Sammla allt skit i denna tråden !!!

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Hoho, det e ju i dina hemtrakter =)

Klart jag kommer. Måste dock veta när så jag kan hinna hitta ngn "scandal beauty" :)

Rojon

HSMA
Gick med
23 May 2004
Hoj
Såld Blade
Maverick_ou812 skrev:
Självklart Sickan!!! :tummenupp

Väntar in "JA jag kommer" svar från:

1. Zmurfan
2. Zmurf-fan
3. 996D
4. Båffen
5. Klenning
6. El Tubo
7. Mange H
8. Weloz
9. Snajper
10. spirre (med nån scandal beauty)
11. #57 Thundrace
12. Roj
13. Henke
14. Dede
15. Tingeling
16. Kungfan
17. kanylen
18. NopE eller YappE

Är ni på eller av? :yoparty

Hade varit nice...men va fan....skall ju bli pappa i Mars,vet ju aldrig när den kommer ut...så blir lite svårt för mej.....efter mars funkar bättre
:tungan

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tänk vad lite det behövs för att få fart på denna forumdelen....

Fråga om nån har lust att dricka öl o festa så vaknar alla. Vi får bilder och kommentarer till bilder. Säger iofs en hel del om varför det är så roligt med er i Hbg. :banana

Okej, jag drar igång en SH Pub i Hbg, kollar in något ställe på onsdag (om ni har tips om nåt bra ställe så PM:a). Dom ställen jag kan tänka mig ligger bra till är Harrys och O´Learys då det är nära Knutpunkten.

Vad säger ni om det? Kommentarer nu tack!

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Maverick_ou812 skrev:

Fråga om nån har lust att dricka öl o festa så vaknar alla. Vi får bilder och kommentarer till bilder. Säger iofs en hel del om varför det är så roligt med er i Hbg. :banana

Okej, jag drar igång en SH Pub i Hbg, kollar in något ställe på onsdag (om ni har tips om nåt bra ställe så PM:a). Dom ställen jag kan tänka mig ligger bra till är Harrys och O´Learys då det är nära Knutpunkten.

Varför skall du komma och störa oss här uppe? Kan inte vi få ha det lite lugnt och skönt utan varandra ett tag? Ähh, fan man blir ju förbannad. Jag blir så trött på skåningar. Suck!

Ironimode på igen. :rofl

Jojo, jag borde väl kanske ta och dyka upp. Det är bara det att jag inte orkar med att bli full. Alltså det är väl inte att bli full som är problemet utan att det är lite jobbigt att komma tillbaka till normaltillståndet igen.

Skall bli kul att träffa dig igen. :tummenupp

Ironimode off

Skall bli kul att träffa dig igen. :tummenupp Eller nått. :rofl

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Glenning skrev:
Jojo, jag borde väl kanske ta och dyka upp. Det är bara det att jag inte orkar med att bli full. Alltså det är väl inte att bli full som är problemet utan att det är lite jobbigt att komma tillbaka till normaltillståndet igen.
Det där har vi en lösning på, låt bli att dricka annat än Cola och agera fyllechaffis. Du kan tro att du blir populär!

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Maverick_ou812 skrev:
Det där har vi en lösning på, låt bli att dricka annat än Cola och agera fyllechaffis. Du kan tro att du blir populär!

Och hur kul har du då? Då blir det ju inget hångel med okända :tuttar ? Det kanske är så att det är dags att överlämna den traditionen till nästa person. :tummenupp Nästa gång letar jag upp brudar till dig som du får hångla med och jag kan fota lite så att du kan hålla ordning på dom efteråt. Kan det vara något?

Jag skiter väl i om jag är populär...... Det gör ju du också. Du vill ju bara ha min kropp. :arsele :rofl

Weloz

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
GSX-R 750
Sniper skrev:
Svänger vägen 90 grader bakom ladan på bild 1 ?? annars känner jag inte
igen mig..

Nä ingen 90 grader där, bild 2 är snarare en fortsättning på bild 1. Fattas kanske 20 meter eller något liknande.
Det är vägen mellen Eket-Bassholma :mattias

Tuben skrev:
Fan e de så de ser ut :va

Vilka?? Hästarna eller kurvorna? Du får slå av på takten nästa gång så du hinner se dig omkring :7peta

spirre skrev:
Hoho, det e ju i dina hemtrakter =)

Helt rätt, typ 2km från mig :tummenupp
Ser fram emot att träffa din "scandal beauty" :fyllisar

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
Maverick_ou812 skrev:

Tjillevipp plutten...om man får rekomendera ett ställe så är Pub Ro kanon i Norra Hamnen... Har av ägaren tillgång till lagret så det går bra att köra hoj dit och låsa in för avhämtning dagen efter... :tummenupp

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Jag och Tingeling dyker självklart upp om vi bara kan.

Se till och boka in ett datum inom kort! :banana

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Boffen skrev:
Det är väl inte min stil heller... "seriöst"... va menar du med det? :confused:

På tal om nåt helt annat (jag tycker för övrigt fortfarande att inget är lika bra som förr, fan, fan, fan!!! Och allt är RoH folkets fel!).
Men har ni sett detta tappra försök att hitta på nåt kul tillsammans (nä, du slipper Glenning, säsongen är nästan över då :pannkyss )

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=112131

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Jag blir så lack!

Varför har väla blivit en fritidsgård för gravida fruntimmer och nyfödda mödrar?

Var där ett snabbt ärende idag. Det verkar som att ALLA i trakten som har en barnvagn har tagit sig till väla och bestämmt sig för att gå i bredd framför mig... :mad: :mad: :mad: :mad:

Bah!

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
blacktriple skrev:
2079179 Jag blir så lack!

Varför har väla blivit en fritidsgård för gravida fruntimmer och nyfödda mödrar?

Var där ett snabbt ärende idag. Det verkar som att ALLA i trakten som har en barnvagn har tagit sig till väla och bestämmt sig för att gå i bredd framför mig... :mad: :mad: :mad: :mad:

Bah!

Ge dom ett nyp i gumpen så skall du se att det blir lite fart på dom. :rofl

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
blacktriple skrev:
2079179 Jag blir så lack!

Bah!
Välkommen hem!

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
blacktriple skrev:
2079179Varför har väla blivit en fritidsgård för gravida fruntimmer och nyfödda mödrar?....

....Det verkar som att ALLA i trakten som har en barnvagn har tagit sig till väla....
hade du bara hållt den där nere inne förra & förr förra gången du var hemma så hade där varit rena lugnet juh =)

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS