Samkörning Hässleholmstrakten.

Bromskloss

Ny medlem
Gick med
16 May 2005
Ort
Westervik
Hoj
Grå o gammel RR
Knycker tråden lite.

Behöver ni mer folk i Hässleholm? Funderar på att dra ner dit, bl a pga jobb och behov att att testa något annat.
Det jag behöver är att lära känna lite nytt folk att åka hoj med och gärna ut och festa med, om ni nu gör sån´t. :tungan

Så frågan som dyker upp innan jag bestämmer mig blir såklart.. Finns det bra folk i Hässleholm?
 

tkdrille

Guest
Knycker tråden lite.

Behöver ni mer folk i Hässleholm? Funderar på att dra ner dit, bl a pga jobb och behov att att testa något annat.
Det jag behöver är att lära känna lite nytt folk att åka hoj med och gärna ut och festa med, om ni nu gör sån´t. :tungan

Så frågan som dyker upp innan jag bestämmer mig blir såklart.. Finns det bra folk i Hässleholm?

Nu säger jag enligt mina erfarenheter. Jag rör mig varje dag där också så. Och folket är bra, om du väljer att umgås med bra folk. Men så är det ju överallt.
De är aldrig svårt att lära känna nytt folk som kör här i trakterna och runtom. Jag kände inte någon av dessa här innan.
Och festar gör vi lite ibland även om de varit dåligt med deltagare haha :) Men de är såklart trevligt folk.

Men du måste ju trivas med om du drar ensam ner här. Hässleholm är en idag lugn stad på helgerna. Utelivet är rätt så dött på helgerna men de finns hålligång i närheten om man nu verkligen vill det.
 

Bromskloss

Ny medlem
Gick med
16 May 2005
Ort
Westervik
Hoj
Grå o gammel RR
Nu säger jag enligt mina erfarenheter. Jag rör mig varje dag där också så. Och folket är bra, om du väljer att umgås med bra folk. Men så är det ju överallt.
De är aldrig svårt att lära känna nytt folk som kör här i trakterna och runtom. Jag kände inte någon av dessa här innan.
Och festar gör vi lite ibland även om de varit dåligt med deltagare haha :) Men de är såklart trevligt folk.

Men du måste ju trivas med om du drar ensam ner här. Hässleholm är en idag lugn stad på helgerna. Utelivet är rätt så dött på helgerna men de finns hålligång i närheten om man nu verkligen vill det.

Alright, finns bra folk och de är lätta att lära känna. Det är ju bra.
Downside är då att det är ganska så dött om man inte engagerar sig lite..... Men att engagera sig lite ska man väl mäkta. Fest är ju alltid trevligt.

Jag ska fundera lite till. Vore kul med lite nytt. Hur är det med :tuttar eller är det att önska väl mycket, haha.
 

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Ort
Åhus
Hoj
675 -06, R1 -15
Hyffsat nära till Kristianstad oxå och där är du varmt välkommen att köra med azzazzins...sök på fb.

Alright, finns bra folk och de är lätta att lära känna. Det är ju bra.
Downside är då att det är ganska så dött om man inte engagerar sig lite..... Men att engagera sig lite ska man väl mäkta. Fest är ju alltid trevligt.

Jag ska fundera lite till. Vore kul med lite nytt. Hur är det med :tuttar eller är det att önska väl mycket, haha.
 

tkdrille

Guest
När inte hlm har nått trevligt en kväll så finns ju som sagt kstad och sen finns helsingborg med om man är ett lagom gäng som drar ut. Sånt löser sig alltid.
Och ja här är brudar som satan med, bara man lägger tid på dem med så blir de finemang =).
Du får väl ta dig ner en helg för fest så kan vi kanske spika ihop något.
 

Bromskloss

Ny medlem
Gick med
16 May 2005
Ort
Westervik
Hoj
Grå o gammel RR
När inte hlm har nått trevligt en kväll så finns ju som sagt kstad och sen finns helsingborg med om man är ett lagom gäng som drar ut. Sånt löser sig alltid.
Och ja här är brudar som satan med, bara man lägger tid på dem med så blir de finemang =).
Du får väl ta dig ner en helg för fest så kan vi kanske spika ihop något.

