SBK 2001 ikväll!!!

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Skorpan skrev:
nästa gång så ska jag vara med på "print screen"knappen :crash :D

det blir ingen nästa gång isåfall...jag vill inte att du ringer aftonbladet och säger att kört SBK med en kändis (mig) och använder målfotona som bevis :rolleyes:
 

Skorpan

Guest
Conrad skrev:
Ni är ju farliga att köra med! :fakta

Höll ju på att bli påkörd flera gånger! :D

Synd bara att jag inte kunde chatta...
chatten e det enda som e kasst på SBK,hoppas det blir bättre sen när jag får snabbare lina till hösten/vintern
 

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Numera Linköpejng
Hoj
cbr600
fluppen skrev:
Du var ju fan duktig :fakta jag trodde du var helt tappad (som jag)

Man tackar...

Jodå, det gick rätt bra. Jag trodde att vi skulle köra helt utan hjälpmedel och då klarar jag inte en enda kurva utan att vurpa... Men nu gick det riktigt bra... Synd bara att det laggade.

En annan gång måste vi ju få med alla SH-Medlemmar i samma race :tummenupp
 

Skorpan

Guest
fluppen skrev:
det blir ingen nästa gång isåfall...jag vill inte att du ringer aftonbladet och säger att kört SBK med en kändis (mig) och använder målfotona som bevis :rolleyes:
ingen risk att man blir rik då iaf :lol :lol :lol
 

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
fluppen skrev:
du kunde kommit in då :fakta

jaja..rädd att loosa mot mig antar jag :squid

När jag kom hem var jag ju tvungen att uppdatera mig på allt som hänt här... Det tog mer än 30 minuter att läsa igenom de nya trådarna (håller koll på allt) :hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Kryptonit skrev:
När jag kom hem var jag ju tvungen att uppdatera mig på allt som hänt här... Det tog mer än 30 minuter att läsa igenom de nya trådarna (håller koll på allt) :hej

Hehehe....jag e inte bättre själv :fakta
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Kommer jag ihåg, så kikar jag in för ett race i kväll. Men man är ju helt kass nu. Har inte kört SBK på ett halvår.

Numera kör jag mest MotoGP 2, det är grymt, brukar köra över nätet mot mina grannar. Så är ni sugna på att vara med där någon gång så är det bara att hojta till.

Att det inte syns vad man skriver i chatten kan bero på att ni har brandväggen uppe. Stäng ner den i så fall, kolla även så att Windows egna brandvägg är avstängd, den är ju nämligen aktiverad som default. Gäller Win XP.

/Exup
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
har suttit och försökt få bort mitt virus jag fick igår :mad:

äntligen e det botta (tror jag) så jag har en del att installera nu efter omformateringen :fakta :mad:

kke imorrn ?????
 

Skorpan

Guest
X-up skrev:
Kommer jag ihåg, så kikar jag in för ett race i kväll. Men man är ju helt kass nu. Har inte kört SBK på ett halvår.

Numera kör jag mest MotoGP 2, det är grymt, brukar köra över nätet mot mina grannar. Så är ni sugna på att vara med där någon gång så är det bara att hojta till.

Att det inte syns vad man skriver i chatten kan bero på att ni har brandväggen uppe. Stäng ner den i så fall, kolla även så att Windows egna brandvägg är avstängd, den är ju nämligen aktiverad som default. Gäller Win XP.

/Exup
ibland funkar det o ibland inte så jag vetter fan om det e brandväggen som gör det-borde inte gå o skriva alls då eller?? :confused:
 

Skorpan

Guest
fluppen skrev:
har suttit och försökt få bort mitt virus jag fick igår :mad:

äntligen e det botta (tror jag) så jag har en del att installera nu efter omformateringen :fakta :mad:

kke imorrn ?????
jävla svin som skickar sånt-hatar dom :mad: :mad: :mad:
kör imorrn (onsdag) istället då, 22.00 :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top