Sandviken - samåkning 15/4

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
mysdress eller skinnställ? hur snabb ska vi vara? :tråkad kanske dyker upp släpar med rigge oxå

Last edited:

Nrober

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
R1-09
mysdress eller skinnställ? hur snabb ska vi vara? :tråkad kanske dyker upp släpar med rigge oxå

Inte sådär jättesnabba alla fall. Det kommer garanterat vara med effektsvagare hojar...och det är aldrig kul att bli lämnad själv....för länge... :tungan

Nu kör vi! :yoparty

Pude

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Gsxr1000
Bidde ju bra det där.... gick ju att åka 600 åh om man smiska på lite extra...

Nrober

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
R1-09
Det var ju skoj det där. Tackar alla som medverkade. Några få bilder och nån enstaka videosnutt ska väl kunna komma upp nånstans så småningom.

Till det tråkiga. Jag förlorade min nyckelknippa. Om någon såg att jag tappade den eller nåt liknande...så skriv omgående eller ring.

Mvh

Sundberg No1

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2007
Hoj
KTM 950 Adv. -03 & KTM 200 EXC -01
Ta om et igen nån gång.

:tummenupp skönt att du hitta knippan... annars va de ju latjo de där. Ingen som e sugen på nån banåkardag framöver??? Aldrig provat men e toksugen att testa lite me min dunderklump :squid
Det var ju skoj det där. Tackar alla som medverkade. Några få bilder och nån enstaka videosnutt ska väl kunna komma upp nånstans så småningom.

Till det tråkiga. Jag förlorade min nyckelknippa. Om någon såg att jag tappade den eller nåt liknande...så skriv omgående eller ring.

Mvh

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
sorry att jag skicka ut er på en ko-stig på slutet..får säga till mitt försvar att jag inte åkt där på 3-4år :pannkyss
jävligt kul var det att åka i allafall hänger gärna med fler gånger

Nrober

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
R1-09
sorry att jag skicka ut er på en ko-stig på slutet..får säga till mitt försvar att jag inte åkt där på 3-4år :pannkyss
jävligt kul var det att åka i allafall hänger gärna med fler gånger

Bättre gympass för axlar och armar har man inte fått på länge...dessutom lossnade plomberna... :D

Ingen fara. Då vet man till nästa gång den vägen kommer upp...

Mvh

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag hänger gärna på nå fler gånger, va ju riktigt skoj. Annars blir man ju lite allergisk när man tänker sporthoj.com och samåkning och räknar med gubbar i gula västar och orangea klistermärken på backspeglarna.

Nrober

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
R1-09
Jag hänger gärna på nå fler gånger, va ju riktigt skoj. Annars blir man ju lite allergisk när man tänker sporthoj.com och samåkning och räknar med gubbar i gula västar och orangea klistermärken på backspeglarna.

Nä..det var ju inte riktigt så det var... :D

Men kul dock.

MVh

Böjjarn

Titel: :)
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
YZF 1000 R
Väcker upp denna tråd:) Hörde av nån att det skall vara (raggar)crusing i Sandviken i morgon lördag!!! Vad vet Ni Sandvikare om det? Info tack...... Obs har ingen pilsnerhäck som jag komer att lorta ner er med, men gillar fina bilar med "snygga pimps i..." finns det i gästriket eller! ds

gymfrida

Båtflykting
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
FZR 600R och Izh Planeta-62
Hejsan

Såg att det var två trådar... lägger in här med då....*L*
Hej hej..

Min far bor i stan och man är där någon gång då och då... Planerar en tur uppåt sambon och jag med hojjarna... kanske slänger in en rad då och ser om det är fler som kan visa runt oss...

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM