Samkörning Hässleholmstrakten.

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Uppslutningen är dålig från Hässleholms folket för tillfället... Semestern närmar sig ska vi få till lite körningar??
 

teXmeX

Medlem
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Åstorp
Hoj
KTM 790 Adventure R
Ni ska inte ut och köra imorgon? Vi är några från Helsingborgsområdet som vill köra.
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Vi ser hur vädret blir imorgon jag skriver här när jag ger mig ut.

Okej, inte säkert ännu. Men kanske beger mig mot Karlstad, så om ni vill hänga med en bit på vägen, säg till! :)

Yes vädret är fint och jag ska säga hej till mor min en sista gång innan jag drar utomlands i 6 månader. Så jag drar nu till Karlstad, lycka till med körningen!
 
Last edited:

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Jag tänkte köra ner och gasa med RR på onsdag om någon är sugen på att hänga med.
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.

Däckshoppen tyringe. 200 per däck.. =)
 

tkdrille

Guest
Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.

Är de med demontering och montering av fälgen ? Kan du skruva av det själv kommer du undan rätt mycket billigare. Max 200 kr är de som gäller vid krägning och balansering av en fälg. Jag lämnade själv till en vän för 150 kr på ditec hlm.
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Är de med demontering och montering av fälgen ? Kan du skruva av det själv kommer du undan rätt mycket billigare. Max 200 kr är de som gäller vid krägning och balansering av en fälg. Jag lämnade själv till en vän för 150 kr på ditec hlm.

Ja man får ju givetvis skruva av hjulen själv ^^
 
Nyheter
Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves

Honda presenterar 16 custom...

KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales

KTM har presenterat en helt...

Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Top