Samkörning Hässleholmstrakten.

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Hur många ska med på SVT/SkåneVårenTuren? Samkörning från Statoil samling kl 07.00-07.15?

1:Alex.J
2:
3:
4:

Heale

Guest
Tänkte be om lite hjälp. Har några vänner som kommer komma ner till Skåne i början av juni som ville att jag hjälper dem med en runda. Tänkte träffas i Kristianstad för att sen fortsätta söderut till Österlen, målet är en tur på dryga 20 mil. Några tips på vägar man bör ta? På Österlen hittar jag bra eftersom jag är därifrån, bor dock i Höör nu, så gärna tips på väg från Höör till Kristianstad också.:)
Tänkte att detta är ett bra ställe att fråga då ni verkar vara mycket ute på vägarna:)

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
675 -06, R1 -15
Kör mot södra rörum, vik av mot sjöberga, sedan via ynglingarum till häglinge och sen vidare till bosarpssjön, Rickarum sluta med Venestad och ovesholm så har du ganska rak väg ista biten in till Kristianstad

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Nu längtar man :) Ska vi säga en exakt tid för avfärd? 7:15 är mitt förslag, kommer att vara där i god tid.

2:Sworen
3:Svenne
4:
5:

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Pratade med Max idag vi ändrade platsen från Donken till Statoil så tar vi vägen ut via Hovdala mot Höör 07.15 Statoil!

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Låter bra Alex!

Är det lika bra puts på hojen som innan? :)

Sworen

Nybörjare
Gick med
17 Oct 2010
Hoj
2005 Kawasaki ZX-6R
5fc0f242-d262-c986.jpg
Ja statoil blev de :) hoppas på bra väder nu bara :)
Ser ju bra ut :D

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Hehe vad tror du om mig egentligen KLART! Bättre än förra säsongen Syns lördag taggade och redo!

Snart ska polermaskinen få gå varm i mitt garage med. Ska bara sätta ihop hojen först :D
Så sjukt taggad nu!!!

Hittar någon till Hardys? Ska vi tanka i Höör? Det kanske räcker att tanka på statoil. Jag hade typ halva tanken kvar när vi tankade första gången förra året.

Häggis

Gubbe i övre tonåren 40+
Gick med
2 Oct 2010
Hoj
Monark med 1 gk (gubbkraft)
Jag är på till SVT, kommer från Karlshamn och då jag inte har en aning :confused: om var Hardys är någonstans så hänger jag gärna på er.
Är det statoil vid rondellen ni ska samlas vid? Hittade 3 st olika på deras hemsida.

2:Sworen
3:Svenne
4:Häggis
5:

tkdrille

Guest
Missar ni hardys är ni blinda. de ligger vid den stora rondellen i höör. Till höger.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati