Torkel skrev:
Therudeboy skrev:Spela lite LFS medans ni väntarwww.liveforspeed.com behövs mer svenskar för vi är få.
Meissner skrev:Är o kör det ofta!![]()
Therudeboy skrev:Hehe jasså? jag har kört sen första komHört talas om Nattugglan? brukade köra med dom för.
Meissner skrev:Samma här!
Men var snabb sen o inhandla den "riktiga" versionen. Inte hört talat om Nattugglan. Kör i ett halvt oseriöst lag, Team Sweden, där vi är fyra stycken.
Kör mest RB4:an, gärna på Fern Bay.
Therudeboy skrev:Köpte S1 samma dag som det kom uthar nog aldrig mött team sweden körde med crc ett tag tävlade mot dom,men sen la alla ner och nu har jag inte spelat på 6-7 månader säkert. så nu är man som en nybörjare igen har inget setup längre eller nåt
![]()
Meissner skrev:Har haft ett uppehåll på typ en månad nu. Testade lite precis, lika fint som vanligtSynd bara att det finns många "fjortisar" som racar, man blir ju avtryckt bara för att man kör om dem... *suck*
![]()
Demo eller nåt?!KickAss_Prod´s skrev:Testa Redline legal streetracing! Överlägset d mesta jag testat i simulator
Mycke plocka isär, trimma, pilla, rejsa på gatorna
Therudeboy skrev:Hehe jasså? jag har kört sen första komHört talas om Nattugglan? brukade köra med dom för.
KalleKulspruta skrev:Har nya versionen kommit än?
Så jäkla guld simmulator, synd att man tröttnar så fort på det bara (har inte hela versionen)
Silwer skrev:lfs måste man ju hålla på med kort o skit för att få tag i så där har man bara testat demon.
Silwer skrev:jag har aldrig haft nåt kreditkort, så enkelt är det.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |