R1 Uffe
Trafiklärare Till Yrket
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Snälla får vi nu lämna tester och sånt där. En person som vill ha en TV som inte är så insatt hur en korrekt bild ska se ut tycker jag ska köpa den TV han eller hon fastnar för, inge annat. Jag tror han eller hon blir nöjd med den.
Sen har vi då folk som tex mig som vill pucha på han eller hon att köpa en TV som är så optimal som möjligt (alltså så nära 6500Kelvin som möjligt) redan efter ett par knapp tryck inne i bild menyn.
Sen kommer då eliten kan vi väl kalla dom som ISF kalibrerar sina skärmar så dom hamnar precis på 6500K från deras bildkällor
Sen har vi då folk som tex mig som vill pucha på han eller hon att köpa en TV som är så optimal som möjligt (alltså så nära 6500Kelvin som möjligt) redan efter ett par knapp tryck inne i bild menyn.
Sen kommer då eliten kan vi väl kalla dom som ISF kalibrerar sina skärmar så dom hamnar precis på 6500K från deras bildkällor