Sworen
Nybörjare
Hur lång tid tar de o byta då ungefär om man hittar nån som kan ?
Hur lång tid tar de o byta då ungefär om man hittar nån som kan ?
Någon som har en touring hoj till salu för runt 20-30000kr inga gamla typ under år 2001, Har den ABS så är det bra, men inget krav. Bensin snål och billig i drift och försäkring! Den ska vara fullt körklar och inget ska behövas bytas inom en snar framtid. Tack på förhand!
Ps. vet att det finns en sälj och köp tråd men finner den väldigt rörig.
Tack för ikväll grabbar även om det blev mycket snack och lite verkstad (köp nu en blomma till tina)
Någon som har en touring hoj till salu för runt 20-30000kr inga gamla typ under år 2001, Har den ABS så är det bra, men inget krav. Bensin snål och billig i drift och försäkring! Den ska vara fullt körklar och inget ska behövas bytas inom en snar framtid. Tack på förhand!
Ps. vet att det finns en sälj och köp tråd men finner den väldigt rörig.
Orkar du masa dig iväg lite så har du en maskin med ös här: http://www.blocket.se/gavleborg/Suzuki_RF_900R_35054565.htm?ca=23_7&w=3 Ny gjorde den 0-100 på under 3 sek.
haloj. håller ni fortfarande på med samåkningen? e från krstd o finns heller inte nån att åka med
Ja de gör vi, har gått lite segt senaste tiden dock, men vi är några som brukar vara ute o köra.
Jag funderar på åka med RoH's tisdagstur idag, någon som är sugen ?
Smsa mig eller ring på 0706252679(ska iväg till claessons nu och byta däck så lär inte komma hem o kunna kolla datorn innan)
Edit; Eller bara skriv här, kom på jag kan kolla på min ajfån
Sworen kan man be om en liten tjänst? Kan du kolla ifall claessons har skyddsvästar? Var inne hos Mccenter i kristianstad igår men dem hade slutat köpa in dessa. Typ lite priser och liknande tack på förhand! (full upper body armor).
3190 kr
Ja exakt en sådan, ska nog dra dit nu och kolla på den, och 2 st MC- Yamaha bulldog och Yamaha FZ6-S.
haloj. håller ni fortfarande på med samåkningen? e från krstd o finns heller inte nån att åka med
Då blev man en ägare till en BMW F650CS min första hoj! Dock har jag inget körkort så glädjen är icke kompletttt.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|