Lite halvt "ot" men det värsta ljud som finns är när en kromad soffa med raka rör brakar förbi en tidig söndagsmorgon. Prylen är att jag inte finner ljudet vackert, en sporthoj med slip-on låter vässad och go, medans kromhögen enbart låter som en utvecklingsstörd skördetröska.
Vidare är det kul när det låter lite, det är ju enkom för ljudet som jag har ett slip-on på min plasttant. Men det finns ju gränser även här, jag har inget behov av att kortsluta pacemakers med ljudvågorna.
/perris
Gemene man tycker nog att en glidare med raka rör som bluddrar fett låter bättre än en råmande radfyra, eller med dina jämförelser "en bålgeting på anabola" men det är ju det hela den här diskutionen handlar om, att vissa tycker att det låter bra, andra tycker att det låter illa.
(jag är kluven, jag föredrar en vass radfyra framför en bluddrande V2, men en vass V2 låter gott...)
Om ändå personen som tycker att det låter bra sitter på hojen, varför ska man då se till att så många som möjligt som tycker att det låter illa hör det?
Nästa grej då, varför i helvete knådar ni in gula proppar i öronen då, ni som tycker att det låter bra med tomma slipons?
(kolla valfri MC parkering innan avfärd)
Kom inte och skyll på vindbrus, många som kör lika fort med orginalsystem åker utan proppar...