Säsongen började med Mc mässan i Stockholm, sen såldes 1 st Honda och köptes ett stycke Yamaha och premiärturen var i slutet av februari, sen har 2009 bestått av turåkningar i tid och otid, mest tisdagar från Köping med mycket trevlig sällskap, ibland fler ibland färre och ett antal väl valda vägar mestadels Otikrogsvängen mot Fagersta, Salbohed till Västerås..En hel del soloturer har jag med gjort då det stämmer in för mig för en 15 milasväng, någon onsdagstur från Västerås och även några Slingerbultsresor med 4o mil plus. Banåkningar enligt min signatur längst ner, jag är inne på mitt andra framdäck och tredje bakdäck, bytt olja och filter 2 ggr i år, ca 970 mil totalt.
Det mest negativa iår har varit alla som haft oturen att gå i backen både i trafiken och på banan men med tanke på alla omständigheter så har det slutat väldigt väl trots allt.
Det har blivet ett antal gånger med på "stekarfiket" som både har kalasmat och fika/glass
Summa sumarum, kalassäsong
(ni får gärna beskriva ert hojår med
Checklista 2010
Mc mässa..får se är i Göteborg denna gången..
Ev hojbyte
Instruktörkurs
Mera bankörningar än iår, säkert dock färre gatåka.
Förhoppningsvis få ha ytterliggare en trevlig säsong bakom styret, personliga utvecklingen inom mcåka kommer ta ytterliggare ett skutt fram
Det mest negativa iår har varit alla som haft oturen att gå i backen både i trafiken och på banan men med tanke på alla omständigheter så har det slutat väldigt väl trots allt.
Det har blivet ett antal gånger med på "stekarfiket" som både har kalasmat och fika/glass
Summa sumarum, kalassäsong
(ni får gärna beskriva ert hojår med
Checklista 2010
Mc mässa..får se är i Göteborg denna gången..
Ev hojbyte
Instruktörkurs
Mera bankörningar än iår, säkert dock färre gatåka.
Förhoppningsvis få ha ytterliggare en trevlig säsong bakom styret, personliga utvecklingen inom mcåka kommer ta ytterliggare ett skutt fram
Last edited: