tydingesjön på torsdagar, vad är de som händer då ? :p

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ah, blev ju en del isåfall :)
när ja ändå är igång med min frågestund så kör ja på, hör alltid talas om tydingesjön på torsdagar, vad är de som händer då ? :p

Har aldrig varit där, men det är folk på hojar som kör dit och träffas och snackar skit. Det finns en likadan träff i Löddeköpinge på tisdagar. Och är du ute och rullar på söndagar så har PMCK ett litet kafé utanför Perstorp. Öppet mellan 14 och 18. Det är mest äldre men de är trevliga att prata med och de uppskattar om även yngre stannar till för en pratstund och en våffla.
www.pmck.se

Någon som sitter hemma och såsar och är sugen på en sväng?? Typ nu?

Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Hallåja!

Ps.

// Avåkaren

Gott o höra att du blickar framåt och inte ger upp! :tummenupp

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Har aldrig varit där, men det är folk på hojar som kör dit och träffas och snackar skit. Det finns en likadan träff i Löddeköpinge på tisdagar. Och är du ute och rullar på söndagar så har PMCK ett litet kafé utanför Perstorp. Öppet mellan 14 och 18. Det är mest äldre men de är trevliga att prata med och de uppskattar om även yngre stannar till för en pratstund och en våffla.
www.pmck.se

Någon som sitter hemma och såsar och är sugen på en sväng?? Typ nu?

Då får ja väl titta inom nån dag o se :)
Jag är ute o kör om du fortfarande är sugen en liten runda :)

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Som sagt så brukar där vara ett par 100 hojar vid tydingesjön varje torsdag.

Vilka ska dit imorgon? Hade varit roligt att träffas där, snacka lite skit och sen köra en mindre runda :) Ska visserligen bli molnigt imorgon, men det är kul att köra ändå :)

1. Svenne100

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Är på om inget annat dyker upp:) kan vi inte köra en liten runda o sen ta en liten paus där :p

Last edited:

TotalSatan

SouthSider
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
KTM 990 SM, HD1200 Bobber
Jag brukar dra till Tydinge o ta en hamburgare o tragga skit.. rekommenderas! Så länge man är med likasinnade så är det alltid kul oavsett vad för hoj man kör.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!