Sanslös bilsimulator

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Torkel skrev:
Spana in News med bilder från "spelet"! :yoparty
http://www.racing-legends.com

O du... Det ska du akta dig för.

Har bevakat de här spelet i kanske 3-4 år ungefär. Det var först WorldSportsCars på gång. Men det lades ner.

Detta, Racing Legends, ser lovande ut. Men det är 3 personer som jobbar på det och det går inte snabbt. Det har arbetat med det och lovat mycket i ca 2 år nu. Och ännu har vi bara sett rendererade bilder, inget från den riktiga spelmotorn eller liknande.

Men hoppet är ju det sista som lämnar människan...

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Therudeboy skrev:
Hehe jasså? jag har kört sen första kom :) Hört talas om Nattugglan? brukade köra med dom för.

Samma här! :)

Men var snabb sen o inhandla den "riktiga" versionen. Inte hört talat om Nattugglan. Kör i ett halvt oseriöst lag, Team Sweden, där vi är fyra stycken.

Kör mest RB4:an, gärna på Fern Bay.

Therudeboy

Guest
Meissner skrev:
Samma här! :)

Men var snabb sen o inhandla den "riktiga" versionen. Inte hört talat om Nattugglan. Kör i ett halvt oseriöst lag, Team Sweden, där vi är fyra stycken.

Kör mest RB4:an, gärna på Fern Bay.

Köpte S1 samma dag som det kom ut :) har nog aldrig mött team sweden körde med crc ett tag tävlade mot dom,men sen la alla ner och nu har jag inte spelat på 6-7 månader säkert. så nu är man som en nybörjare igen har inget setup längre eller nåt :(

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Testa Redline legal streetracing! Överlägset d mesta jag testat i simulator :)
Mycke plocka isär, trimma, pilla, rejsa på gatorna

Last edited:

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Therudeboy skrev:
Köpte S1 samma dag som det kom ut :) har nog aldrig mött team sweden körde med crc ett tag tävlade mot dom,men sen la alla ner och nu har jag inte spelat på 6-7 månader säkert. så nu är man som en nybörjare igen har inget setup längre eller nåt :(

Har haft ett uppehåll på typ en månad nu. Testade lite precis, lika fint som vanligt :) Synd bara att det finns många "fjortisar" som racar, man blir ju avtryckt bara för att man kör om dem... *suck* :(

Therudeboy

Guest
Meissner skrev:
Har haft ett uppehåll på typ en månad nu. Testade lite precis, lika fint som vanligt :) Synd bara att det finns många "fjortisar" som racar, man blir ju avtryckt bara för att man kör om dem... *suck* :(

Så har det alltid varit och kommer alltid att vara :(

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Therudeboy skrev:
Hehe jasså? jag har kört sen första kom :) Hört talas om Nattugglan? brukade köra med dom för.

Har nya versionen kommit än?

Så jäkla guld simmulator, synd att man tröttnar så fort på det bara (har inte hela versionen)

Therudeboy

Guest
KalleKulspruta skrev:
Har nya versionen kommit än?

Så jäkla guld simmulator, synd att man tröttnar så fort på det bara (har inte hela versionen)

S1 har varit ute LÄNGE, men det kostar ca170 12£ tror jag det var.

Therudeboy

Guest
Silwer skrev:
lfs måste man ju hålla på med kort o skit för att få tag i så där har man bara testat demon.

Men det är ju skit enkelt bara betala med visa kortet.

Therudeboy

Guest
Silwer skrev:
jag har aldrig haft nåt kreditkort, så enkelt är det.

Men du känner väl någon som har det? för spelet är grymmar än demot, men man kan lika väl spela demot.

Kanske borde dra ett par vändor någon dag?

Therudeboy

Guest
Men jag är "ny" i spelet igen, det jag behöver är folk som kört länge som har bra setup att dela med sig, så man kan visa att man varit bland sveriges bästa en gång i tiden :D

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jag säger bara en sak, GPL! Använd t.ex www.gplea.org som startpunkt, spelet kostar nada och får i alla fall mig att må som en liten fet prins! :tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...