Tuben
Har inte tid!!!
Weloz skrev:Jag e på
Börjar bli dags för en pub-runda
Lägger upp ett par bilder från favoritvägen, någon som känner igen sig?
Fan e de så de ser ut
Weloz skrev:Jag e på
Börjar bli dags för en pub-runda
Lägger upp ett par bilder från favoritvägen, någon som känner igen sig?
Maverick_ou812 skrev:Självklart Sickan!!!
Väntar in "JA jag kommer" svar från:
1. Zmurfan
2. Zmurf-fan
3. 996D
4. Båffen
5. Klenning
6. El Tubo
7. Mange H
8. Weloz
9. Snajper
10. spirre (med nån scandal beauty)
11. #57 Thundrace
12. Roj
13. Henke
14. Dede
15. Tingeling
16. Kungfan
17. kanylen
18. NopE eller YappE
Är ni på eller av?
Maverick_ou812 skrev:Tänk vad lite det behövs för att få fart på denna forumdelen....
Fråga om nån har lust att dricka öl o festa så vaknar alla. Vi får bilder och kommentarer till bilder. Säger iofs en hel del om varför det är så roligt med er i Hbg.
Okej, jag drar igång en SH Pub i Hbg, kollar in något ställe på onsdag (om ni har tips om nåt bra ställe så PM:a). Dom ställen jag kan tänka mig ligger bra till är Harrys och O´Learys då det är nära Knutpunkten.
Vad säger ni om det? Kommentarer nu tack!
Det där har vi en lösning på, låt bli att dricka annat än Cola och agera fyllechaffis. Du kan tro att du blir populär!Glenning skrev:Jojo, jag borde väl kanske ta och dyka upp. Det är bara det att jag inte orkar med att bli full. Alltså det är väl inte att bli full som är problemet utan att det är lite jobbigt att komma tillbaka till normaltillståndet igen.
Maverick_ou812 skrev:Det där har vi en lösning på, låt bli att dricka annat än Cola och agera fyllechaffis. Du kan tro att du blir populär!
Sniper skrev:Svänger vägen 90 grader bakom ladan på bild 1 ?? annars känner jag inte
igen mig..
Tuben skrev:Fan e de så de ser ut
spirre skrev:Hoho, det e ju i dina hemtrakter =)
Sniper skrev:Har jag kört där någon gång känner inte igen mig...
Maverick_ou812 skrev:Tänk vad lite det behövs för att få fart på denna forumdelen....
Fråga om nån har lust att dricka öl o festa så vaknar alla. Vi får bilder och kommentarer till bilder. Säger iofs en hel del om varför det är så roligt med er i Hbg.
Okej, jag drar igång en SH Pub i Hbg, kollar in något ställe på onsdag (om ni har tips om nåt bra ställe så PM:a). Dom ställen jag kan tänka mig ligger bra till är Harrys och O´Learys då det är nära Knutpunkten.
Vad säger ni om det? Kommentarer nu tack!
Maverick_ou812 skrev:Nu lackar jag fan ur!!
Inget är lika bra som förr, fan, fan, fan!!!
Och allt är RoH folkets fel!
Det är väl inte min stil heller... "seriöst"... va menar du med det?Boffen skrev:Seriöst
blacktriple skrev:2079179Jag blir så lack!
Varför har väla blivit en fritidsgård för gravida fruntimmer och nyfödda mödrar?
Var där ett snabbt ärende idag. Det verkar som att ALLA i trakten som har en barnvagn har tagit sig till väla och bestämmt sig för att gå i bredd framför mig...
Bah!
Välkommen hem!blacktriple skrev:2079179Jag blir så lack!
Varför har väla blivit en fritidsgård för gravida fruntimmer och nyfödda mödrar?
Var där ett snabbt ärende idag. Det verkar som att ALLA i trakten som har en barnvagn har tagit sig till väla och bestämmt sig för att gå i bredd framför mig...
Bah!
hade du bara hållt den där nere inne förra & förr förra gången du var hemma så hade där varit rena lugnet juh =)blacktriple skrev:2079179Varför har väla blivit en fritidsgård för gravida fruntimmer och nyfödda mödrar?....
....Det verkar som att ALLA i trakten som har en barnvagn har tagit sig till väla....
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|