Satte på mitt V&H. Resultat skrikande barn, ylande hundar och spräckta rutor

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
Nja, inte riktigt men fan va det låter med V&H slipon. vuxna tittar på en med hat i blicken medan moppekidsen faller till marken i vördnad. I f*****g love it :yoparty

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
Nja, inte riktigt men fan va det låter med V&H slipon. vuxna tittar på en med hat i blicken medan moppekidsen faller till marken i vördnad. I f*****g love it :yoparty

Visst fan är livet underbart! :tummenupp
Fast jag får nog stoppa om mitt snart för det ringer satan i öronen när jag åkt lite...

/Anders

osterkraft

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
CBR600F -91
V&H Supersport aka Superskrik! :yoparty Vuxna och pensionärer stirrar på en som om man är :dummer så fort man glider förbi. Men moppekillarna hoppar av glädje och för att inte tala om brudarna! ... :rolleyes: Det skönaste är när man vrålgasar i tunnlar...

Har precis bytt tillbaka till original, tänkte jag skulle skona min omgivning lite när jag övar på att gaasa upp den, det blir såna vidunderliga avgasknallar annars! :näsblod

Har förresten stoppat om mitt V&H men det blev inte någon märkbar skillnad!

Bifogat

• DSC00124.JPG
    DSC00124.JPG
    93.9 KB · Visningar: 111

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
121 db sa polisen till mig en gång att det var i mitt supersportsystem på en CBR600 -89 som jag ägde en gång i tiden :ajjabajja

Smällar man får ta när man kör med V&H :tuttar

Jimmy I

Dead On Arrival
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
2016 Aprilia Shiver 750
V&H Supersport aka Superskrik! :yoparty Vuxna och pensionärer stirrar på en som om man är :dummer så fort man glider förbi. Men moppekillarna hoppar av glädje och för att inte tala om brudarna! ... :rolleyes: Det skönaste är när man vrålgasar i tunnlar...

Har precis bytt tillbaka till original, tänkte jag skulle skona min omgivning lite när jag övar på att gaasa upp den, det blir såna vidunderliga avgasknallar annars! :näsblod

Har förresten stoppat om mitt V&H men det blev inte någon märkbar skillnad!
Där har vi det:tummenupp

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Med en lite sämre dB mätare mättes min 125 upp i 120 dB utan insattsen, gled sakta hem o fick en jävla utskällning av mor min sen dess har jag insattsen lite uppborrad istoppad så länge jag inte ska ut o få lite avundsjuka blickar från moppedisterna :)

Slipon, respekt!

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Varför inte köra med raka rör??????

Bwahahah.. har V & H Longshots en av hojarna (Wild Star, customjärn). Raka rör, 2 tum. Bullrar ngt överjävligt. Blommorna vissnar o gruset i garaget smulas sakta men säkert sönder varje gång jag startar den :yoparty :D

Och ja, bilar tenderar flytta på sig oftare när jag kommer på den än på någon av de andra hojarna (Fazer o GSX 750 ES, utan bullerpaket på någon av dem). Ain't life good? :)

Men öronproppar är fan ett måste så fort man åker mer än 15-20 min...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tja, grattis till att ni väcker motorcykelhat vart än ni drar fram.

Varför inte köpa ett system som gör att motorcykeln går bättre, istället för ett som gör att den låter mer?

Med tanke på att all motorsport i dag har bullergränser på 100dB så torde dom bästa avgassystemen inte låta mer än så.

Vtr Larsa

WWW.VTR.NU
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
Honda VTR 1000 WR 250
Tja, grattis till att ni väcker motorcykelhat vart än ni drar fram.

Varför inte köpa ett system som gör att motorcykeln går bättre, istället för ett som gör att den låter mer?

Med tanke på att all motorsport i dag har bullergränser på 100dB så torde dom bästa avgassystemen inte låta mer än så.

Säg det till kromslädefolket,o se hur deras min skrynklar sig:gnissla :näsblod

Ne jag tycker de är helt underbart ljud ju mer dessto mysigare.
Jag blir helt salig när en hoj med lyckad kombination slipon rullar förbi där jag bor... :tungan

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
2970898 Tja, grattis till att ni väcker motorcykelhat vart än ni drar fram.

Varför ens köra motorcyklar. Illbattingar som besudlar miljön och är trafikfaror både till höfer och till vänster. Små, små människor som sitter med flera hundra hästkrafter mellan benen OCH HÅLLER I SIG MED BARA HÄNDERNA. De värsta gör säkert en 200-250 knyck. Och sedan FuckYou-Burnoutar dem precis överallt och hela tiden. :mad:

F´låt :rolleyes:

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Vasse hasse, vrål och hysteri :) får mig genast att tänka på min gsxr 1100-tid. Jävlar vad mitt 4-1 lät minns jag. Helt underbart men ack så hatad man var i samhället.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Säg det till kromslädefolket,o se hur deras min skrynklar sig:gnissla :näsblod

Ne jag tycker de är helt underbart ljud ju mer dessto mysigare.
Jag blir helt salig när en hoj med lyckad kombination slipon rullar förbi där jag bor... :tungan

Vad bra, jag ska be mina grannar flytta in hos dig, dom tycker att opera accompanjerad med säckpipa och fiol är det vackraste som finns, då måste ju du också tycka det?

Eller kan det vara så att motorcyklister, som redan tycker om motorcyklar tycker om det ljudet, och dom som inte tycker om motorcyklar klagar mer och mer ju mer det låter?

Varför reta upp folk helt i onödan?
Du lär ju höra din motorcykel om den så låter 45 dB eftersom du sitter på?
Eller är det kanske för att impa på folk utanför korvkiosken? SÄG DET DÅ!

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Vad bra, jag ska be mina grannar flytta in hos dig, dom tycker att opera accompanjerad med säckpipa och fiol är det vackraste som finns, då måste ju du också tycka det?

Eller kan det vara så att motorcyklister, som redan tycker om motorcyklar tycker om det ljudet, och dom som inte tycker om motorcyklar klagar mer och mer ju mer det låter?

Varför reta upp folk helt i onödan?
Du lär ju höra din motorcykel om den så låter 45 dB eftersom du sitter på?
Eller är det kanske för att impa på folk utanför korvkiosken? SÄG DET DÅ!

Du är ju bara så sorglig så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
KTM 790 AdvR
109 db 7000-7500 varv på mitt yoshi 4-1, burken ser ut som på bilden ovan fast utan v&h logga :gnissla

ska försöka packa den lite bättre... dubbelt upp med ludd och massa skruvar igenom :rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Du är ju bara så sorglig så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Exakt VAD är det som är så sorgligt?
Att jag är mån om att relationen med den icke motorcykelåkande majoriteten av befolkningen (räkna in beslutsfattarna där) ska vara god den dagen det lämmnas in en motion om förbjudandet av motorcyklar, eftersom 99% av allt motorcykelåka är totalt jävla onödigt, smutsar ner miljön, orsakar olycksfall som kostar skjortan för staten OCH dessutom lever om utav helvete.

För handen på hjärtat, så jävla nödvändig är inte motorcykeln, snöskotrar används mycket mer till nyttokörning, och där har förbud varit på tal redan.

Jag vill ha min hobby kvar, du kanske skiter i ett eventuellt förbud?

I såna fall är du förjävligt sorglig, och dessutom egoistisk som inte kan köra med ett hyfsat tyst system för att vi andra ska ha möjlighet att fortsätta med våran hobby.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...