Schysta skinn till bra pris!

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988
Evert skrev:
2213817 Har varit och hämtat det idag...
Har provat det hemma en del, dock inte kört något med det eftersom min högerhand är full av brännblåsor...
Kan såhär långt säga att det verkar vara ett riktigt trevligt ställ som jag rekomenderar! Sitter bra som bara den!
Låter bra, då blir det att beställa ett likadant sen =)

tobbe #11

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
RMZ450
lorkan skrev:
2080435 RST's kvalitet är det säkert inget fel på, finns flera brittiska RR-stjärnor som kör med RST-ställ. Dock finns det ingen butik utan bara webshop, så det kan bli lite knivigt att prova stället..

Eventuella stavfel skylles vänligen men bestämt på den höga åldern och den sena timmen.

RST är riktigt bra, har själv testat kvalitén vid två marksyningar. Rekommenderas!

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Evert skrev:
2213817 Har varit och hämtat det idag...
Har provat det hemma en del, dock inte kört något med det eftersom min högerhand är full av brännblåsor...
Kan såhär långt säga att det verkar vara ett riktigt trevligt ställ som jag rekomenderar! Sitter bra som bara den!

Vad har du för storlek i andra ställ ? Dainese, Arlen Ness, Berik, Alpinestars or whatsoever..

Evert

bankorning.com
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
ingen för tillfället
lorkan skrev:
2215213 Vad har du för storlek i andra ställ ? Dainese, Arlen Ness, Berik, Alpinestars or whatsoever..

Har inte kollat runt så noga och eftersom det är måttsytt så känns det som det kvittar... :tummenupp

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Hoj
Aprilia RSV4R-10
Evert skrev:
2081349 Dainese måttsyr mot en extrakostnad av 30%
Det tar ca 3mån att få stället...

Jomen, ska rapportera! :tummenupp
Dock så tar det 8 veckor innan det kommer, så måttsy är inget man ska göra om man har brottom.. :)
Det kan jag intyga.Har väntat snart 12v på mitt PSI tango.skulle gå från tjeckien för 1,5 veckor sen.. :huvet

Evert

bankorning.com
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
ingen för tillfället
Kuben skrev:
2216018 Det kan jag intyga.Har väntat snart 12v på mitt PSI tango.skulle gå från tjeckien för 1,5 veckor sen.. :huvet

ofan, hörde att de hade haft lite problem där nere.. men jag fick mitt före utsatt tid.. :) tog inte mer än 7 veckor.. :tummenupp

rAWTAZ

Skvimpa.
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
Liten sladdrig offroad-Honda från -98
Faan.. 7 veckor. Eller 14 om d vill sig illa. Beställer man nu har man garanterat förbrukat nästan hela säsongen mao :rolleyes: Samtidigt verkar det här vara det enda sättet att hitta något som passar folk som inte strikt följer standardmåtten :Bugar

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!