Att köpa en plats är nog för honom en knappt märkbar utgift! Om jag kommer ihåg rätt så var han väl topp 3 några år i följd som världens bäst betalde idrottsman....
MS skulle aldrig någonsin behöva köpa in sig i ett WSB eller Moto GP team om han så önskade att deltaga i dessa serier då hans marknadsvärde överstiger alla kostnader med råge vilket innebär att teamen om den dagen kommer kommer att stå med öppna armar för att få MS som förare
Du tror alltså att ett MotoGP-team skulle göra bort sig så fullständigt för att han är den han är? Knappast. Formodligen skulle Dorna säga stopp de med.
Varför skulle Dorna sätta stopp? De om några är väl intresserade av bra tittarsiffror och mycket PR?
MS skulle aldrig någonsin behöva köpa in sig i ett WSB eller Moto GP team om han så önskade att deltaga i dessa serier då hans marknadsvärde överstiger alla kostnader med råge vilket innebär att teamen om den dagen kommer kommer att stå med öppna armar för att få MS som förare
Sen är jag helt övertygad att en person som MS inte skulle vara i närheten av att deltaga i vare sig WSB eller Moto GP om han inte visste att han hade något att hämta där
Men bortsett från detta så skulle det vara hur kul som helst om den dagen kommer likaväl som att det skulle vara hur kul som helst om den dagen kom att Rossi satt i en toppbil i F1
Rossi har testkört för Ferrari, "bara" 8 sek efter MS och om jag inte minns fel så gick det ett ryckte om att Ferrari var villiga att testa honom lite mer.
http://www.bike.se/content/294/
Rossi har testkört för Ferrari, "bara" 8 sek efter MS och om jag inte minns fel så gick det ett ryckte om att Ferrari var villiga att testa honom lite mer.
http://www.bike.se/content/294/
Sen va ju de 04 har väl inte hänt så mycket mer med det?
Vid senare tester var han bara sekunden efter så han var vass på att köra F1!
Schumacher är på Cartagena just nu och kör. Igår körde han 1.35-tider där.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|