Samkväm hos Macho Woman

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Det var ju bara bra folk igår, alla var fulla och goa, stämningen var i topp hela kvällen! Dock skulle jag inte vilja vara de som bor under MW :skrämd

L. Kongo

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Dakota
SÅÅ nu vi veta var du bor, jag o mina zigenarpolare komma o hälsa på va. Morkon natt lokkan tvååå.
Du tansa lite naken o så vi ha lite kul va. Röka lite prass.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
OLJEKYLD GSXR skrev:
Det var ju bara bra folk igår, alla var fulla och goa, stämningen var i topp hela kvällen! Dock skulle jag inte vilja vara de som bor under MW :skrämd

hehe.. tydligen så hördes våran fina allsång ända ut på gatan. Men inte i trapphuset så det kanske är välisolerat.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Aha! My bad. Hälsade inte på alla. Skyller på drogerna. Såg rosa elefanter mest hela tiden. Det, samt att jag hade fullt upp att sjunga till Nirvanas "Nevermind"-skiva. Och få fotmassage av Vera. Och slå på Per. Och krama på mig själv. Och äta chips.

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Freppa skrev:
Var Anneli där? Damn, jag missade totalt (eller hade jag dragit då?)

..så kan det gå när man försöker göra flera saker samtidigt.. :D fast du missade inte så mycket.. Jag hälsade faktiskt på dig, men fick ingen respons :rolleyes: utan du mest blängde tillbaka, nästan så lilla blyga jag blev rädd.. :eek:

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Men snälla rara du - betänk att jag går omkring i den drogdimma. Nästa gång, sparka mig på smalbenet så garanterar jag respons :D

(Minns dock verkligen inte att du hälsat på mig. Jättesorry för det. Dryg jävla Stockholmare skall du inte uppfatta mig som!)

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Freppa skrev:
Men snälla rara du - betänk att jag går omkring i den drogdimma. Nästa gång, sparka mig på smalbenet så garanterar jag respons :D

(Minns dock verkligen inte att du hälsat på mig. Jättesorry för det. Dryg jävla Stockholmare skall du inte uppfatta mig som!)

Men snälla rara jag sparkas inte, möjligtvis i självförsvar, men de ska jag väl inte behöva mot dig... :whip

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Säg inte det. Fråga vemsomhelst - jag har en förmåga att kasta mig över vemsomhelst närsomhelst hursomhelst!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Bikerbitch[/i] Den enda som fick pussa på Anneli igår var nog jag :brynad [i]Originally posted by Anneli.a skrev:

Och det var ju på uppdrag av någon som vi känner - eller hur var det nu ? ;) Puss-o-Gram får en helt ny dimension...

PS. Fanns det något svar ?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...