Skorpan skrev:o TL-mannen fick motorstopp hela tiden........skulle man kunna tro hihi
bla bla bla.......
Skorpan skrev:o TL-mannen fick motorstopp hela tiden........skulle man kunna tro hihi
det är som vanligt då hehefluppen skrev:jag såg en viss MrTL satsa allt han har mot mig men missa och passera framför mig rakt in i väggen......Haha
fluppen skrev:jag såg en viss MrTL satsa allt han har mot mig men missa och passera framför mig rakt in i väggen......Haha
läs i SBK-faq.....där står alltGumpa skrev:Ska försöka vara med nästa gång, det låter som Ni har kul!!
är det bara att slå in ip-nummret på den som hostar i mp-läget?, måste man vara med från början av rejset eller kan man hoppa in när Ni byter bana?
MrTL skrev:vart du
Skorpan skrev:det är som vanligt då hehe
o du gör han sällskap nu oxå
HAHAHAHAHHAHAHAHAH
skulle vilja se din min när jag kom mot dej o krascha hahahahahahahahahahaMrTL skrev:vart du
Skorpan skrev:fick vända o köra åt andra hållet för o hitta TL
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
kom bara hihifluppen skrev:allt för att jävlas......
fluppen skrev:då var det dig jag mötte.........................innan jag mötte TL
KaZ skrev:Å jag mötte lassie?!?! eh Doh! nu e jag i fel tråd och skriver tror jag!!
Skorpan skrev:TL.......ta med dej en bogser lina så ska jag hjälpa dej o komma runt banan nästa gång hahahahahahahahaha
ok,skriver in det där sen då.....kolla imorrnGumpa skrev:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Gumpa
Ska försöka vara med nästa gång, det låter som Ni har kul!!
är det bara att slå in ip-nummret på den som hostar i mp-läget?, måste man vara med från början av rejset eller kan man hoppa in när Ni byter bana?
--------------------------------------------------------------------------------
läs i SBK-faq.....där står allt
.....................................................................................................
Hittade inget om Mp i faq, bara hur man installerar m,m
Det kanske stod innan kraschen.
Skorpan skrev:TL.......ta med dej en bogser lina så ska jag hjälpa dej o komma runt banan nästa gång hahahahahahahahaha
HOST HOST HOST........SATTE NÅT I HALSEN......AJ...OJ AJMrTL skrev:skulle inte jag få käka upp ditt sletna däck eller hur var det.....
just ja.....du vann ju alldrig.....
fluppen skrev:medan jag kör dig på min bärgningsbil eller ??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|