Nja, inte riktigt men fan va det låter med V&H slipon. vuxna tittar på en med hat i blicken medan moppekidsen faller till marken i vördnad. I f*****g love it
Nja, inte riktigt men fan va det låter med V&H slipon. vuxna tittar på en med hat i blicken medan moppekidsen faller till marken i vördnad. I f*****g love it
Visst fan är livet underbart!
Fast jag får nog stoppa om mitt snart för det ringer satan i öronen när jag åkt lite...
/Anders
Där har vi detV&H Supersport aka Superskrik! Vuxna och pensionärer stirrar på en som om man är så fort man glider förbi. Men moppekillarna hoppar av glädje och för att inte tala om brudarna! ... Det skönaste är när man vrålgasar i tunnlar...
Har precis bytt tillbaka till original, tänkte jag skulle skona min omgivning lite när jag övar på att gaasa upp den, det blir såna vidunderliga avgasknallar annars!
Har förresten stoppat om mitt V&H men det blev inte någon märkbar skillnad!
Satte på mitt V&H. Resultat skrikande barn, ylande hundar och spräckta rutor
Varför inte köra med raka rör??????
Tja, grattis till att ni väcker motorcykelhat vart än ni drar fram.
Varför inte köpa ett system som gör att motorcykeln går bättre, istället för ett som gör att den låter mer?
Med tanke på att all motorsport i dag har bullergränser på 100dB så torde dom bästa avgassystemen inte låta mer än så.
Varför ens köra motorcyklar. Illbattingar som besudlar miljön och är trafikfaror både till höfer och till vänster. Små, små människor som sitter med flera hundra hästkrafter mellan benen OCH HÅLLER I SIG MED BARA HÄNDERNA. De värsta gör säkert en 200-250 knyck. Och sedan FuckYou-Burnoutar dem precis överallt och hela tiden.2970898Tja, grattis till att ni väcker motorcykelhat vart än ni drar fram.
Varför inte köpa ett system som gör att motorcykeln går bättre, istället för ett som gör att den låter mer?
Med tanke på att all motorsport i dag har bullergränser på 100dB så torde dom bästa avgassystemen inte låta mer än så.
Säg det till kromslädefolket,o se hur deras min skrynklar sig
Ne jag tycker de är helt underbart ljud ju mer dessto mysigare.
Jag blir helt salig när en hoj med lyckad kombination slipon rullar förbi där jag bor...
Vad bra, jag ska be mina grannar flytta in hos dig, dom tycker att opera accompanjerad med säckpipa och fiol är det vackraste som finns, då måste ju du också tycka det?
Eller kan det vara så att motorcyklister, som redan tycker om motorcyklar tycker om det ljudet, och dom som inte tycker om motorcyklar klagar mer och mer ju mer det låter?
Varför reta upp folk helt i onödan?
Du lär ju höra din motorcykel om den så låter 45 dB eftersom du sitter på?
Eller är det kanske för att impa på folk utanför korvkiosken? SÄG DET DÅ!
Du är ju bara så sorglig så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|