Haha, ok. Ska linda in dem ordentligt då.
Lätt att jag dyker upp vid tillfälle. Ska kika lite i kalendern men ner kommer jag. En fest lär ju behövas för att få höst/vinter att gå!!
 

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Alla jag kör med här runt om i hässleholm är hur trevliga o roliga som helst :) så flytt påå!

O utelivet är ju inte de bästa.. Finns typ bara harrys:)
men närma till kstad :)
Vi kan ju köra bowling o öl en kväll när du kan :) vi brukar inte va många, men kul brukar vi ha :)
 
Last edited:

tkdrille

Guest
Alla jag kör med här runt om i hässleholm är hur trevliga o roliga som helst :) så flytt påå!

O utelivet är ju inte de bästa.. Finns typ bara harrys:)
men närma till kstad :)
Vi kan ju köra bowling o öl en kväll när du kan :) vi brukar inte va många, men kul brukar vi ha :)

Jag får en känsla att öen bytts ut till något starkare ;) som varje gång hittills ??
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
En av de få städerna som fortfarande har kvar begreppet (avenyer).Påstås ju även ha en ovanligt hög andel stormarknader och bensinmackar för den mindre storlek som Hässleholm nu har som stad.Nåja, Shell vid gamla Ringcentralen ska ju bort inom kort.I övrigt så kan man ju i Hässleholm åka till Kristianstad. :D

www.youtube.com/watch?v=CeKQ8fALu94
 
Last edited:

tkdrille

Guest
Sen håller Hässleholm ju på att expandera i rätt så snabbt tempo. Med tanke på alla nya områden som kommer. Ett riktigt stort plus till är att de är en knutpunkt, man kan ta sig nästan var som via tågen. Och även om man väljer att bo i byarna runt om så kan man ta sig lätt dit. Men jag hoppas på vi får fler barer till utelivet i samband med detta :)

Preem försvann ju som butik, men överlag gillar jag inte de som butik så länge statoil finns räcker de :)
 

tkdrille

Guest
Sen håller Hässleholm ju på att expandera i rätt så snabbt tempo. Med tanke på alla nya områden som kommer. Ett riktigt stort plus till är att de är en knutpunkt, man kan ta sig nästan var som via tågen. Och även om man väljer att bo i byarna runt om så kan man ta sig lätt dit. Men jag hoppas på vi får fler barer till utelivet i samband med detta :)

Preem försvann ju som butik, men överlag gillar jag inte de som butik så länge statoil finns räcker de :)
 

Bromskloss

Ny medlem
Gick med
16 May 2005
Ort
Westervik
Hoj
Grå o gammel RR
Sworen; Det låter ju bra med roligt folk. Bowling o bärs är jag lätt på.

tkdrille; Blir det starkare än öl så överlever jag säkert ändå, hahaha.

Ankan1; Det var ju ett jäkla elände att Shell ska bort, men som länken beskrev kan jag ju ta mig till Kristianstad om så behövs. :tummenupp Tjejer med kanelbullar, hahaha, låter kanon!! Vilket utbud!

Ska kika efter boende så får vi se!! :yoparty
 

tkdrille

Guest
Kolla på hässleholmsbyggen och sen efter de noréns. Finns alltid nått ledig.

När shell dör ut i stan så sätter vi nytt utgångställe som basis. =) Eller ja de sägs city gross fick platsen, så där kan ju faktiskt vara brudar ändå :D

Men säg till när du känner för att komma ner och festa så kollar vi upp något. Ja tur du tål lite ;) Du skulle sett sworen en kväll :D Han tyckte golvet var så skönt så.
 

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
Käften tkdrille ;)

Värt o nämnas är alla pizzerior, om du gillar pizza så flytta hit.. Måste vara svergies pizzatätaste ort xD
 

tkdrille

Guest
haha. ;) lite känsligt där va??

Torino är den bästa pizzerian dessutom :D
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Sista turen för året idag för min del! Lite komiskt sista turen idag och så idag vågade jag hålla kvar hojen på balanspunkten:banana

Nu får det bli fest snart så vi kan snacka skit och tänka tillbaka på säsongen!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top