Här, en mil från banan, har det inte regnat alls idag.Deagol skrev:2372659Undrar hur mycketvatten där står nere på srw nu, fan det har öst ner här i bondhåla rejält. Regnar det för jävligt så skiter jag i det ! (men pyser ner o pröjsar såklart)
Hö hö hö hö... visst flaggades det i röd...Mr K skrev:2374185Kanonkväll med inte ens enda flaggning i röd grupp. Kanonkört av alla![]()
Lite dugg sista passet men intefan behövde man sänka tempot för det .... hehe
Maverick_ou812 skrev:2374295Hö hö hö hö... visst flaggades det i röd...
http://www.anders-foton.org/SRW060813/slides/_DSC0061.html
Men du slapp. Ni körde snyggt ihop, du, AleX och PIX. Såg ut att vara en kul dag på banan.
Vassego för spårvalen. Faktura kommer sen ... hehePIX skrev:2374276Tackar alla funkisar och även Mrk för din fina visning av spårval utan att du visste om de!!! hehehe![]()
Sista passet blev det litta svettigt i dammaböjen bakhjulssläpp, men de e ju bar o åk.![]()
Vem körde en r6 blå som låg bakom mrk i 2 varv, tills fotpinnen slog i ?
Mr K skrev:2374306Vassego för spårvalen. Faktura kommer sen ... hehe
Som vanligt efter en dag på banan så vaxar man bröstvårtshåren och epilerar resten. Sedan slappar man med lite gurka och bira ...... Det är väl inte bara jag som gör såhär eller???!!!![]()
Mr K skrev:2374306Vassego för spårvalen. Faktura kommer sen ... hehe
Som vanligt efter en dag på banan så vaxar man bröstvårtshåren och epilerar resten. Sedan slappar man med lite gurka och bira ...... Det är väl inte bara jag som gör såhär eller???!!!![]()
Jo.Mr K skrev:2374306Som vanligt efter en dag på banan så vaxar man bröstvårtshåren och epilerar resten. Sedan slappar man med lite gurka och bira ...... Det är väl inte bara jag som gör såhär eller???!!!![]()
Kanon!!Kurvmakaren skrev:2374864Numera har Sydskanes Emse en öppen forumdel för snack och prat om föreningen och dess verksamhet....
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=77
Välkomna!!
Jag hade jätteroligtEmbla skrev:2374559Ni e f-n inte klokaGlömt armhålorna???
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |