Körde ni igår? Haha trodde det var tisdag igår, inte lätt ibland.
Någon som vill med ut imorgon?
Jag kan hänga med om det inte är alltför sent.
sugna på att köra bakhjul? Isf kan jag släpa med mig kamera
mvh
Vädret ser ju som sämst ut på förmiddagen... Bakhjulsåkning blir det varje runda!
Ah, ok, jag lär mig gärnahar för lite hästar så att koppla upp den får bli det jag får lära mig..
Vi ser hur vädret blir imorgon jag skriver här när jag ger mig ut.
Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.
Lite OT men var kan man byta däck inkl balansering billigast i kristianstad trakten? Mccenter vill ha 800kr, vilket är lite väl dyrt, eller?
Läste någonstans om vianor tar 400 men vet inte ifall det är inkl balansering eller ifall dem är bra att ha och göra med.
Är de med demontering och montering av fälgen ? Kan du skruva av det själv kommer du undan rätt mycket billigare. Max 200 kr är de som gäller vid krägning och balansering av en fälg. Jag lämnade själv till en vän för 150 kr på ditec hlm.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |