Video Samlingskaos JJ(CBR)JJ

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
MäSterVärk :Bugar
 

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Torslanda/Björlanda
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
Men för helvete, jag har försvarat dej förut när medlemmar har hackat på dej om din körning. Hur fan tänker du när du håller 120 förbi killen med tandborsten?
Fattar du inte att du förstör för alla som åker den vägen? Han älskar ju inte vårat intresse mera när du uppför dej så!
Tänk lite längre, tänk att han kanske vill dej illa nästa gång. Det kan ju vara en kille med tvivelaktigt psyke som har en 2"4 i handen nästa gång!

Jag delar också ditt intresse att köra hoj och gärna lite för fort ibland, men fan inte när det är hus och folk intill vägen.
Ta detta som konstruktiv kritik.
Med vänlig hälsning Ulf
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Jag tror att i själva verket var det en egentillverkad "shiv", som mannen tillverkat under hans senaste fängelsevistelse, som han den här gången bara visade upp för TS, nästa gång kanske den sitter i däcket, eller ännu värre, någon kroppsdel.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Borde inte nån mogen och ansvarsfull medlem av sh-kollektivet ställa upp som fadder åt jibbercibberjunioren? Nån som överlevt några krascher och har ärren att visa upp? Vill ju så gärna att gossen ska få uppleva sin 20årsdag, få hår på snoppen och kanske bli av med oskulden innan han tar sin sista kurva.. :(
 

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Ort
i garaget
Hoj
Slagskeppet
Det finns så mycket klokt man kan säga i form av klichéer rörande dessa filmer. Men jag nöjer mig med en av dem och en kritisk punkt.

Survival of the fittest :fakta

Och

Eftersom omdömet är borta kan du/ ni lära er stava, shiiiiiit.. Ordpolisen lära ju haffa dig innan Liemannen gör det.:tummenupp

Idag är det Fredag:fyllisar
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Det finns så mycket klokt man kan säga i form av klichéer rörande dessa filmer. Men jag nöjer mig med en av dem och en kritisk punkt.

Survival of the fittest :fakta

Och

Eftersom omdömet är borta kan du/ ni lära er stava, shiiiiiit.. Ordpolisen lära ju haffa dig innan Liemannen gör det.:tummenupp

Idag är det Fredag:fyllisar

Packad kl 8 på morronen? Starkt jobbat! Jag hetsar bara pojkjäveln, han gillart ju..
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Kört i flera år å lever än!:D
Ps Jobbigt att ha kameran på hjälmen i 220:( Det drar så jävligt!:p
GOD JUL OCH GÖTT NYTT ÅR ÖNSKAR JJ(CBR)JJ
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Vart fan har du varit hela sommaren? Har du gjort en 6 månaders volta? Nästan så att man saknat dina filmer och dig :krama

Va inte meningen att göra dig fundersam vad jag tagit vägen :krama

Jag tog mig ett ta det lugnt på vägarna 1 år :D

Nytt år snart då blir det andra bullar i vägbanan :fyllisar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top