Sammla allt skit i denna tråden !!!

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Okej !!
Nu är det för mycket skit i för många trådar :kocko kan vi hålla oss till en innan jag blåser några fuses i här ute på landet :rolleyes:

Sen måste jag säga att de senaste 6 timmarna ahar det varit mer aktivitet på vårt forum än på de senaste 6 månaderna :tummenupp

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Skutte skrev:
Sen måste jag säga att de senaste 6 timmarna ahar det varit mer aktivitet på vårt forum än på de senaste 6 månaderna :tummenupp

undrar vad det beror på :rolleyes: :tuttar kanske ? :rofl

likadant förra året när Linda var aktiv... konstigt nog :lol

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Skutte skrev:
Okej !!
Nu är det för mycket skit i för många trådar :kocko kan vi hålla oss till en innan jag blåser några fuses i här ute på landet :rolleyes:

Du är en fin kille. :krama

Gör så gott jag kan. :)

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
Skutte skrev:
Sen måste jag säga att de senaste 6 timmarna ahar det varit mer aktivitet på vårt forum än på de senaste 6 månaderna.
Personligen är jag nu aktiv här bara pga att det dyker upp en ny brud på forumet :tummenupp
:va
Vissa erkänner direkt

Lissita

Inte helt hundra...
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Honda Hornet 600 som heter Ceasar
Skutte skrev:
Okej !!
Nu är det för mycket skit i för många trådar :kocko

Skutte skrev:
Köra med hojen é överreklamerat . . . .låtomossgörasomallaandrabaraägademosupaosecoolautistannärvigliderruntutanofattavemsomgörvadohurnärvidrdraförbimaaxiförenrödpölsasomingenvasugenpåvidareöverstenestadmoröljungaförtankitankiblyfri95sividamaninteharentörstigspeedtripplesombaragårigångpå98omednästanknuffhjälp.......shitpomfritt...blevdetjobbigtoläsadåmin"space"tangetsterjkar...ellerhurvardetmedalkolåssnuigen.....DHOOO :arsele :arsele :arsele

Do I need to say more :hihi

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
wonderwizard skrev:
undrar vad det beror på :rolleyes: :tuttar kanske ? :rofl

likadant förra året när Linda var aktiv... konstigt nog :lol

Vi kanske har tid och ork att busa till tillvaron lite. Kul att det är fler än jag som kommit igång. :tummenupp

Vad håller du på med egentligen ww? Försöka släppa in en fox i vårt tupphus när vi ser på film. VA! :fatta!

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Glenning skrev:
Jaha, nu drog alla. Suck. Ingen som vill ta en fika idag?

Jösses ! det finns ju då oxo en gnäll på Gloenning tråd som kanske ännu en gång ska lyftas fram, bara ajag oxo får finnas i den liiite då en annan oxo får lite hugg här inne, o jaaaa då menna jag inte av nån :tuttar så slapp nån tjööööta om det :arsele

Kom ut om du vill ha en kopp the eller nått Glenn men glöm hojen för här pis regnar det ..

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Skutte skrev:
Jösses ! det finns ju då oxo en gnäll på Gloenning tråd som kanske ännu en gång ska lyftas fram, bara ajag oxo får finnas i den liiite då en annan oxo får lite hugg här inne, o jaaaa då menna jag inte av nån :tuttar så slapp nån tjööööta om det :arsele

Kom ut om du vill ha en kopp the eller nått Glenn men glöm hojen för här pis regnar det ..

Tänkte hålla mig inom HBG. Behövde något som drog mig ur lägenheten så att man kommer in till kontoret en sväng idag.

Lissita

Inte helt hundra...
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Honda Hornet 600 som heter Ceasar
Glenning skrev:
Hojen är inlåst idag. :( får bli bilen. Finns det något bra fikaställe där?

hahaha.. på industriområdet. Nja... men det finns kaffe i vår restaurang och en kaka kan vi nog fixa oxå. En jämrans massa frukt om du hellre vill ha det :)

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Lissita skrev:
hahaha.. på industriområdet. Nja... men det finns kaffe i vår restaurang och en kaka kan vi nog fixa oxå. En jämrans massa frukt om du hellre vill ha det :)

PM:a nummer så slår jag en signal när jag är på G.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS