Nu har jag inte en Android, men har scannat en del med appen till iPhone och jag tycker det blir bra.Hur bra scanner behöver man för att digitalisera gamla foton nu för tiden?
Kommer man någon vart med scanning appar tex Google photo scan?
Oklart, tänk 10-15 bild som man vill göra print av, minst A4Att helt enkelt fotografera dessa med den digital-kamera man har till hands borde väl ge gott nog resultat eller?
Ok fast vad en scanner-app i telefonen ska tillföra är oklart för mig därmed inte sagt det inte kan finnas en poäng för somliga. Själv tankar jag över mina bilder till pc och gör vad som ev behöver göras där.Oklart, tänk 10-15 bild som man vill göra print av, minst A4
Vad scannar du med då?Ok fast vad en scanner-app i telefonen ska tillföra är oklart för mig därmed inte sagt det inte kan finnas en poäng för somliga. Själv tankar jag över mina bilder till pc och gör vad som ev behöver göras där.
Scannar från min Epson kombiskrivare. Används mest som scanner eftersom munstyckena t färgpatronerna torkar om de inte används tillräckligt oftaVad scannar du med då?
Scanning appen är rätt smart, den fungerar som så att man fotar varje foto i fyra olika vinklar så tar den bort alla blänk etc och kan kan rikta upp den om den är fotad snett
Jag har som sagt bara fotograferat rätt avVad scannar du med då?
Scanning appen är rätt smart, den fungerar som så att man fotar varje foto i fyra olika vinklar så tar den bort alla blänk etc och kan kan rikta upp den om den är fotad snett
Scannar från min Epson kombiskrivare. Används mest som scanner eftersom munstyckena t färgpatronerna torkar om de inte används tillräckligt ofta
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|