SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
IMG_0628.jpg


IMG_0626.jpg
 
Last edited:

oldbag

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Ort
Södertälje
Hoj
2002, Suzuki, GSXR 750
Fina bilder!

Du i grön tröja som plåtade i söndags, du fick inte med nån bild på en blåvit gsxr med mig o frugan på "tillbakavägen"?
Skulle uppskattas om du kan trixa fram en eller två. :)


/Johan o Petra
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Fina bilder!

Du i grön tröja som plåtade i söndags, du fick inte med nån bild på en blåvit gsxr med mig o frugan på "tillbakavägen"?
Skulle uppskattas om du kan trixa fram en eller två. :)


/Johan o Petra

Grön tröja här! :)

Är det samma ekipage som på de bilderna jag lade ut igår? Annars får du nog PM:a en utförligare beskrivning... det åker förbi några hojar på en dag, även om det var lite dött igår :)
 
Last edited:

Str3 R

Guest
Ingen med beige tröja och kamerastativ som plåtade i lördags omkring 11-11.30? Som kanske plåtade en guldfärgad gammal Honda med mig på?
 

oldbag

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Ort
Södertälje
Hoj
2002, Suzuki, GSXR 750
Grön tröja här! :)

Är det samma ekipage som på de bilderna jag lade ut igår? Annars får du nog PM:a en utförligare beskrivning... det åker förbi några hojar på en dag, även om det var lite dött igår :)

Yupp!

Ekipaget längst upp till vänster i din del två post.. :)

Såg dig bara när du plåtade från andra hållet, vore kul om du har några bilder därifrån!


/Johan
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Schyssta bilder.
Det var ingen som fick en bild på en överlastad svart cbr1000rr?
Liten räka på med grymt ful stor rosa ryggsäck, tror det var nån som rikta kameran mot mig iaf, men linsen kanske sprack? =D

edit: i riktning mot rosenhill
 

amlin

Wheelie is tha shiiit
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Värmdö
Hoj
Såld
Damn, gjorde missen att bara åka förbi en vända :( Skulle ha ökat oddsen att fastna på kort och kört en vända till..

Hur som, någon som fått till en bild (från i Lördags 090530) på en Svart-blå Suzuki GSXR 750 -05a med mig på iförd ett svart-rött ställ..:/ (håller tummarna)
 

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 modell grön
snygga bilder som vanligt lasse ;):tummenupp
Tack för igår och repris snart på körningen igår:D
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
IMG_0534.jpg


Fråga mig inte vilka som tänder en grill och slänger ut massa skit mitt på vägen, polarn och jag kom åkandes och stannade för det va ketchup och korv över hela fotokurvan, svänger av på grusvägen och där står en grill och brinner rätt så häftigt, Ringde en polare som fick komma med sin bil och en dunk vatten och släcka skiten... Vem fan gör nått sånt?
 
Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
IMG_0534.jpg


Fråga mig inte vilka som tänder en grill och slänger ut massa skit mitt på vägen, polarn och jag kom åkandes och stannade för det va ketchup och korv över hela fotokurvan, svänger av på grusvägen och där står en grill och brinner rätt så häftigt, Ringde en polare som fick komma med sin bil och en dunk vatten och släcka skiten... Vem fan gör nått sånt?

Säkert HD-klubben som haft träff. Har alltid anat att HD stått för hot dog och inte mc-tillverkaren.
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Fråga mig inte vilka som tänder en grill och slänger ut massa skit mitt på vägen, polarn och jag kom åkandes och stannade för det va ketchup och korv över hela fotokurvan, svänger av på grusvägen och där står en grill och brinner rätt så häftigt, Ringde en polare som fick komma med sin bil och en dunk vatten och släcka skiten... Vem fan gör nått sånt?

Säkert några jävla fotografer :tungan

Skämt åsido lite ansvarslöst att lämna skiten sådär. Nu är det väl inte kruttorrt i marken som tur var...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top