Sammla allt skit i denna tråden !!!

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
Sorry...vi har överlåtit väla till nedbrutna engelsmän och rasade italienare...men fan vet om det räcker med plats åt duccarna...se till att vakna i tid idag och häng med på en höjdartur i gott tempo.... :tummenupp

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Lite uppdatering på för er som undrat...

Ja denna har sin hoj hemma igen... :banana
Saker o ting är inte alltid vad de borde vara och kort o gott inte heller Honda Center.
Tack o lov finns det nytt hopp så det kanske blir bättre även om det skulle kräva en hel del förändring vilket jag börjat inse.

Min hoj rullar finnt igen med en ny växellåda, tyvärr så behöver jag gå igenom vad som mer blivit åsmakat mig älskling under hennes 6 månders frånvaro.
Är ju så att alla inte behandlar andra s saker mer med den respekt som man borde vilket Sniper fick se idag....

Per, ja det var jag som segla förbi dig innan idag, hade inte tid att snacka då min hund garanterat ville gå ut o dit tempo var ju i pensionär takt :hihi
Men ja vinka iallfall på dig ...

Ni som inte e på än se till o häng med på rundan som planeras in av MCK Vilse, tycker uppslutning var dålig fjor så nu har ni alla chansen att bättra er lite...

Över and ut !

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Skutte skrev:
2086163

Per, ja det var jag som segla förbi dig innan idag, hade inte tid att snacka då min hund garanterat ville gå ut o dit tempo var ju i pensionär takt :hihi
Men ja vinka iallfall på dig ...

Hade ju :tuttar bakpå.

Då kan man inte köra hur fort som helst.

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
blacktriple skrev:
2086997 Hade ju :tuttar bakpå.

Då kan man inte köra hur fort som helst.

Trams ! var ju inte som vägen svängde eller nått, visst jag hade som vanligt brått, skulle ut med vovven som sagt.

Kommer fler dagar :7peta ha kameran med , jag får dåligt rät med bilder när jag oxo vill lägga upp här inte fan får jag rätt på det :argpådato

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS