Samkväm hos Macho Woman

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Re: ???

Sweedo skrev:
Irländsk blended och Glenfiddich???
Pratar vi inte whiskey? :confused:
Blask! :p
Näh, Highland eller allra helst Islay whiskey skall det vara :fakta :cool:

För det första så skrev jag väl "allt från"...?

För det andra så pratar jag om whisky. Inte whiskey. :p

Hmm... Kallar du på fullaste allvar Glenfiddich för lowland?! Pfft.

Dessutom så kan jag meddela att det finns guldkorn överallt (utom i thailand) där det tillverkas whisky eller whiskey. :fakta

Gäller bara att hitta dom.. Och för att hitta dom måste man prova allt. Åtminstånde en gång.

Min irländsk blended slår mååånga single malt.

Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag oxå är väldigt förtjust i tjära. :D

Så. Nu har jag varit lite dryg mot Sweedo. Förlåt. Men jag var på sånt humör. Jag ska inte göra om det. :)

Nu till det viktigaste. Jag kan inte komma på MW's fest. Det militära har fått för sig att jag ska ha nåt som dom kallar "slutövning" den helgen. Hrrm. Elakt av dom. Men jag har tydligen skrivit på nåt kontrakt som sägar att jag måste.

Så ni får ha det så jävla kul utan mig. Snyft... Jag kommer tänka på er. Och ni kommer inte tänka på mig. Ni kommer nog inte tänka alls. :D

/Lucky9

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Re: Re: ???

Lucky9 skrev:
För det första så skrev jag väl "allt från"...?

För det andra så pratar jag om whisky. Inte whiskey. :p

Hmm... Kallar du på fullaste allvar Glenfiddich för lowland?! Pfft.

Dessutom så kan jag meddela att det finns guldkorn överallt (utom i thailand) där det tillverkas whisky eller whiskey. :fakta

Gäller bara att hitta dom.. Och för att hitta dom måste man prova allt. Åtminstånde en gång.

Min irländsk blended slår mååånga single malt.

Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag oxå är väldigt förtjust i tjära. :D

Så. Nu har jag varit lite dryg mot Sweedo. Förlåt. Men jag var på sånt humör. Jag ska inte göra om det. :)

Nu till det viktigaste. Jag kan inte komma på MW's fest. Det militära har fått för sig att jag ska ha nåt som dom kallar "slutövning" den helgen. Hrrm. Elakt av dom. Men jag har tydligen skrivit på nåt kontrakt som sägar att jag måste.

Så ni får ha det så jävla kul utan mig. Snyft... Jag kommer tänka på er. Och ni kommer inte tänka på mig. Ni kommer nog inte tänka alls. :D

/Lucky9
Hahaha
Först åtta rader att vara dryg mot mig, sedan två ynkliga om att han inte kommer å skyller sedan på det militära.... :lol

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
blom skrev:
jag blir ledsen för jag har inte fått någon inbjudan via PM :(

Nannanna, jag har fått PM :D

;)

Du är säkert oxså välkommen. Macho Tanten har ett STORT hjärta ska du veta :tummenupp :bow

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Åsa #96 skrev:
Nannanna, jag har fått PM :D

;)

Du är säkert oxså välkommen. Macho Tanten har ett STORT hjärta ska du veta :tummenupp :bow
Skall jag äntligen få äran att träffa RR-forumets kraschdrottning? :bow

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Sweedo skrev:
Skall jag äntligen få äran att träffa RR-forumets kraschdrottning? :bow

Hmmm, drottning vet jag väl inte om jag är direkt, har inget blått blod i ådrorna ;) men det har ju blivit en del krascher i sommar ju får jag ju erkänna.... :crash

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
soppatorsken skrev:
Vad gör du i militären? Vart och varför? Är du sergant? :p

Det här kommer sweedo gilla... Jag är menig. Eller Pte (private) som det står på min namnbricka. :)

Men normalt sett så e jag sergant men den här gången så hoppade jag på en ny tjänst och då blev jag menig.

Utbildas just nu i Kungsängen för att vara Satcom-tekniker på det internationella MP-kompaniet som sätts upp. Ett beredskapskompani.

Varför? För barnens skull såklart.

/Lucky9

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Lucky9 skrev:
Det här kommer sweedo gilla... Jag är menig. Eller Pte (private) som det står på min namnbricka. :)

Men normalt sett så e jag sergant men den här gången så hoppade jag på en ny tjänst och då blev jag menig.

Utbildas just nu i Kungsängen för att vara Satcom-tekniker på det internationella MP-kompaniet som sätts upp. Ett beredskapskompani.

Varför? För barnens skull såklart.

/Lucky9
Menig? Respekt! :bow

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
De mycket exklusiva inbjudningarna är nu skickade. De jag nu har glömt men som väldigt gärna vill komma får se till att hota mig snarast via PM.

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Re: Liten ensam!

Carolina Riedel skrev:
Jaha!
Får väll dränka mina sorger ute på stan :öl :hördu

Men vad är det här?! Har du härmat min "subtitle"; slav? :mad: (hmm, näe förresten, jag tar det som ett homage istället, tack! :bow)

hmm. "Liten ensam", om det är ensam som i singeltjej-med-R1a så tror jag det problemet är snabbt löst på det här forumet :D :D

Edit: ah. sorry, såg nu att du var en burkslav... så jag tar tillbaka allt jag sagt.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA