Boffen
Thank you very much
Maverick_ou812 skrev:Dom verkar inte tycka speciellt bra om dig heller....
Då har vi ju nåt gemensamt
Maverick_ou812 skrev:Dom verkar inte tycka speciellt bra om dig heller....
Ja, vi har blivit slickade på av samma pojke....Boffen skrev:Då har vi ju nåt gemensamt
Maverick_ou812 skrev:Ja, vi har blivit slickade på av samma pojke....
Skulle gissa på att det är din onde tvilling, du vet... Han som alltid blir fullast på festen, han som hånglar upp bejbsen på läktaren, han som slickar på diverse pojkar och sist men inte minst han som går på nån jävla Röglematch och sjunger nidvisor. Han är det nog.....spirre skrev:Fan vad han var lik mig
Tänk att du känner min lille bror så välMaverick_ou812 skrev:Skulle gissa på att det är din onde tvilling, du vet... Han som alltid blir fullast på festen, han som hånglar upp bejbsen på läktaren, han som slickar på diverse pojkar och sist men inte minst han som går på nån jävla Röglematch och sjunger nidvisor. Han är det nog.....
Maverick_ou812 skrev:Har egentligen inte ett skit att säga men varför inte önska alla R o H en riktigt God Jul?
Eller är det för tidigt? Eller ska man starta en särskild tråd för det eller?
Ähhhh... skitsamma, jag saknar nog bara våren, sommaren o hösten.
Här kommer några bilder som får oss att minnas (vissa vill kanske glömma)
Skutte skrev:Längtar osså till våren... för er som bryr o även er andra så har min hoj tydligen letat sig neråt.
Ska bli ett kärt återsende o många intressanta timmar o höra vad hon vatt mää om
Neråt???Skutte skrev:Längtar osså till våren... för er som bryr o även er andra så har min hoj tydligen letat sig neråt.
Ska bli ett kärt återsende o många intressanta timmar o höra vad hon vatt mää om
Zmurfen skrev:Neråt???
Maverick_ou812 skrev:Har egentligen inte ett skit att säga men varför inte önska alla R o H en riktigt God Jul?
Eller är det för tidigt? Eller ska man starta en särskild tråd för det eller?
Ähhhh... skitsamma, jag saknar nog bara våren, sommaren o hösten.
Här kommer några bilder som får oss att minnas (vissa vill kanske glömma)
Men grattis! Eller hur är det Fylking säger, ÄNTLIGEN!Skutte skrev:Längtar osså till våren... för er som bryr o även er andra så har min hoj tydligen letat sig neråt.
Maverick_ou812 skrev:Men grattis! Eller hur är det Fylking säger, ÄNTLIGEN!
För er som inte vet så har Skutte lidit av separationsångest, det är därför vi inte sett mycket av honom här på forumet på senaste tiden. Hyndan har varit i några andra mäns händer och blivit ompysslad och detta har slitit hårt på vår lille Skutt.
På tal om at leta sig neråt.... dyker herrn upp o festar loss i Malmoe på juldagen som han lovat?
Va det några tonårspojkar som skrämde dig ,eller spydde du på tåget???Skutte skrev:Kan du fethaja han gör... o é där ingen trevlig blondin som tycker synd om mig så finns det ju risk för övernattning oxo...
Beror som sagt på omständigheterna.
Hade ju lite taskig upplevelse sist jag tog natttåget hem
Nästa gång är på juldagen!Sniper skrev:Va det några tonårspojkar som skrämde dig ,eller spydde du på tåget???
Nästa gång kan jag följa med och hålla handen
Kan tyvär inte på juldagen ,så det få bli efter nyår för mig. Men God Jul påMaverick_ou812 skrev:Nästa gång är på juldagen!
Ska jag fixa två övernattningsplatser?
Vill bara förvarna er om att jag har lovat ut mig som flyttgubbe på annadan så ni får fan plocka fram frukosten själv.....
Tänkte först fråga "Ska du ha mat?" men ändrade mig snabbt till "Vad ska du äta på O´Learys?"Skutte skrev:Kan du fethaja han gör... o é där ingen trevlig blondin som tycker synd om mig så finns det ju risk för övernattning oxo...
Beror som sagt på omständigheterna.
Hade ju lite taskig upplevelse sist jag tog natttåget hem
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION