Samkörning Hässleholmstrakten.

tkdrille

Guest
Hur lång tid tar de o byta då ungefär om man hittar nån som kan ?:)

Typ cirka 1.5 till 2 timmar kanske =). beror på hur de sitter och så. Om kedjan är rätt längd direkt. Så de inte är nån full dansk som slänger med en 40 cm för lång kedja och dessutom sket i att leta efter rätt kedjelås så jag slapp köpa kedjeverktyget :D
Var beställde du drivpaket från ?.

Har du depåstöden och sånt ?
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Någon som har en touring hoj till salu för runt 20-30000kr inga gamla typ under år 2001, Har den ABS så är det bra, men inget krav. Bensin snål och billig i drift och försäkring! Den ska vara fullt körklar och inget ska behövas bytas inom en snar framtid. Tack på förhand!
Ps. vet att det finns en sälj och köp tråd men finner den väldigt rörig.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Någon som har en touring hoj till salu för runt 20-30000kr inga gamla typ under år 2001, Har den ABS så är det bra, men inget krav. Bensin snål och billig i drift och försäkring! Den ska vara fullt körklar och inget ska behövas bytas inom en snar framtid. Tack på förhand!
Ps. vet att det finns en sälj och köp tråd men finner den väldigt rörig.

http://www.blocket.se/hassleholm/Kawasaki_zr7_35021957.htm?ca=23_7&w=1
http://www.blocket.se/ystad/Bmw_f650cs_34971959.htm?ca=23_7&w=1
http://www.blocket.se/simrishamn/Suzuki_gsx_600_f_34555084.htm?ca=23_7&w=1
http://www.blocket.se/landskrona/Suzuki_GSX750_i_bra_skick_34464968.htm?ca=23_7&w=1
Det är vad som finns på blocket och är något att ha. ABS kan du nog glömma för de pengarna. ZR7 övningskörde jag på. Helt ok maskin. Behöver du hjälp att kolla och provköra så PMa mig. :tummenupp
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Någon som har en touring hoj till salu för runt 20-30000kr inga gamla typ under år 2001, Har den ABS så är det bra, men inget krav. Bensin snål och billig i drift och försäkring! Den ska vara fullt körklar och inget ska behövas bytas inom en snar framtid. Tack på förhand!
Ps. vet att det finns en sälj och köp tråd men finner den väldigt rörig.

Orkar du masa dig iväg lite så har du en maskin med ös här: http://www.blocket.se/gavleborg/Suzuki_RF_900R_35054565.htm?ca=23_7&w=3 Ny gjorde den 0-100 på under 3 sek. :)
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
haloj. håller ni fortfarande på med samåkningen? e från krstd o finns heller inte nån att åka med:(

Ja de gör vi, har gått lite segt senaste tiden dock, men vi är några som brukar vara ute o köra.:)

Jag funderar på åka med RoH's tisdagstur idag, någon som är sugen ? :)
Smsa mig eller ring på 0706252679(ska iväg till claessons nu och byta däck så lär inte komma hem o kunna kolla datorn innan):va

Edit; Eller bara skriv här, kom på jag kan kolla på min ajfån :död
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Ja de gör vi, har gått lite segt senaste tiden dock, men vi är några som brukar vara ute o köra.:)

Jag funderar på åka med RoH's tisdagstur idag, någon som är sugen ? :)
Smsa mig eller ring på 0706252679(ska iväg till claessons nu och byta däck så lär inte komma hem o kunna kolla datorn innan):va

Edit; Eller bara skriv här, kom på jag kan kolla på min ajfån :död

Sworen kan man be om en liten tjänst? Kan du kolla ifall claessons har skyddsvästar? Var inne hos Mccenter i kristianstad igår men dem hade slutat köpa in dessa. Typ lite priser och liknande tack på förhand! (full upper body armor).
 

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Sworen kan man be om en liten tjänst? Kan du kolla ifall claessons har skyddsvästar? Var inne hos Mccenter i kristianstad igår men dem hade slutat köpa in dessa. Typ lite priser och liknande tack på förhand! (full upper body armor).

Sån typ man tar på under en hoddie ? Länka en bild på nått liknande så kan ja kolla :)
 

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
5aec3b99-a6c8-fd91.jpg

3190 kr
 
Last edited:

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Var i Bromölla och kollade lite på Yamaha bulldogen, försäljaren tog ut den och startade den, Fy F*n vilket ljud, fick ont i öronen men sjukt nice var det (Det kom ljud som lät som knall skott, vilket jag inte tror är så bra eller?). Han ville ha 50 000 för en 04. Sedan körde jag mot kalmar men kom på att jag kör åt fel håll, jag har verkligen världens sämsta lokalsinne. Sedan tvättade man sin lilla Ford fiesta, (dumma pollen).
 
Last edited:

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Då blev man en ägare till en BMW F650CS min första hoj! Dock har jag inget körkort så glädjen är icke kompletttt.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top