SBK 2001 ikväll!!!

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Skränig hårdrock hjälpte inte mycket.. Man kan sammanfatta kvällen med en bild :D
 

Bifogat

  • sbkres_030622.jpg
    sbkres_030622.jpg
    71.5 KB · Visningar: 91

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Jag vart ganska het idag... :rock TROTS att jag inte körde yamma. får bli det nästa gång, jag menar jag vill ju inte dra ner yamma i skiten innan jag kan köra som folk... :squid
 

Skorpan

Guest
fluppen skrev:
Jag vart ganska het idag... :rock TROTS att jag inte körde yamma. får bli det nästa gång, jag menar jag vill ju inte dra ner yamma i skiten innan jag kan köra som folk... :squid
sant.....skitna ner kan man göra med en Sukka :lol :lol :lol
bara väntar på att TL kommer nu........tick tack tick tack :rolleyes: :D
 
Last edited:

Skorpan

Guest
Kryptonit skrev:
Ja, du har ju väl photoshop så någon bild där du är först ska du väl kunna göra ;)
näädå,lovar.....du ska få en riktig :fakta :tummenupp (en?? du ska få många!!! :crash )
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Jaha...när går nästa race av stapeln ? jag kan köra nu på studs om det e ska va så... :squid dock jobbe kl 22
 

Skorpan

Guest
fluppen skrev:
Jaha...när går nästa race av stapeln ? jag kan köra nu på studs om det e ska va så... :squid dock jobbe kl 22
torsdag då??när kan ni??
då ska kryptoniten ner av pallen :D :D :D
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Kan inte på torsdag. Kan nog inte förrän i slutet på nästa vecka. Då jeflar har jag tränat upp mig :) .
Ha de så skôj :hej !
 

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Förmodligen är min hoj inne på verkstadsbesök torsdag och fredag, så torsdagskvällen kan jag nog vara med och köra :bow

Får försöka hitta tid för tjuvträning också, för jag misstänker att mina senaste kommentarer har peppat Skorpan så han är ordentligt revanchsugen.. :rolleyes: ;)
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Jag har gasat i smyg å nätterna när jag jobbar, utan assist, det går INTE !! men dom säger ju att övning ger färdighet så....får la öva litta till då.. :squid
 

Skorpan

Guest
Kryptonit skrev:
Förmodligen är min hoj inne på verkstadsbesök torsdag och fredag, så torsdagskvällen kan jag nog vara med och köra :bow

Får försöka hitta tid för tjuvträning också, för jag misstänker att mina senaste kommentarer har peppat Skorpan så han är ordentligt revanchsugen.. :rolleyes: ;)
tjuvträna ni på bara...ska nog spöa er ändå hehe :skrämd
synd bara att jag ska iväg idag o ínte kommer hem föränn på onsdag eller torsdag men jag löser det ändå :fakta :crash
ni får :whip jag lovar :D
 

Skorpan

Guest
fluppen skrev:
Jag har gasat i smyg å nätterna när jag jobbar, utan assist, det går INTE !! men dom säger ju att övning ger färdighet så....får la öva litta till då.. :squid
det går fluppen......titta bara på mej,jag ligger ju framför dej hela tiden :D :D :D :tummenupp
o så får du se till o köra Yamma på torsdag annars får du :fatta!
:squid
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Skorpan skrev:
det går fluppen......titta bara på mej,jag ligger ju framför dej hela tiden :D :D :D :tummenupp
o så får du se till o köra Yamma på torsdag annars får du :fatta!
:squid

det går kanske ja... men inte för mig :D men att du ligger framför mig vet jag inte :rolleyes: :squid

japps det blir yamma på tors :squid

Kanske med assist...kanske inte..... :squid
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top