han vågar inte för att han vet att yamma är skrot gentemot suzarna heheheSkorpan skrev:när vill du få pisk??
fluppen....nu när TL har satt upp en Suzuki-logga på sin avatar så måste du skaffa en sån där fin som jag har....det är ett MÅSTE
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens skämt men bra var den heheMrTL skrev:han vågar inte för att han vet att yamma är skrot gentemot suzarna hehehe
dubbla pipor???....men du har ju en vevaxel som är dubbelt så lång hahaha....måste ju väga massorSkorpan skrev:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens skämt men bra var den hehe
En enstånka piskar ju din TL hahahahahhahaha
du vet väl att dubbla pipor = onödig vikt
dubbelt så lång,dubbelt med kolvar o dubbelt så stark = snabbare än din blyslädeMrTL skrev:
dubbla pipor???....men du har ju en vevaxel som är dubbelt så lång hahaha....måste ju väga massor
hahaha......garvar så jag får inge syre härSkorpan skrev:dubbelt så lång,dubbelt med kolvar o dubbelt så stark = snabbare än din blysläde
MrTL skrev:han vågar inte för att han vet att yamma är skrot gentemot suzarna hehehe
UnderDOG skrev:Blah, jag fattar inte riktigt vad ni pratar om, men pisk i SBK 2001 kan ni väl få...
//A.
Skorpan skrev:Oppsss,TL-mannen har fått en stallkompis
Kom bara så blir det ännu en till o köra ifrån hehe
När kör vi då?? Söndag kväll?? Vilka kan?? Tid??
//
YEAH - Yamaha-rulesfluppen skrev:jaja... vi får ju ge dom stackarna en chans, yamaha rules !!
Ja kan nog på söndagkväll, om jag inte blir allt för dålig efter lördagens bravader
Skorpan skrev:gjorde en ny avatar till dej TL
Skorpan skrev:gjorde en ny avatar till dej TL
du glömde lakrisspåren bakomfluppen skrev:Hahahahahaha.............LOL !!!!!
<-------------------Yamaha
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |