Kanske detta?porec skrev:varför kommer man inte in på servern nu?
står fan inte i denna tråden.. men jag har för mig att jag har sätt det nån stans.. men problemet löst då..!Hultan skrev:Kanske detta?
"DRiFTiNFORMATiON @ Sporthoj-FTPn
Sporthoj-FTPn kommer vara offline mellan tisdag och torsdag, på grund av serverbyte! "
porec skrev:står fan inte i denna tråden.. men jag har för mig att jag har sätt det nån stans.. men problemet löst då..!
aaa.. jag visste att det var nån stans.. du glömde skriva vilken tisdag och torsdagJohn skrev:I min signatur har du sett det.
Bättre nu?porec skrev:aaa.. jag visste att det var nån stans.. du glömde skriva vilken tisdag och torsdag
John skrev:Bättre nu?
(För er information. Jag hade inte råd att köpa en ny server innan jag sålde den gamla, därav nere-tiden istället för enbart synkning. Donationer mottages gärna.)
Wargen skrev:Hur mycket kostar en server till en så stor sida som sh?
nja.. men jag tycker du ska fjeska in dig så det står på första sidan...John skrev:Bättre nu?
(För er information. Jag hade inte råd att köpa en ny server innan jag sålde den gamla, därav nere-tiden istället för enbart synkning. Donationer mottages gärna.)
John skrev:Wohow, stopp och belägg. Det är inte jag som driver mega-sajten Sporthoj.com.
Jag driver pytte-sajten som kallas Sporthoj-FTPn. En webbplats där Sporthoj-medlemmar kan ladda upp sina BRASSA-filmer och posta på forum.
Sporthoj.com har en server för nånstans runt 25'000. (Minns jag rätt?)
Sporthoj-FTPns nya server ligger "bara" på runt 12'000.
John skrev:Det är ca 400GB användbart. Fysiskt är det betydligt mer, då det sitter en massa hårddiskar i raid för att klara av att leverera.
Borde göra i alla fall.Wargen skrev:ok det räcker ett tag
John skrev:Borde göra i alla fall.
Jag började med 40GB, men det fylldes ganska fort.
John skrev:2559824Moderatorer... är det inte dags för sticky på denna?
Om inte - okej.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |