2 svenska tjejer anmälda i ADAC Moto3, om de är med i Assen vet jag dock inte. I övrigt har jag dålig koll. Själv sitter jag på läktaren och hoppas VdM fixar lite feststämning bland Holländarna!
Goda nyheter.. Så ni som åker ner får väl slänga med så många svenska flaggor det bara går
http://www.worldsbk.com/en/news/201...er+Bergman+in+at+CIA+Landlord+Insurance+Honda
Flaggan är nerpackad, och kommer att synas i TV
Missade det. Vad sa han om Sykes?
Till sina mekaniker i park ferme:
"He didnt accept to get passed. Thats why he crashed.....hes stupid!"
Å fan, visste inte att det var dålig stämning mellan Rea och Sykes. Rea ser ju väldigt beskedlig ut, inte killen man tror fäller dryga kommentarer.
Synd om Brookes! Väldigt frisk satsning när han körde upp sig, synd att det inte fick ett bättre slut.
Hur stämmer detta? Det är upptorkande, Josh går in för att byta hjul/hoj, och kraschar. Inte fan kan det väl bero på kalla däck? De har ju värmare! Fattar inte....
Citat från Crash: "British Superbike champion Josh Brookes had lead the first half of the race in the wet but after leaving his pit stop slightly too late he crashed on his out lap on a cold slick tyre to miss out on a potential podium."
Read more at http://www.crash.net/wsbk/race-repo...ns-for-classy-double.html#3C4OY3YJZ4XxhOsv.99
Vadå värmaren tar väl inte upp däcken till optimal temp? Det krävs väl ett varv eller två för det. Sen va där ganska gott om våta partier kvar på banan så han kan ju ha träffat en sådan. Synd iaf, hoppades han skulle ta en pallplats
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|